יום שבת, 10 בדצמבר 2016

Yves Saint Laurent Touche Éclat Collection Spring 2017

לליין ה"טוש אקלה" Touche Éclat של "איב סאן לורן" יצטרפו באביב הקרוב שלושה מוצרים חדשים, המציעים ליצור הארות ומראה עור רענן בקלות ובנוחות, ממש כמו עט ההארה האייקוני של המותג.



Touche Éclat Le Cushion – מייקאפ נוזלי בגרסת 'קושן' (כרית), המציע הן כיסוי והן מראה קורן באמצעות "האור הקסום" של הטוש אקלה- אור נוזלי מרוכז עם פיגמנטים מוזהבים, המחזירים את קרני האור ומפזרים אותם. בנוסף, למייקאפ יש אפקט קירור מעורר, הודות לקומפלקס אנטי-עייפות מיוחד, הכולל ויטמין E כנוגד חימצון להגנה על העור ותמצית עצבונית החורש שלוחמת בסימני העייפות, מרגיעה עור לחוץ ומגבירה את המיקרו-סירקולציה בתאים למראה קורן טבעי. המרקם של המייקאפ הינו של ג'ל נוזלי, שמתמזג היטב עם העור. המייקאפ מוצע ב-7 גווני בז' שונים, ביניהם גם אחד ורדרד ואחד מוזהב.


Touche Éclat Glow Shot – היילייטר המעניק מראה לחותי זוהר לטווח ארוך של עד 10 שעות. ההיילייטר מספק לחות למשך 25 שעות וכולל חומצה היאלורונית וקומפלקס אנטי-עייפות, המורכב מויטמין E ותמצית עצבונית החורש. בנוסף, פיגמנטים מוזהבים ושמן נוזלי מייצרים אפקט רפלקטיבי המפזר את האור ומטשטש פגמים. מיקרו-פנינים אולטרה דקיקות, שמכילה הפורמולה, דואגות להעצים את רמת האור.

המוצר מגיע ב-3 גוונים שונים, שמתאים כמעט לכל גווני העור:
·       No.1 Daylight – עבור גוון עור בהיר ליצירת אפקט מראה מחזירה אור;
·       No.2 Sunrise – עבור גוון עור בהיר ליצירת זוהר ורדרד;
·       No.3 Sunset – עבור גוון עור בינוני עד כהה ליצירת מראה זוהר בריא.


Touche Éclat White – מהדורה מוגבלת של טוש האקלה המקורי, המגיעה בגוון אוניברסלי של היילייטר, לקבלת הארה במראה פורצלן או ליצירת קונטור אקסטרימי.


כאמור, המוצרים החדשים בסדרה יושקו באביב 2017.

אגב, הפנים של הקולקציה היא הפרזנטורית החדשה של המותג – הצלמת / דוגמנית / גיטריסטית סטז לינדס (Staz Lindes), בת ה-24.


לינדס היא בתו של אל לינדס (Hal Lindes), הגיטריסט של להקת "דייר סטרייטס". היא נולדה בלונדון וגדלה בלוס אנג'לס והיא מתוארת על-ידי המותג כ"קלאסית אבל עדיין מגניבה עם שפתיים כריות למות עליהן." עוד מוסיפים במותג, כי לינדס היא נציגה אמיתית של הנשיות החזקה של ימינו והיא מתאימה באופן מושלם לערכי המותג.

סטז, מצידה, מוסיפה: במשך שנות לימודיי בתיכון, העתקתי את הסגנון הצרפתי של השחקניות משנות השישים – אותן שחקניות שמר איב סאן לורן הלביש. כך שתמיד היתה לי זיקה טבעית למותג. מבחינתי, מוצרי היופי של איב סאן לורן הם צעירים, מגניבים, אדג'יים ומפנקים – לא יכולתי להיות נרגשת יותר מהצטרפותי למותג כשגרירת האיפור שלהם."


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails