יום ראשון, 26 באוגוסט 2018

GELISH- מותג הג'לים הבינלאומי הגיע לישראל!


מותג הג'לים הבינלאומי Gelish, שחביב מאד על סלבריטאיות כמו ריהאנה, קייטי פרי, בנות משפחת קרדשיאן ועוד רבות אחרות, הגיע בימים אלו לישראל באמצעות חברת "ברייסון שיווק" ומביא עימו מיגוון מוצרים וטכניקות מהפכניות בתחום עיצוב הציפורניים.



את המותג Gelish ייסד ופיתח דני היילי (Danny Haile), שגם משמש כמנכ"ל החברה מזה עשר שנים. למעשה, היילי נמצא בתעשיית הציפורניים כבר למעלה מ-30 שנה והוא היה הראשון שפיתח את פורמולת הג'ל והשימוש במנורה לייבוש, המהווה את שיטת העיצוב הפופולרית ביותר בעולם וזו שזיכתה אותו בלמעלה מ-60 פרסים בתחום. אגב, היילי פיתח גם את פורמולת הג'ל בבקבוק עם מברשת מוגנת בפטנט לשימוש אישי.




למרות שהעיסוק העיקרי של המותג הינו פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי לק ג'ל, החברה החליטה לתת מענה ישיר גם ללק המסורתי הקלאסי והשיקו בנוסף את מותג הלקים "מורגן טיילור" על שמה של מורגן- בתו של דני היילי, וטיילור- בתו של שותפו העסקי, דיוויד דניאל.


המותג חולש כיום על מכוני טיפוח בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי ארה"ב ואירופה וכאמור, מגיע בימים אלו גם לישראל עם מעל ל-100 גוונים ומרקמים חדשים של ג'לים, לצד שתי טכניקות מהפכניות לעיצוב והארכת הציפורניים: פוליג'ל ודיפ-ג'ליש.

פוליג'ל ג'ליש הינה טכניקה חדשה לעיצוב והארכת הציפורן, המשלבת בין מרכיבים לחיזוק והארכת הציפורן, תוך שמירה על מראה טבעי ובריאות הציפורן. הפוליג'ל הינו חומר גמיש ונוח לעבודה, שאינו מתייבש על הציפורן כלל, אלא רק לאחר חשיפה לתאורת LED. זהו חומר חזק שאינו מלווה בריח כימי ואינו מכיל חומרים מעוררי אלרגיות. המרקם שלו הינו כמו של פלסטלינה וניתן לעיצוב בקלות ובמהירות עד לצורה המבוקשת. הוא אידיאלי לעיבוי, חיזוק והארכה של ציפורניים טבעיות והוא מוצע בארבעה גווני בסיסי: נטורל קליר- שקוף וטבעי, קאבר- ורוד אטום, סופט וייט- לבן שמנת וברייט וייט- לבן שקוף.

טווח מחירים במכונים: 200-250 ₪ לטיפול ידיים מלאות. 




ג'ליש- טכניקת הדיפ (טבילה) הינה טכניקה מוכרת שעברה מהפך והיא מעניקה שילוב מנצח בין הקלות והדיוק של הג'ל וגווניו לבין החוזק של עיצוב ציפורני אקריל. מורחים את הציפורן בתכשיר טבעי המבוסס על שרף וטובלים אותה באבקה צבעונית משולבת שבבי אקריל. לאחר שהאבקה מתייבשת בטבעיות משייפים את הציפורן לצורה הרצויה ומבריקים באמצעות טופ. התהליך אורך כ-30 דקות והדיפ מחזיק למשך ארבעה שבועות, מבלי להתקלף ו/או להתרומם. אבקות הפיגמנט מוצעות במעל 100 גוונים ומגיעות בטקסטורות שונות של גליטר, שימר ופנינה, הניתנות לשילוב ביניהן וליצור נייל ארט מקצועי ומקורי.

טווח מחירים במכונים: 100-120 ₪.


כאמור, המותג מציע בנוסף ליין של לק ג'ל, המגיע עם מברשת פטנט מיוחדת. לישראל הגיעו מעל 100 גוונים חדשים, הכוללים מרקמים גליטרים, שימרים, חלביים, פסטליים ומבריקים (מחיר: 80-120 ₪).


להשקת המותג בארץ הגיע מר דני היילי, מנכ"ל המותג Gelish, יחד עם וו נגויין (Vu Nguyen), מנהל תחום ההדרכה במותג ואלוף עולם בנייל ארט. השניים העבירו סדנאות מקצועיות בשילוב הרצאות מרתקות והדגמות בפני אנשי מקצוע מקומיים. כמו כן, התקיימה השקה חגיגית של המותג בשיתוף עיתונאים, בלוגרים ומשפיענים שונים באירוע מיוחד שהתקיים במסעדת "התרנגול הכחול" בתל-אביב.

מימין לשמאל: וו נגויין, חנה עטיה- מדריכה ראשית "נייל סטודיו", דני היילי ובריאן ליידן- מנכ"ל "ברייסון שיווק"

וו נגויין מדגים נייל ארט במוצרי Gelish

את מוצרי המותג Gelish ניתן להשיג במכוני הטיפוח השונים ברחבי הארץ, במרכזי השיווק וברשת "נייל סטודיו". פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה ובדף הפייסבוק של Gelish ישראל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails