יום שני, 13 באוגוסט 2018

דרמלוג'יקה מציגה: טכניקת ניקוי כפולה לעור הפנים


"דרמלוג'יקה" (Dermalogica), המותג המוביל בשימוש בקרב מטפלים בעור ברחבי העולם, מתבסס על האמונה, כי עור מטופח היטב אינו מתבסס על יופי, פינוק או מותרות – מדובר פה בהבטחה לחיים טובים יותר בעור בריא יותר.



את המותג אני מכירה כבר שנים רבות. ההתנסות הראשונה שלי עם מוצרי "דרמלוג'יקה" היתה במהלך טיפול פנים מפנק שעברתי בזמנו באחד מבתי הספא היוקרתיים בתל-אביב. בסיום הטיפול חזרתי הביתה עם אחד מהמוצרים שרכשתי במקום ומאז הפכתי למכורה מושלמת אליו. במהלך השנים יצא לי להתנסות בעוד כמה מוצרים של המותג ואף פעם לא התאכזבתי מאף אחד מהם. בפוסט זה אשמח להכיר לכם כמה מהם, שכלולים בשגרת הניקוי והטיפוח שלי.


לפני הכל, קצת היסטוריה על המותג:

"דרמלוג'יקה" הוקמה ב-1986 בארה"ב על-ידי ג'יין וורוונד (Jane Wurwand), קוסמטיקאית מוסמכת ומקצועית מבריטניה, לאחר שחשה בהעדר חינוך מקצועי לטיפול נכון בעור. לפני הקמת המותג עסקה וורוונד בהכשרת מטפלים בתחום בכיתות קטנות ומהר מאד עברה לנהל את המוסד האקדמי המוביל בתחום בריאות עור הפנים והגוף בקליפורניה, אותו הקימה יחד עם בעלה, ריימונד. לאחר שהבחינה בהעדר תכשירים מתאימים בשוק שיישקפו את תורתה על בריאות העור, פיתחה והקימה את "דרמלוג'יקה" – מותג שכלל מוצרים שאינם מכילים רכיבים מלאכותיים ו/או עויינים לעור.

ג'יין וורוונד, מייסדת "דרמלוג'יקה"

ליין המוצרים הראשוני של המותג כלל 27 מוצרי ליבה, שיועדו לשימוש מקצועי בלבד. עם הזמן פיתחה החברה השקפה חדשה בתעשייה, המבוססת על מומחיות מיוחדת של המטפלים בתכשירי החברה, כולל אבחון מהפכני של עור הפנים המכונה Face Mapping Skin Analysis ומהווה שלב ראשון בתהליך הטיפול. כיום, יותר מ-30 שנה לאחר הקמתה, הפכה "דרמלוג'יקה" להיות מותג טיפוח מקצועי מוביל בראש, הנמכר ביותר מ-80 מדינות ברחבי העולם. בשנת 2015 נמכר המותג לידי חטיבת מוצרי היוקרה של קונצרן "יוניליוור", אם כי ג'יין וורוונד ממשיכה להיות שותפה פעילה בפיתוח המותג ומוצריו.

אגב, המותג "דרמלוג'יקה" אהוב על סלבריטאים רבים בעולם וגם בישראל, שמשתמשים במוצריו באדיקות רבה. ביניהם ניתן למצוא את שרה ג'סיקה פרקר, אופרה ווינפרי, בריטני ספירס, ג'ניפר אניסטון, לייב טיילור, גווינת' פאלטרו, הזוג בקהאם, נינט טייב, רותם סלע, סנדרה רינגלר, אניה בוקשטיין, מירי מסיקה, יובל שרף, קרן מור, עברי לידר, אגם רודברג, עופר שכטר ועוד רבים אחרים.



כצעד ראשון לשמירה על בריאות העור, שם המותג את הדגש על ניקוי נכון ויעיל יותר של העור. רבות מאיתנו נוהגות להשקיע זמן קצר מאד בהסרת האיפור וניקוי עור הפנים ועושות זאת בדרך כלל באמצעות מגבון או סבון ייעודי. אבל פעולה קצרה זו לא מאפשרת בעצם חדירה לשכבות העור העמוקות יותר והסרה של לכלוך שהצטבר בהן במהלך היום משומן עודף, שאריות איפור עמיד או סתם מהזיהום באוויר.

לפני כחודש ימים הוזמנתי לסדנה במשרדי "דרמלוג'יקה", בה הוצגה לנו טכניקת הניקוי הכפול לצד סדרה של תכשירים, שיסייעו לנו לבצע אותה ולשמור על בריאותו ועל מראהו הזוהר של עורנו. מוצרים אלו אומצו בשמחה לשגרת הניקוי האישית שלי:

Dermalogica Precleanse Balm (256 ₪, 150 מ"ל) – מוצר המיועד לשימוש כשלב ה-0 בשגרת הניקוי של עור הפנים, כלומר עוד לפני שמתחילים בניקוי עצמו. מדובר בתכשיר המיועד לפרק שאריות לכלוך שומניות מעל פני שטח העור (כמו מייקאפ, תכשירי הגנה מהשמש וכיוצ"ב). פורמולת התכשיר מבוססת על שמנים צמחיים הידרופילים, הממיסים ומפרקים את הלכלוך, וויטמין E לריכוך והחלקת העור.



המרקם של המוצר הינו כמו של שמן, ההופך לתחליב כשמוסיפים לו מים. יש להניח מעט מהתכשיר על ידיים יבשות ולמרוח בתנועות עיסוי על הפנים ואזור העיניים, עם התמקדות על איזורים שמנים במיוחד (אזור ה-T). לאחר מכן, מרטיבים את הידיים במים וממשיכים לעסות בקלילות את השמן עד שמרקמו הופך לחלבי. התחליב ממיס את הלכלוך ושוטף אותו בקלילות מעל פני העור. שוטפים היטב את הפנים עם מים פושרים וממשיכים לשלב הבא של ניקוי העור עם תכשיר המותאם לסוג העור.

Dermalogica Special Cleansing Gel (209 ₪, 250 מ"ל) – תכשיר ניקוי פנים אנטיספטי, ללא סבון ודטרגנטים גסים, המיועד בעיקר לבעלות עור מעורב. התכשיר בעל פעולה מקציפה המסייעת לניקוי עמוק וחיטוי של העור, מבלי לפגום במעטה ההגנה הטבעי שלו ו/או לייבש אותו. כמו כן, הוא מכיל תמצית לוונדר התורמת לקירור והרגעת העור.


יש להקציף מעט מהתכשיר על ידיים רטובות ולהניח על הפנים וצוואר בתנועות סיבוביות קלות. לאחר מכן, יש לשטוף את הפנים עם מים פושרים. אגב, גם בפעולת ניקוי זו אפשר להשתמש במברשת הניקוי המיוחדת של "דרמלוג'יקה".

Dermalogica Daily Microfoliant (338 ₪, 75 גרם) – אחד מתכשירי הדגל של המותג, שהפך להיות בסט סלר בכל העולם כולו (וגם אצלי!). מדובר בתכשיר פילינג עדין לשימוש יומיומי המבוסס על אבקת אורז ייחודית. התכשיר מסיר תאים מתים מהעור ומעניק לו מראה חלק ובהיר יותר, כמו שיש מלוטש.


המרקם של התכשיר הינו אבקתי והחומרים הפעילים שבתוכו משתחררים כאשר הם מגיעים במגע עם מים. לאחר ניקוי הפנים, יש לערבב כמות קטנה של האבקה (בערך כפית) עם ידיים רטובות מאוד עד ליצירת מרקם קרמי. יש לעסות את החומר על עור הפנים בתנועות סיבוביות במשך כדקה ולשטוף היטב. כמובן, יש להימנע ממגע באזור העיניים. לאחר מכן, מומלץ מאוד למרוח קרם לחות מתאים בהתאם לסוג העור.



מוצר מומלץ נוסף של המותג, שאמנם לא שייך לקטגוריית ניקוי העור, אבל מסייע לשמור על בריאותו ותורם למראהו: Dermalogica Skinperfect Primer (340 ₪, 22 מ"ל) – פריימר המחליק קמטוטים בעור, מבהיר ומכין את העור לאיפור שיונח מעליו או כשסתם רוצים מראה חלק, אחיד וזוהר. פורמולת הפריימר מכילה סיליקונים טבעיים שמחליקים באופן דרמטי את העור, פפטידים ותרכובת אייג' סמארט המסייעים במתיחת העור ובהגנה מפני השפעות מזיקות של קרני השמש (SPF30).


חשוב לחזור ולציין, כי המוצרים של "דרמלוג'יקה" אינם מכילים חומרים רעילים ו/או מלאכותיים שעלולים לגרום לגירויים בעור והם גם מעולם לא נוסו על בעלי-חיים. כמו כן, מוצרי המותג נמכרים אך ורק במקום בו ניתן להעניק ייעוץ מקצועי מוסמך ללקוחה שרוכשת אותם. בישראל ניתן להשיגם במכוני הקוסמטיקה, מרכזי בריאות וספא ומלונות היוקרה של רשת ישרוטל. לבירור נק' מכירה: 0732-10-20-30 או באתר המותג.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails