יום שני, 27 באוגוסט 2018

MAC x The Blondes Bombshell Essentials Collection


*הפוסט נערך ב- 04/09/18

מותג הקוסמטיקה MAC הכריז על שיתוף פעולה נוסף עם מותג אופנה. הפעם זה יקרה עם צמד המעצבים פיליפ ודיוויד בלונד, המייסדים של מותג האופנה היוקרתי מניו-יורק The Blonds. כמו תמיד, שיתוף הפעולה יכלול קולקציית איפור במהדורה מוגבלת.



הקשר של צמד המעצבים למותג MAC החל, למעשה, כאשר שניהם עבדו כמאפרים עצמאיים של המותג, כשלוש שנים לפני שהקימו את בית האופנה שלהם. מן הסתם, גם לאחר מכן, הם השתמשו במוצרי האיפור של MAC על מסלולי התצוגה שלהם. מאז שנוסד ב- 2007, המותג The Blonds בנה לעצמו מוניטין יוקרתי גבוה וקו אופנה זוהר, שהפך להיות אהוד ביותר על סלבריטאיות כמו ניקי מינאג', ביונסה, ריהאנה וקארדי בי. אגב, הקולקציה המשותפת שתושק בשיתוף פעולה בין הצדדים תראה אור בשבוע האופנה הקרוב, שיתקיים בניו-יורק.


הקולקציה שתשא את השם Bombshell Essentials, תהיה זמינה באתר האונליין של המותג החל מה-6 בספטמבר 2018. בדיוק כמו קו ההלבשה היוקרתי של המותג The Blonds, כך גם קולקציית האיפור מציגה מראה זוהר לחלוטין, המאופיין בהתנגשות אקלקטית של מרקמים עשירים עם נצנצים וניטים, המשקפים את הסטייל המוכר של המותג. לדברי דיוויד בלונד, קולקציית Bombshell Essentials מבוססת כולה על נצנצים ועל הפיכת העור לזוהר. הקולקציה אמורה להיות א-מינית, בדיוק כמו פיליפ עצמו, משהו שניתן לשלב בקלות לתוך שגרת האיפור של כל אחד ואחת.


הקולקציה כוללת שני שפתונים, שני ליפגלוסים, אייליינר, פודרה, מברשת וזוג ריסים מלאכותיים מחודדים. כל המוצרים מגיעים באריזות מעוצבות כסופות, עמוסות בנצנצים, קריסטלים והמון זוהר:

Lipsticks – שפתונים:

·       David Blond – ורוד סגלגל בוהק
·       Philipe Blond – אדום תות מאט



Dazzleglass – ליפגלוסים המכילים חלקיקים זעירים מחזירי אור, המעניקים לשפתיים מראה נפוח ומבריק מאד:

·       Fifi The Blond – לבן קרח
·       Bijoux X Blond – נחושת ורדרד


Liquid Eyeliner – אייליינר נוזלי בעל קצה דקיק המאפשר שרטוט דק ומדוייק של קו אייליינר רציף בגוון עז ועמיד לאורך זמן:

·       Boot Black – שחור עז


Illuminating Face Powder – פודרה המיועדת להאיר את עור הפנים ולהעניק לו מראה זוהר. הפודרה מגיעה באריזה יוקרתית כסופה, המעוטרת בקריסטלים וניטים וכן בתווית עליה מופיעים שמות שני המותגים:

·       Magic Dust – שמפניה עם חלקיקים בגוון ברונזה וזהב


Brush – מברשת:

·       135SES – מברשת פודרה גדולה ושטוחה


Blond Diamond Lashes – ריסים מלאכותיים מעוטרים בניטים קטנים על הרצועה שנצמדת לעפעף. 


נראה, שלאחרונה MAC הגדילו את שיתופי הפעולה שלהם עם מותגי אופנה שונים. כזכור, השנה הם עשו זאת עם מותג בגדי הספורט PUMA, שהשיק שלושה זוגות נעליים בצבעים תואמים לשפתונים אייקונים של MAC. כמו כן, הוא השיק קולקציה עם המעצב ניקולה פורמיצ'טי, מייסד המותג Nicopanda וקולקציה "מוזיקלית" עם המעצב ג'רמי סקוט.

כאמור, הקולקציה שתושק בשיתוף בית האופנה The Blonds, תהיה זמינה אונליין החל מה-6 בספטמבר 2018. לפי שעה, לא פורסם רשמית תיאור הגוונים בקולקציה, אבל מבטיחה לעדכן אתכם בהקדם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails