יום ראשון, 19 באוגוסט 2018

DIOR Joy by Dior


לפני כחודשיים סיפרתי לכם על השקה קרובה של בושם חדש מבית מותג היוקרה Dior. כעת, אני שמחה לבשר לכם ש"דיור" בחרו בישראל להיות המדינה הראשונה בה יושק הבושם החדש שלהם - Joy by Dior. את הקמפיין לבושם מובילה השחקנית זוכת האוסקר ג'ניפר לורנס (Jennifer Lawrence).



19 שנה חלפו מאז השיק בית "דיור" לראשונה את הבושם האייקוני שלו לנשים - J’adore. מאז הוצגו גרסאות שונות של הניחוח, אבל לא הושק שום ניחוח מרכזי חדש. כעת חשו במותג, כי הגיע הזמן לחדש וליצור בושם מקורי, שיתן גושפנקה למשימה שהציב בית היוקרה לנגד עיניו – להביא אושר לנשים באשר הן.

Joy by Dior, הבושם החדש שמשיק המותג, מגלם בתוכו את הרעיון, לפיו האושר הינו רכיב מהותי, המהווה בסיס יוקרתי בלתי נשכח של זוהר. על ההרכב של הבושם אמון בָּשם הבית פרנסואה דה מאשי (François Demachy), שאומר: "להביא לעולם בושם חדש של Dior זהו מאורע, לכל בית Dior ולי עצמי. זה מלכד ומשמח נשים וגברים כאחד. יש לזה מימד מרחיק לכת ועצום בנדיבותו. הייתי בר מזל לדעת את שמו מלכתחילה... ואיזה שם! קצר וחי, פתוח לכל האפשריות, מספר את סיפורו. בחרתי ליצור תו עוטף גדוש ברכות, כמו גם באנרגיה. Joy by Dior זה כמו אויר לנשימה... כמו דרך הנושאת את ההולך בה."

לדברי דה מאשי, מדובר בניחוח מואר, המבטא תחושת אושר יוצאת דופן. כמו ציור מדוייק ועמום גם יחד. זהו ניחוח חושני עוטף, המערפל את החושים ואינו ניתן להגדרה. זאת אומרת, לא ניתן לקטלג אותו כניחוח פרחוני, פודרתי או מאסקי – הוא פשוט הכל ביחד!


להרכבת הניחוח החדש, בחר דה מאשי להשתמש בתווים עליזים של ברגמונט ומנדרינה, שיוצרים חמצמצות פרחונית. יחד עם הפירות העסיסיים הללו שילב תמציות ורד מזוקקות ויסמין משכר. את תחושת הליטוף החלקלקה מספקים עץ חלבי, סנדלווד ותווי פודרה חמים עטופים בחיבוק מתמשך של עץ ארז ופצ'ולי. על אפקט הרוגע והרוך של ההרכב מנוי תו ריח מאסקי, שנותן לו חותמת אינטימית חושנית.

אגב, חשוב לציין, כי אין פה חלוקה של תווים עליונים, תווי לב ותווי בסיס כמו בכל ניחוח שהכרנו עד כה. ב- Joy by Dior כל המרכיבים נפגשים בהרמוניה ונפרשים יחדיו ליצירת קסם ייחודי.


כאמור, את קמפיין הפרסום לבושם מובילה השחקנית ג'ניפר לורנס, שמשמשת כשגרירה של בית "דיור" כבר מ- 2013. לורנס היפייפיה, בעלת האישיות הכובשת ונשיותה החושנית והחצופה, מגלמת באופן מושלם את האשה של Joy by Dior. בסרטון הפרסום שצולם על-ידי פרנסיס לורנס, היא מופיעה על רקע של מי בריכה כחולים וצלולים, קירות לבנים של וילה הוליוודית מפוארת ושמש לוהטת על עורה. בקיצור, כל מה שצריך כדי להרגיש נשית ומאושרת!

הבושם Joy by Dior מוצע בשלושה גדלים (או דה פרפיום): 30 מ"ל (277 ₪), 50 מ"ל (391 ₪) ו- 90 מ"ל (549 ₪). להשיג בבוטיק Dior – TLV Fashion Mall וברשתות המובחרות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails