יום ראשון, 4 בדצמבר 2016

Bobbi Brown Remedies Collection Spring 2017

עבור אביב 2017 מציגה "בובי בראון" את Remedies ("מרפאים") – סדרת טיפוח, הכוללת ששה משפרי עור אולטימטיביים, או כפי שבובי בעצמה מתארת: "ה'רמדיס' הם המיזוג המושלם בין יופי לבריאות".



אוסף חדש ומעניין זה, המורכב למעשה משישה טיפולים קוסמטיים, אמור להיות בהשראת הגישה ההוליסטית של בובי ליופי. האוסף נוצר מתוך האמונה, כי כל הדברים הטובים באים מבפנים והוא שואף לבסס קשר חזק בין הגוף, הנפש והרוח. אוסף הטיפולים הללו נחזה כמאיץ אנרגיה לעור, תוך התמקדות בבעיות עור ספציפיות ובמטרה לשפר את הבריאות הכללית של העור, במקום סתם לכסות את הפגמים.


כאמור, ה"רמדיס" מיועדים להתמקד במיגוון בעיות עור, החל מיובש ועד גירוי וזיהום. ניתן להשתמש בכל אחד מהם באופן אינדיבידואלי או לשלב אותם בקרמי הטיפוח או עם המייקאפ:

Bobbi Brown Skin Reviver N°91 Power Greens Ferment – פורמולה מגינה, המיועדת להגביר את החיוניות של העור על-ידי דחיפה של נוגדי חימצון וחומרים מזינים חיוניים אחרים, כדי לנטרל נזק הנגרם מרדיקלים חופשיים ופגעי סביבה מזהמים. הפורמולה מכילה, בין השאר, תמציות של אצה ירוקה וקייל מותסס, כרוב ניצנים ותרד.

Bobbi Brown Skin Moisture Solution Nº 86 Intense Rehydration Compound – מספק לחות מיידית, תוך הגדלת רמות הלחות הטבעית של העור. העור מקבל באופן מיידי מראה קורן, רענן ובריא יותר. הפורמולה מבוססת על חומצה היאלורונית ומים מועשרים במינרליים.

Bobbi Brown Skin Fortifier Nº 93 Strength & Recovery Tonic – מחזק את המטריצה הסלולרית של העור כדי למנוע נזק שנגרם על-ידי פגעי הסביבה. במקביל, הפורמולה נועלת בפנים את הלחות כדי להגביר את התחדשות העור ומוסיפה שלושה ליפידי-מפתח: סרמידים, חומצות שומן וכולסטרולים – המשחקים תפקיד חשוב מאד בחוסנו של העור. התערובת המזינה מבוססת על שעוות עלה פטל, פולי סויה, חמאת מורו-מורו ושמנים אחרים.


Bobbi Brown Skin Relief Nº 80 Calming Red Algae Complex  מיועד לעור רגיש עם תגובתיות יתר. הפורמולה מפחיתה באופן ניכר אדמומיות וגירויים ומקלה מאד. הטיפול, שמבוסס על קומפלקס תמציות אצות אדומות טריות ועשב ים, מחזק את העור ומגן עליו מפני "התלקחות" עתידית.

Bobbi Brown Skin Clarifier Nº 75 Pore & Oil Control פורמולה מטהרת המסייעת לשחרור נקבוביות סתומות ולאזן את רמות השומן בעור. שילוב של רכיבים מרככים, תמציות שמנים שונים (מאנוקה, אובליפיחה, רוז היפ ודקל ננסי) וחומצה סליצילית מסייע לטהר את הנקבוביות ולייצב את תהליך מיחזור התאים עבור עור בריא יותר.

Bobbi Brown Skin Skin Salve Nº 57 Restoring Treatment – מיועד לשימוש במידת הצורך כשלב האחרון בשגרת טיפוח העור. זהו באלם מרוכז המסייע להגן ולהזין עור יבש, מגורה באופן חמור ופגום. ניתן להשתמש בו לבד או בשילוב עם "רמדיס" אחרים בסדרה. פורמולת הבאלם כוללת שילוב של חמאת שיאה, שעוות דבורים ותמציות כורכום וליקוריץ. לריפוי אופטימלי מומלץ להשתמש בו בשעות הלילה.


אוסף ה- Remedies של בובי בראון יעלה על המדפים ברחבי העולם החל מינואר 2017.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails