מותג הטיפוח Le Petit
Marseillais ("לה פטיט מרסיי") מבית
"ג'ונסון אנד ג'ונסון" הגיע בימים אלו לישראל, היישר מפרובנס שבדרום
צרפת.
הסיפור מתחיל, למעשה, בתחילת שנות השמונים בעיר מרסיי שבצרפת. שם
התאהב ברנרד לנג'לה (Bernard Lengellé), מייסד המותג, בסבון אומנים ריחני שנוצר
משמן זית מקומי- "סבון דה מרסיי". הסבון הפופולרי מעיר הנמל שטופת השמש,
נודע עוד מאז המאה ה-19 בזכות מרכיביו הטבעיים, הניחוח המופלא שלו והיכולת שלו
לנקות את העור בעדינות ולהותיר את העור רך ומוזן.
לנג'לה, שנשבה בקסמיה של העיר מרסיי ובסבונים הצבעוניים והריחניים,
החליט להביא את האיכות האומנותית הזו לשאר העולם. הוא עשה זאת באמצעות ייצור של ליין מוצרי סבון, שהתבסס על מרכיבים טבעיים שסופקו על-ידי הקרקעות
העשירות באיזור, ביניהם שמנים ותמציות של זית, פרחים צבעוניים, פירות הדר ועשבי
תיבול טריים. מהר מאד הפך הליין למבוקש ופופולרי מאד, בעיקר בזכות האיכות המעולה
והמחיר הנגיש לכל כיס.
קו המוצרים של Le Petit Marseillais, שפותח בשיתוף עם
דרמטולוגים, כולל מוצרים שונים לטיפוח הגוף והשיער. בשלב זה, יהיו זמינים בישראל 6 סבוני
רחצה נוזליים (מחיר ליח': 19.90 ₪ ל- 650 מ"ל) ו-3 תחליבי לחות המיועדים לעור
רגיל עד יבש (מחיר ליח': 24.90 ₪ ל- 400 מ"ל) – כולם בעלי ניחוחות פרחוניים,
פירותיים ומרעננים.
אגב, הלוגו של המותג עוצב על-ידי ברנרד לנג'לה בעצמו. בהיות אב צעיר,
צייר את בנו סזר יושב על-יד הים וצופה אל האופק... מאז תמונה אייקונית זו הפכה
לייצג את אחד ממותגי הטיפוח הידועים בעולם, "לה פטיט מרסיי".
את מוצרי המותג ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות ברחבי הארץ.
נראה מגניב לגמרי! לא הכרתי אותם לפני וסקרנית לנסות!
השבמחק