מותג היופי הצרפתי "Lancôme" הכריז על שיתוף פעולה עם בית האופנה
"Proenza Schouler" ביצירת קולקציית
איפור במהדורה מוגבלת.
הקולקציה, שתושק בסתיו 2018, מבטיחה לשקף את הנועזות והמודרניות
שמניעה את ג'ק מק'קולו (Jack McCollough) ולזארו הרננדז (Lazaro
Hernandez), מייסדי מותג האופנה. בתוך כמה שנים בלבד,
ביססו שניים אלו את עצמם בין המעצבים המוכשרים ביותר בדורם, כשהם שואבים השראה
מעבודותיהם של ציירים שונים בעלי גישה ייחודית לצבע, כמו אלסוורת קלי (Ellsworth
Kelly) וכרמן הררה (Carmen
Herrera).
ב"לנקום" אומרים, כי ההזמנה שנתנו ל"פרואנזה
שולר" לחקור את חזון היופי שלהם מבססת, למעשה, את הקשר הנלהב שלהם עם עולם
האופנה ומנציחה מסורת ארוכה של שיתופי פעולה עם מעצבים ידועים כמו אלבר אלבז, ג'ייסון וו, אנתוני ואקרלו, אלכסנדר ווטייר, ג'קומוס, סוניה ריקל ולאחרונה גם עם אולימפיה לה-טן.
"על-פי הגישה הרדיקלית של ג'ק מקקולו ולאזארו הרננדז, האופנה של
'פרואנזה שולר' היא המנפיסט לנשיות חזקה וחופשית. הרעיון של 'העצמה' הוא בלב
הערכים שלהם, כפי שהיה תמיד בלב הפילוסופיה של לנקום," מדגישה פרנסואה להמן (Françoise
Lehmann), מנכ"ל "לנקום" הבינלאומי.
"לנקום תמיד ייצגה את התמצית של מוצרי היופי היוקרתיים, כך שזה
כמו חלום שהתגשם עבורנו, להיות מסוגלים לשתף פעולה עם כזה מותג אייקוני
והיסטורי," אומרים מצידם המעצבים מק'קולו והרננדז, מייסדי מותג האופנה "פרואנזה
שולר".
הקולקציה המשותפת תוסיף בוודאות צבע לכל שידת איפור בזכות האריזות
בגוונים הבולטים של כתום שקיעה ומג'נטה או כחול מתכתי וסגול מזעזע, כמו גם אריזות
השפתונים שמגיעות עם לוגו מוקטן של "פרואנזה שולר".
האוסף כולל 19 פריטים בסה"כ, ביניהם: פלטת צלליות, הכוללת 10
גוונים בגימורים שונים; שפתוני L’Absolu Rouge בארבעה גוונים; שלושה
שפתוני Matte Shaker; ארבעה
לקים – שלושה גווני ניוד ואחד ורוד בוהק; עפרונות עיניים ושפתיים ומברשות.
הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מיולי 2018.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה