יום רביעי, 21 בדצמבר 2016

Dr. Fischer Spary & Dress Collection

ד"ר פישר מרחיבים את סדרת ה- Effective Care שלהם המיועדת בעיקר לטיפול בעור יבש, עם Spray & Dress – סדרת תחליבי גוף בתרסיס, כאשר הרעיון העומד מאחוריה הוא שימוש מהיר, קל ונוח עם ספיגה מהירה, או במילים אחרות - "מרססים ומיד מתלבשים"!



הסדרה החדשה כוללת ארבעה תרסיסים לסוגי עור שונים: שניים לעור יבש במיוחד, עור יבש ומגורה ועור רגיש. כל אחד מהתרסיסים הינו בעל פורמולה, המעשירה את העור בלחות למשך 24 שעות, מרככת אותו ומגנה עליו מפני נזקי הסביבה והאקלים. בין הרכיבים המצויים בפורמולה, ניתן למצוא: Aquaxyl – רכיב פטנט חדשני המעניק לחות מיידית ומסייע לשפר את יכולת הספיגה הטבעית של העור; פרו-ויטמין B5, המעניק לחות, רכות וגמישות לעור, ויטמין E המגן על העור מפני נזקי הסביבה והאקלים; וכן אלנטואין, תמציות קמומיל, שיבולת שועל ושמן שקדים המסייעים בהרגעת עור רגיש ומגורה.

אגב, שני התרסיסים לעור יבש במיוחד מגיעים בריחות נעימים מאד – האחד בניחוח של פריחה רעננה והשני בניחוח חלב ודבש – שנותרים על העור למשך טווח ארוך.


אבל היתרון האמיתי הטמון בסדרה הוא הטכנולוגיה המתקדמת בה יוצרה האריזה של התרסיס, כך שהיא מאפשרת התזה קלה, נוחה ומהירה מכל זווית וזאת על-ידי אוויר בלבד (ללא גז). כמו כן, טכנולוגיה זו מבטיחה ניצול מקסימלי של תכשיר הלחות המצוי בתוך אריזת התרסיס. אגב, זה המקום לציין, כי כל אחד מהתרסיסים בסדרה מגיע באריזת ענק חסכונית של 300 מ"ל!


את ארבעת תחליבי הגוף החדשים בסדרת "אפקטיב קר" של ד"ר פישר ניתן להשיג כעת בסופר פארם, רשתות השיווק, בתי המרקחת ובחנויות המובחרות, במחיר היכרות מיוחד של 30 ₪ ליח'.

שימו לב! לרגל חג החנוכה תתרום ד"ר פישר 5% מסך המכירות של כל מוצריה בחודש דצמבר 2016 לעמותת "ילדים בסיכוי", אותה היא מלווה מזה 25 שנה. עמותת "ילדים בסיכוי" מעניקה סיוע ותמיכה לילדי פנימיות ולילדים חסרי עורף משפחתי במטרה לשפר את חווית הילדות של הילדים בפנימיות ולהעניק להם סיכוי להפוך למבוגרים עצמאיים, התורמים לקהילה.

פרטים נוספים ניתן למצוא גם בדף הפייסבוק של העמותה או באתר של ד"ר פישר. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails