יום חמישי, 30 באוגוסט 2018

Pupa Retro Illusion Fall 2018 collection


מותג הקוסמטיקה האיטלקי "פופה" מציג לסתיו 2018 את Retro Illusion קולקציית איפור בהשראת שנות השבעים. הניגודיות שבין המרקמים הגיאומטריים והצבעים הטרנדיים מעניקים לאיפור מראה רב-מימדי ויוקרתי.



הקטיפה, בכל עושרה, הינה מוטיב מוביל בקולקציה, המתעוררת לחיים באמצעות שילוב חכם של עיצוב פנים, אופנה ואיפור – מה שמביא איתו רטט מסקרן עם טעם של וינטאג'.


בקולקציה:

Retro Illusion Highlighter (מהדורה מוגבלת) – היילייטר וברונזר באריזת קופקט אחת. ההיילייטר נועד להדגיש את הנקודות הגבוהות בפנים והברונזר נועד לשזף מעט את גוון העור. שניהם יחדיו יוצרים מראה תלת-מיימדי זוהר לפנים. המוצר בעל מרקם קטיפתי, המתמזג בקלות עם העור ומקשט אותו עם פניני זהב זעירות.

·       001 Optical Art


Retro Illusion Eyeshadow (חדש) – צמד צלליות בעלות אפקט זוהר, המגיעות בצורת סטיק דו-צדדי: בצד אחד גוון ניודי בהיר ובצד השני גוון צבעוני כהה יותר. הצלליות מבוססות על פורמולה חדשנית, המורכבת מפנינים, פיגמנטים, שרף ופולימרים. פורמולה זו מבטיחה עמידות ארוכה עם צבע מושלם. השעוות והשמנים שבפורמולה מעניקים למרקם של הצלליות תחושה קרמית.

הצלליות מוצעות בגוונים הבאים:

·       001 Retro Dreaming – קרם / כתום חלודה
·       002 Art Deco – בז' ורדרד / חום כהה
·       003 Vintage Chic – שנהב / טורקיז


Retro Illusion Vamp! Mascara – המסקרה האייקונית של "פופה" מוצעת בגוון מסקרן חדש כדי לחגוג את בואו של הסתיו ולהעצים את מראה העיניים:

·       503 Green Illusion – ירוק טורקיז (מהדורה מוגבלת)


Retro Illusion Lip Palette (חדש) – פלטה הכוללת שני שפתונים במרקם קרמי, האחד בגימור מבריק והשני בגימור מאט. השפתונים ניתנים לשימוש כל אחד בנפרד או בשילוב האחד עם השני, ליצירת מראה תלת-מיימדי. פורמולת השפתונים הינה אולטרה קלילה ונוחה על השפתיים, הודות לתערובת שעוות, שמנים וויטמין E, הכלולים בה.

·       001 Retro Illusion – אדום תות / בורגונדי


Retro Illusion True Lips – עפרונות שפתיים בעלי פיגמנט עשיר מאד. פורמולת העפרונות מכילה רכיבים מטפחים לשפתיים, ביניהם ויטמין E ו-C כנוגדי חימצון ושמן כותנה הידוע כמלחח ומרגיע. העפרונות מצויידים בקצותיהם בספוגית לטשטוש והם מוצעים בשני גוונים:

·       039 Vibrant Sensation – בורגונדי
·       040 Good Feelings – חום


Retro Illusion Lasting Color Gel – לקים בעלי גימור מבריק במיוחד, צבע עשיר ועמידות לאורך זמן. הלקים מוצעים בשני גוונים:

·       184 Instant Vibes – אדום יין
·       185 Retro Style – חום שוקולד


הקולקציה תעלה על המדפים ברחבי העולם החל מספטמבר 2018.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails