מותג האיפור "Rimmel London" מאמץ לעצמו זהות חדשה ויוצא
בקמפיין דיגיטלי חדש, המזמין את לקוחותיו לחיות את המראה הלונדוני בעזרת מוצרי
המותג. בקמפיין משתתפים שגרירות היופי של המותג ומשפיעי דעת קהל אחרים.
הקמפיין החדש פונה, למעשה, לבני דור המיליניום והוא מציע את הוייב
הניזון מהעושר התרבותי שהעיר לונדון מציעה ותחושת החופש והגיוון שהיא מעניקה.
הכוונה היא בעצם לומר ללקוחות להישאר נאמנים למי שהם ולאמץ את הייחודיות שלהם.
לצד רענון התיוג שלו, המותג "רימל" משחרר גם חתימה ויזואלית
חדשה בדמות שתי אותיות L מנוגדות, היוצרות מסגרת מרובעת. ה- L
הכפולה, המוצגת באמצעות האגודל והאצבע המורה של כל יד, מסמלת את טרנד תמונות הסלפי
הפופולרי. בכך מקווה "רימל", שהצרכנים יקבלו השראה להשתמש בתנוחת ידיים
זו כדי ללכוד "תמונות בלתי נשכחות עם גישה נועזת", כך לדבריהם.
כאמור, בקמפיין החדש משתתפים שגרירות היופי של המותג ושורה של משפיעי
דעת קהל, אשר מופיעים בסרטון שמתואר כ"חגיגה של גיוון וביטוי עצמי". בין
המשתתפים ניתן למנות את דוגמנית העל קארה דלווין (Cara Delevingne), המאפרת
והדוגמנית פורטיה פררי (Portia Ferrari),
הדוגמנית מאדי ווטרהאוס (Maddi Waterhouse), קורה קורי (Cora Corré) נכדתה של מעצבת האופנה
ויויאן ווסטווד, ובלוגר היופי בן ה-17 ליוויס בול (Lewys Ball). בקליפ, שבויים על-ידי
דקסטר נייבי (Dexter Navy),
ניצפים השגרירים כשהם לבושים ומאופרים בסגנונות שונים, מסתובבים ברחובות לונדון
בלילה ומדברים אודות ביטחון עצמי ואינדיבידואליות כשברקע נשמעת מוזיקה קצבית.
באמצעות פלטפורת המיתוג החדשה מבקשים ב"רימל" בעצם להעביר
נקודה השקפה ברורה של מותג אדג'י יותר עם אישיות של חכמת רחוב, כשהם מזמינים בנות
ובנים לערבב דברים ולנסות מראות חדשים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה