יום רביעי, 5 באוגוסט 2020

KIKO Lost in Amalfi Fall 2020 collection

קולקציית האיפור החדשה של "קיקו" לסתיו 2020 נוצרה בהשראת אחד המקומות היפים, לא רק באיטליה, אלא בעולם כולו: העיר אמאלפי (Amalfi) והחוף המפואר שלה. הקולקציה, שמכונה בשם Lost in Amalfi מציגה אוסף של צבעים עשירים ותוססים.


קולקציית סתיו 2020 של "קיקו" היא מחווה ליופיו הנצחי של חוף אמאלפי, גאוות איטליה ואחד היעדים התיירותיים הפופולריים בעולם. הצבעים הבוהקים והרוויים של בנייניה, רחובותיה הסבוכים והחנויות הססגוניות הן אלו שהיוו השראה לקולקציית האיפור העשירה הזו, הכוללת גם מוצרי טיפוח ואביזרים שונים.


גווני טרקוטה חמים לצד גוונים תוססים כמו אדום פלפל צ'ילי והפירות הטעימים ביותר משולבים באריזות בגוונים של לבן וכחול כהה, מעוטרים במרקמים בהשראת קרמיקת המג'וליקה היקרה ביותר של אמאלפי. הפורמולות מבטיחות עדינות ועמידות לזמן ארוך, כולל בתנאי לחות, למראה איפור מושלם.

בקולקציה:

Maxi Eyeshadow Palette – פלטת עיניים, הכוללת תשע צלליות במרקם חמאתי, המבטיח פיגמנט עשיר בכל גימור- מאט או מטאלי. הצלליות מועשרות במיקרו-ספרות עם אפקט של מראה, שמעניק גימור רב-מיימדי. הפלטה מגיעה באריזה לבנה המעוטרת בעיטורים בהשראת טקסטורה של קרמיקה. כמו כן, האריזה כוללת מראה מובנית גדולה.

הפלטה מוצעת בשני שילובי גוונים:

·       A Dive in The Blue Sea – שילוב מאוזן של גוונים חמים וקרים

·       Bouganville Balcony – גוונים חמים בהשראת המרפסות הפרחוניות בעיר



Metal Chrome Creamy Eyeshadow – צללית קרמית 2 ב-1. הצללית יכולה לשמש בפני עצמה או כטופ-קוט מעל צללית אחרת, כדי להוסיף זוהר ססגוני עם טאץ' מטאלי. הפורמולה של הצללית מכילה, בין השאר, חלקיקי פנינים ופיגמנטים, שמעניקים לה ברק יוצא-דופן.

הצללית מוצעת ב-6 גוונים שונים:

·       Sparkling Champagne – שמפניה מתוחכמת

·       Dewy Rose – זהב ורדרד

·       Gleaming Copper Rose – נחושת ורדרדה

·       Bronze Glares – ברונזה בוהקת

·       Endless Brown – חום כהה

·       Burgundy Sunset – בורגונדי עם ברק ורדרד


Eye Marker Duo – אייליינר טוש דו-צדדי, כאשר בכל קצה ישנו חוד בצורה שונה: האחד מחודד והשני אלכסוני. האייליינר מוצע בגוון אחד- שחור עם גימור מבריק.


24h Lasting Click & Go Mascara – מסקרה חדשה, המבטיחה מראה ריסים פנורמי שאי אפשר לעמוד בפניו, עם מלא נפח וגוון שחור מאד. מברשת הסיבים שלה עוצבה כדי לסרק את הריסים ולהאריך אותם, לקבלת תוצאה מסודרת ומוגדרת. הפורמולה המבוססת על שעווה ופולימרים, הינה קרמית וחלקה והיא מונעת היווצרות גושים. כמו כן, היא מועשרת בתמצית פרחי קלנדולה עם אפקט ריכוך לריסים. המסקרה מוצעת בגוון אחד- שחור.


Fill & Brush Eyebrow – עפרון גבות בעל שני קצוות- בקצהו האחד עפרון ובקצה השני מיני מברשת קבוקית. העפרון מעוצב לתחום ולמלא את הגבה בצורה מושלמת עם מראה טבעי לחלוטין. מברשת הקבוקי מסייעת לסרק ולסדר את שיער הגבה ולפזר את הצבע בצורה אחידה.

העפרון מוצע בארבעה גוונים שונים:

·       Blonde – לשיער גבה בגוון בלונד ואפרפר

·       Auburn – לשיער גבה בגוון אדמוני וערמוני

·       Brunette – לשיער גבה בגוון חום כהה

·       Raven – לשיער גבה בגוון חום כהה מאד


Lip Pencil – עפרון שפתיים פיגמנטי בעל מרקם קרמי חלק ועמידות לשעות ארוכות. העפרון אידיאלי לתחום את השפתיים, הוא משפר את עמידות השפתון שמונח מעליו ומבטיח למנוע את זליגת השפתון מעבר לגבולות השפתיים.

העפרון מוצע בשמונה גוונים שונים:

·       Everyday Nude – ניוד בהיר

·       Universal Hazelnut – ניוד ורדרד

·       Pumpkin Cream – ניוד כתמתם

·       Strawberry Sorbet – אדום תות עדין


·       Miss Tangerine – אדום כתמתם עז

·       Cheery Juice – אדום דובדבן

·       Lady Magenta – ורוד מג'נטה

·       Deep Pomegranate – אדום רימון


Lasting Matte Lip Colour – שפתון נוזלי בעל גימור מאט קטיפתי על השפתיים. השפתון מציע פיגמנט רווי עם כיסוי מלא ואחיד ועמידות של עד 8 שעות לפחות. הפורמולה שלו מכילה רכיבי לחות והזנה, שמרככים את השפתיים ומעניקים להן הרגשת נוחות וגמישות במהלך הלבישה.

השפתון מוצע בקולקציה בשמונה גוונים שונים, התואמים לעפרונות השפתיים באוסף. כמו כן, לכולם יש ניחוח עדין של פריחת התפוז והם מצויידים באפליקטור ספוגי מעוצב, שמאפשר מריחה נוחה ומדוייקת.

·       Everyday Nude – ניוד בהיר

·       Universal Hazelnut – ניוד ורדרד

·       Pumpkin Cream – ניוד כתמתם

·       Strawberry Sorbet – אדום תות עדין


·       Miss Tangerine – אדום כתמתם עז

·       Cheery Juice – אדום דובדבן

·       Lady Magenta – ורוד מג'נטה

·       Deep Pomegranate – אדום רימון


Glide & Bright Lip Stylo – שפתון בעל מרקם קרמי מבריק, גוון עדין וניחוח של פריחת התפוז. הפורמולה שלו מבטיחה להחליק על השפתיים ולהלביש אותן בשכבה קרמית רכה בזכות תערובת השמנים והשעוות שהיא מכילה.

השפתון מוצע בארבעה גוונים שונים:

·       Heady Nude – ניוד ורדרד

·       Rose Garden – ורוד בינוני חם

·       Poppy Field – אדום פרג

·       Red Dress – אדום טהור


Core Stylo Concealer – קונסילר בסטיק עם תכונות טיפוליות. הפורמולה הכפולה שלו כוללת בסיס של קונסילר המבוסס על רכיבים מרגיעים ושעוות חלקות לגימור טבעי וזוהר, כאשר בתוך הסטיק ישנה ליבה שקופה מועשרת בתמציות של אדמונית ודמדמנית, לאפקט הזנה ואלסטיות.

הקונסילר מוצע בשלושה גוונים שונים:

·       Lite Beige – לגוון עור בהיר מאד

·       Medium Beige – לגוון עור בהיר ובינוני

·       Universal Peach – כתמתם, אידיאלי לאזור העיניים


Lightweight Velvet Foundation – מייקאפ נוזלי בעל כיסוי גבוה אבל מרגיש קליל על העור. המרקם הנוזלי שלו מבטיח התמזגות מיידית וחלקה עם העור, עם גימור מאט טבעי. המייקאפ בעל עמידות של עד 16 שעות ורצוי להניח אותו באמצעות מברשת יעודית מתאימה.


המייקאפ מוצע בקולקציה בשמונה גוונים ויש לו ניחוח עדין של פריחה רעננה לבנה:

·       Ivory – לגוון עור בהיר מאד עם תת גוון ורדרד

·       Porcelain – לגוון עור בהיר מאד עם תת גוון נייטרלי

·       Light Beige – לגוון עור בהיר נייטרלי

·       Honey – לגוון עור בהיר עם תת-גוון חם

·       Almond – לגוון עור בינוני עם תת גוון ורדרד

·       Caramel – לגוון עור בינוני ומוזהב

·       Hazelntu – לגוון עור בינוני-כהה

·       Cocoa – לגוון עור כהה חם


Bronzer & Highlighter Duo – ברונזר והיילייטר במוצר אחד, המיועד לסייע לפסל את הפנים ולהאיר אזורים מסויימים. שתי הפודרות בעלות פורמולה עמידה במים וההיילייטר עצמו מעושר במיקרו-פנינים, אשר לוכדות את קרני האור ומפזרות אותן באופן מושלם.

בקולקציה מוצעות שני שילובי גוונים:

·       Bonne Mine – ברונזר בגוון חום ביסקוויט והיילייטר בגוון משמש בהיר (לגוון עור בהיר)

·       Sun-Kissed – ברונזר בגוון טרקוטה והיילייטר בגוון זהב (לגוון עור בינוני)


Baked Blush – סומק אפוי בעל פורמולה המועשרת בתמצית שמן זית להזנה. הכיסוי שלו ניתן לבניה, הוא קל למיזוג וטשטוש ויש לו גימור ססגוני עדין. הסומק מגיע באריזה עם מראה מובנית והוא מוצע באוסף בארבעה גווני שיש שונים עם ניחוח הדרים עדין:

·       First Sunrise – ורוד ניודי

·       Silky Sand – חום ורדרד


·       Morning Kiss – ורוד קורלי עם משמש מוזהב

·       Amaranth Hills – ורוד אדמדם כהה


Baked Bronzer – ברונזר אפוי המעניק מראה שזוף זוהר לעור הפנים. בעל מרקם עדין וחלק, המתמזג בצורה מושלמת עם העור. הפורמולה שלו מכילה תמציות שמן זית וחוחובה לריכוך העור ולגימור קטיפתי. בנוסף, הברונזר מלווה בניחוח לימוני עדין והוא מוצע בקולקציה בשני גוונים שונים:

·       Warm Melange – חום ביסקוויט עם "ורידים" בגוון ניוד

·       Bronze Melange – ברונזה עם "ורידים" ורודים


Face and Body Jelly Highlighter – היילייטר לפנים ולגוף במרקם ג'ל, המעניק לעור מראה זוהר יחד עם הרגשת רעננות. הפורמולה שלו מועשרת במיקרו חלקיקים ססגוניים והיא קלה למיזוג וטשטוש על העור, גם באמצעות קצות האצבעות.

ההיילייטר מוצע בקולקציה בשלושה גוונים שונים:

·       Ray of Light – שמפניה מוזהבת

·       Coral Sky – קורל ורדרד מוזהב

·       Golden Cliff – חול מוזהב


Transparent Powder – פודרה שקופה לקיבוע האיפור, מועשרת באבקת יהלומים ובחמאת שיאה. הפודרה מעצימה את גוון העור עם אפקט ריכוך טבעי, הודות למיקרו פנינים וחלקיקי ספרות שבתוך הפורמולה שלה. בנוסף, יש לה ניחוח הדרים עדין.


Exfoliating Face Scrub – פילינג לפנים, המבטיח עור קטיפתי נטול זיהומים בזכות המרקם הג'לי המועשר באבקת קליפת לימון ותמצית ברגמונט.


Transforming Cleansing Foam – מוס ניקוי לעור הפנים בעל ניחוח הדרי. במגע עם מים, המרקם הג'לי שלו הופף לקצף רך וקליל, שמבטיח לנקות זיהומים ושאריות איפור בצורה מושלמת.


Molti-Protection Face Fluid – קרם הגנה מפני קרינת UVA ו- UVB ברמת 30SPF. המרקם הקליל והספיגה המהירה שלו הופכים אותו למושלם בתור בסיס לאיפור שיונח מעליו.


Foundation Flat Brush – מברשת מייקאפ שטוחה, המיועדת לשימוש עם מרקמים נוזליים או קרמיים. המברשת עשויה מסיבים סינתטיים רכים והיא גזורה בצורה מחודדת, שמאפשרת להגיע לכל מקום בפנים.


Kabuki Brush – מברשת קבוקי, אידיאלית לשימוש עם פודרות על הפנים והגוף, הודות לסיבים הצפופים שלה. הסיבים שלה הינם סינתטיים, מה שמבטיח רכות מושלמת על העור.


הקולקציה תעלה על המדפים ברחבי העולם החל מה-7 באוגוסט 2020.


2 תגובות:

  1. ואו
    הולכת לפנות מקום במגירת חנוכה. אריזות יפיפיות גונים נהדרים והשראה מושלמת

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails