"לוריאל" חשף שני מוצרים טכנולוגיים חדשים בתערוכת האלקטרוניקה
2018, שמתקיימת ממש בימים אלו בלאס וגאס. ענקית היופי הצרפתית פיתחה חיישן שמש
אלקטרוני, ראשון מסוגו, שאינו מצריך סוללה.
קוטרו של החיישן המיוחד, המכונה UV Sense, הינו 9 מ"מ ועוביו פחות מ-2 מ"מ. יש למקם אותו על
ציפורן האגודל, משקפי השמש או אפילו שעון היד למשך כשבועיים ימים (ניתן להדביק
אותו באמצעות דבקים נוספים אחרים). החיישן מודד את החשיפה האינדיבידואלית לקרני UV ויכול לאחסן בתוכו נתונים עד שלושה חודשים.
לחיישן הנ"ל נילווית אפליקציה מתאימה, המתרגמת נתונים שהועברו אליה מהחיישן
ומספקת מידע ידידותי לצרכן המשתמש, כך שיעודד הרגלים בטוחים בשמש.
יחד עם החיישן הציגה החברה גם מהדורה מוגבלת של המוצר עטור הפרסים שלה - My UV Patch, שהוצג לראשונה
בתערוכה ב-2016. מדובר במדבקה שקופה וגמישה הנדבקת לאיזורים שונים בגוף. המדבקה
מצויידת בריבועים קטנים, אשר ברגע שהם נחשפים לקרינת UV מהשמש, הם משנים את צבעם בהתאם לרמת החשיפה.
כדי להבין את חומרת המצב, המשתמשים במדבקה יוכלו לצלם בנייד תמונה שלה לאחר החשיפה
ובאמצעות אפליקציה מתאימה יוכלו לפענח את הממצאים ואף לקבל טיפים כיצד להיות חכמים
יותר בשמש.
"המחקרים שמבצעת 'לוריאל' מראים שחשיפת יתר לקרני UV היא דאגה ראשונה במעלה בקרב צרכנים ברחבי העולם כולו, הן מבחינה בריאותית והן מבחינת יופי, " אומר גייב בלוץ' (Guive Balooch), סגן נשיא גלובלי של החממה הטכנולוגית של לוריאל. "בעזרת הידע הזה, נערכנו ליצור משהו שמשלב טכנולוגיה לפתרון בעיות עם עיצוב אנושי ממוקד כדי להגיע ליותר צרכנים הזקוקים למידע נוסף על החשיפה שלהם. בכל פעם שאנחנו מפתחים טכנולוגיה חדשה, המטרה שלנו היא ליצור השפעה עולמית עצומה על-ידי שיפור חיי הצרכנים."
במהלך 2018 יסופק החיישן ללקוחות בשלב ראשון באמצעות דרמטולוגים בלבד. לאחר
מכן, הוא ישווק לכלל הצרכנים באמצעות המותג "לה רוש פוזה" ששייך
ל"לוריאל" ומשווק כבר (בחו"ל) את המדבקה My UV Patch.
אגב, זו ההזדמנות לציין ש"לה רוש פוזה" זכתה בשנת 2017 בלא פחות
מ-22 פרסי-יופי מוערכים. כאחד ממותגי הטיפוח המובילים, "לה רוש פוזה"
ממשיכים לעבוד בצמוד עם דרמטולוגיים כדי להציע כמה ממוצרי-הטיפוח וההגנה מהשמש
הטובים והחדשניים ביותר שיש, בעיקר כאלו המתאימים לבעלי עור רגיש במיוחד. בין הסדרות
הבולטות שמוצריהן זכו בפרסים רבים, ניתן למצוא את סדרות הטיפוח טולריאן לעור רגיש
ואלרגי, אפקלאר לטיפול באקנה ואנתליוס להגנה מהשמש. את הפרסים מעניקים עורכי עיתונים, מובילים בתעשייה ומומחים בכירים, אחרי שבחנו
אלפי מוצרי יופי וטיפוח.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה