בית "אסתי לאודר" חוגג השנה 60 שנה לסדרת האנטי-אייג'ינג
היוקרתית והמהוללת שלו Re-Nutriv.
לציון המאורע, מציג המותג את Re-Nutriv Ultimate Lift Regenerating Youth – ליין חדש המיועד ליצור מחדש
מראה מורם יותר, מוצק יותר וזוהר יותר לעור הפנים.
הליין החדש מוקדש, למעשה, לגב' אסתי לאודר, המייסדת של המותג, שהיתה
ידועה באהבתה הגדולה לפרחים. כל אחד מהפריטים בסדרת הטיפוח הנ"ל מועצם על-ידי
Floralixir™ Dew, רכיב רשום כפטנט של המותג,
הרותם את כח ההישרדות של שני פרחים יקרים המשגשגים בתנאי סביבה קיצוניים ביותר – Himalayan Gentian ו- Brazil
Everlasting.
פרח ה- Himalayan Gentian
הינו רכיב יקר ברפואה האיורוודית והוא ידוע בשל יכולת ההישרדות שלו בטמפרטורות
נמוכות מאד כמו גם בקרינת UV חמורה ביותר. מצד שני, ה-
Brazil Everlasting מצליח לפרוח גם בתנאי חורף יבשים מאד, באדמה חולית דלה ובחשיפה
אינטנסיבית לקרינת UV. לדברי נאדין פרנודט (Nadine Pernodet), סגנית הנשיא העולמי של מחלקת
המחקר והפיתוח ב"אסתי לאודר", "מה שמצליח לשרוד בתנאים קיצוניים
ביותר הוא בהחלט משהו שיש לו מולקולות רבות עוצמה כדי לתקן ולהגן. הסוד הוא איך
לתרגם זאת לטובת העור."
תמציות בוטניות חזקות אלו הוחדרו לתוך יוני מים עשירים במינרלים ומלאים
ברכיבים מזינים קריטיים, על-מנת ליצור את ה- Floralixir™ Dew, שהציג תוצאות
אנטי-אייג'ינג מדהימות. לדברי החברה, מרכיב חדשני זה עשוי לשפר באופן דרמטי את
המוצקות והכוח של העור, באופן בו הוא משחזר את המטריקס הפנימי שלו ומגביר את ייצור
הקולגן בתאיו.
מיגוון המוצרים בסדרה - הכולל קרם עשיר, קרם-ג'ל קליל יותר, סרום וקרם
עיניים – מתאים לשימוש לצרכניות בכל הגילאים והוא מבטיח לספק תוצאות מיידיות
מבחינת מראה זוהר וקורן והפחתת מראה הקמטים בטווח הארוך יותר.
הסדרה מושקת בימים אלו בארה"ב ובקרוב היא תגיע גם לנקודות המכירה
של המותג ברחבי העולם.
להבנתי אחת הסדרות הטובות בעולם, הסייפטי שלי לימים שיבואו (לא רציתי לכתוב קמטים...)
השבמחקאכן, מדובר באחת הסדרות המובילות בעולם ומה שטוב בה שאפשר להתחיל להשתמש בה גם לפני שהקמטוטים מופיעים. הבעיה, שלא כל אחת יכולה להרשות לעצמה מבחינה תקציבית. תג המחיר של המוצרים האלה הוא גבוה מהרגיל.
מחקמחירים סופר יקרים לסדרה הזאת...לא נגיש לכולם.
השבמחקבהחלט מדובר פה בסדרה עם תג מחיר גבוה מאד יחסית לשאר המוצרים של המותג, אבל יש לי דודה "מכורה" לסדרה, שמוכנה להשבע שכל אחד מהמוצרים בה שווה כל שקל שהיא משקיעה בו. לא יודעת אם זה קשור, אבל אם תראי אותה - נשבעת לך שתתני לה לפחות 15 שנה פחות בגיל.
מחק