יום רביעי, 7 בפברואר 2024

Essence Spring Summer 2024 Collection

מותג הקוסמטיקה הגרמני "אסנסס" מציג אוסף של מוצרים חדשים לעונת אביב/קיץ 2024.


התחדשות עונתית בעולם היופי היא אירוע שמכורי יופי מצפים לו בהתרגשות רבה. כמידי שנה, מציגה "אסנסס" ליין מוצרים חדש לקראת עונת אביב/קיץ 2024. האוסף כולל שילוב מושלם של מוצרי איפור, טיפוח ולקים חדשים בהשפעת הטרנדים האחרונים בתעשיית היופי. חשוב לציין, כי המוצרים כולם טבעוניים ונטולי אכזריות ומכבדים את הסביבה.

הקולקציה מורכבת מצבעי איפור פסטליים עדינים ועד לצבעים עזים, האופייניים לאביב וקיץ, ועד למראה מתוחכם ומינימליסטי יותר. כמו כן, קיים מגוון רחב של סגנונות שיתאימו לכל אישיות ואירוע. קולקציית Essence היא לא רק קבוצה של מוצרים חדשים, אלא גם מהדורה מחודשת של כמה רבי מכר, שנוסחו כעת מחדש כדי לשפר את הביצועים ואת חווית המשתמש מהם. בואו נסתכל מקרוב על כמה מהמוצרים שמגדירים את העונה הזו.



All About Blur! Even Skin Balm – פריימר במרקם באלם קטיפתי לפנים, מיועד לטשטש נראות של קווים דקים ונקבוביות ולהעניק לעור גימור חלק ואחיד. מוצר אידיאלי כבסיס לפני המייקאפ שיונח מעליו.



Jelly Grip Hydrating Primer – פריימר במרקם ג'ל, שמעניק לעור לחות ומאריך את עמידות האיפור שמונח מעליו. ניתן להשתמש בו לבדו לקבלת מראה עור אחיד ורענן, או כבסיס למייקאפ. פורמולת הג'ל מתאימה באופן מושלם לכל סוגי העור, כשהיא מותירה אותו רך, לח וזוהר. הפריימר מגיע באריזה שקופה חדשנית, המבליטה את מרקם הג'ל המיוחד שלו.



16h Cover & Last Powder Foundation – מייקאפ פודרה בעל מרקם קליל, שמעניק לעור כיסוי גבוה אחיד ומושלם עם גימור מאט ועמידות ארוכה עד 16 שעות. פורמולת המייקאפ עמידה במים ובכל תנאי מזג האוויר, אינה משאירה סימנים או מכתימה ושומרת על מראה מושלם כל היום. המייקאפ מגיע באריזת קומפקט נוחה לנשיאה בתיק ולביצוע טאצ'-אפים בכל מקום וזמן. כמו כן, יש לה מראה מובנית ומצורפת לה ספוגית מתאימה. המייקאפ פודרה מוצע ב-14 גוונים שונים.





Keep Me Covered Long-Lasting Foundation – מייקאפ נוזלי המציע כיסוי טבעי נבנה מבינוני עד מלא עם עמידות של עד 16 שעות. הפורמולה הרכה שלו משתלבת עם העור בצורה מושלמת ומבטיחה גוון אחיד ובריא.




Skin Tint – מייקאפ בעל כיסוי קל עד בינוני, בעל פורמולה סופר קלילה על העור. הפורמולה שלו כוללת רכיבי לחות כמו חומצה היאלורונית ואלוורה וגם מסנני קרינה ברמה של 30SPF להגנה מפני קרני השמש המזיקות. מוצע ב-17 גוונים שונים.




Natural Matte Mousse Foundation מייקאפ במרקם מוס עם גימור מאט טבעי. יש לו כיסוי בינוני והוא מצליח להתמזג בקלות עם העור, תוך שהוא מטשטש פגמים עם אפקט פוקוס רך וגימור דומה לזה של פודרה. הפורמולה שלו קלילה ומאפשרת לעור לנשום בחופשיות. מתאים במיוחד לעור רגיל ושמן ומבטיח מראה רענן טבעי לאורך כל היום. זמין ב-14 גוונים שונים.





Magic Filter Glow Booster – מוצר חדשני המעניק לעור מראה כמעט מושלם, הודות לאפקט הפוקוס הרך שלו. הכיסוי הקל והעדין שלו יעיל בטשטוש פגמים ואדמומיות ומותיר את העור זוהר וקורן באופן טבעי. הפורמולה שלו מועשרת בחומצה היאלורונית לעור מלא לחות ומילוי קמטוטים קלים. הוא מתאים לכל סוגי העור וניתן להשתמש בו לבדו למראה טבעי או לשלב אותו עם המייקאפ להוספת חיות וזוהר. מוצע בשבעה גוונים שונים.






Keep Me Covered Concealer – קונסילר בעל פורמולה קלילה שאינה קומודוגנית. מיועד להסתרת פגמים, אדמומיות ועיגולים כהים. מתאים במיוחד לבעלי עור רגיש או נוטה לפגמים ומבטיח כיסוי יעיל ועמיד לטווח ארוך מבלי להכביד עליו. הכיסוי שלו ניתן לבניה מבינוני עד גבוה. מכיל, בין השאר, אלוורה ללחות והרגעה. זמין ב-10 גוונים שונים.





Baby Got Blush – סומק נוזלי, המעניק צבע תוסס ללחיים עם גימור טבעי. הפורמולה שלו קלה למריחה ומתמזגת באופן מושלם ואחיד עם העור. הסומק מצוייד באפליקטור ספוגי, המספק כמות מדוייקת לשימוש והופך את המריחה לקלה ונוחה. אגב, הכיסוי ניתן לבניה מבלי ליצור כתמים על העור. זמין ב-4 גוונים שונים.







Baby Got Glow – היילייטר נוזלי המעניק אפקט זוהר עדין ומתוחכם לעור. המרקם הקליל שלו מבטיח מיזוג וטשטוש קל. כמו הסומק הנוזלי, גם לו יש אפליקטור ספוגי לשימוש מדוייק ונוח. מוצע ב-3 גוונים שונים.





Blush Crush! – סומק במרקם פודרתי רך וקטיפתי, עם גימור משיי עדין. קל למיזוג וטשטוש על העור. מוצע בשני גוונים שונים:

·         10 Caramel Latte – חום ניודי בהיר

·         20 Deep Rose – ורוד בינוני




Meta Glow Highlighter – היילייטר בעל אפקט דואוכרומי, המעניק זוהר יוצא דופן לעור. המרקם שלו רך והוא קל למיזוג וטשטוש באמצעות מברשת או האצבעות. רמת הכיסוי שלו ניתנת לבניה ללא קושי בהתאם לרמת הזוהר המבוקשת. אגב, הוא מגיע באריזה סגולה שקופה המעוטרת באותיות הולוגרפיות מושכות עין.








Makeup & Baking Sponge – ספוגית איפור רב-תכליתית ליישום של סוגים שונים של מוצרים ומרקמים. בעל צד אחד משופע המאפשר מריחה ממוקדת ומדוייקת, אידיאלי לביצוע טכניקת "אפייה" לקיבוע המייקאפ לתוצאה עמידה לאורך זמן. הספוגית מספקת מריחה אחידה וחלקה מבלי להותיר פסים.

·         01 Dab & Blend



Dewy Eye Gloss Liquid Shadow – צללית נוזלית שקופה המעניקה לעפעף ברק ייחודי. הפורמולה הקלילה והלא דביקה שלה נמרחת בקלות והיא כוללת מרכיבים צמחיים עמידים לאורך זמן. ניתן להשתמש בה גם באיזורים אחרים בפנים לקבלת מראה מבריק וזוהר. מוצעת בשני גוונים שונים:

·         01 Crystal Clear – שקוף




·         02 Galaxy Gleam – ורוד פוקסיה שימרי




Strawberry Lemonade Shake It Up! Eyeshadow & Eyeliner Palette – פלטת עיניים, המציעה שילוב ייחודי של שני גווני אייליינר המופעלים במים ו-22 גווני צלליות פיגמנטיות עם גימור מאט, שימר או מטאלי. הפלטה נוצרה בהשראת המשקה לימונדת תות והיא מציעה מיגוון של צבעים מרהיבים ורב-תכליתיים:




שורה ראשונה: בז' חם מאט, כסף שימרי, ורוד שימרי, ורוד עתיק מאט, ירוק בהיר שימרי, ירוק חיוור מאט;

שורה שניה: זהב צהוב שימרי, לילך בהיר שימרי, סגול בוהק מאט (אייליינר), זהב צהבהב/סגלגל שימרי שזיף מאט;

שורה שלישית: אפרסק מאט, אדום בריק מאט, ורוד קורלי שימרי, אדום מאט (אייליינר), ורוד חיוור שימרי;

שורה רביעית: כתום שימרי, נחושת שימרי, אדום בוהק מאט, ורוד עז שימרי, שחור מאט.






Iced Caramel Latte Shake It Up! Eyeshadow & Eyeliner Palette - פלטת עיניים, המציעה שילוב ייחודי של שני גווני אייליינר המופעלים במים ו-22 גווני צלליות פיגמנטיות עם גימור מאט, שימר או מטאלי. הפלטה נוצרה בהשראת המשקה קרמל לאטה קפוא והיא מציעה מיגוון של צבעים מרהיבים ורב-תכליתיים:




שורה ראשונה: בז' מאט, ניוד שימרי, נחושת בהירה שימר, חום חם שימר, כסף גליטרי, חום קר מאט;

שורה שניה: זהב חם שימר, טאופ קר מאט, חום בהיר מאט, ורוד כהה שימר, כתום כהה מאט, ורוד קר שימר;

שורה שלישית: ורוד חם מאט, כתום/זהב שימר, חום חם מאט (אייליינר), שמפניה שימר, חום כהה מאט, סגול עז שימר;

שורה רביעית: זהב כהה שימר, כתום חם מאט, ברונזה שימר, אפור קר שימר, חום קר מאט (אייליינר).



Soft Touch Eyeshadow – צללית בודדת, המוצעת בגימור מאט או שימר. בעלת מרקם סופר רך וקל למריחה ופיגמנט עשיר:

·         09 Apricot Crush – כתום מוזהב (גוון חדש)





Meta Glow Duo-Chrome Eye Pencil – עפרון עיניים דואו-כרומי בעל מרקם רך, המבטיח מריחה קלה, ופורמולה עמידה במים והכתמות. מוצע בשלושה גוונים שונים:

·         01 Chromatic Love – שמפניה מוזהבת

·         02 Chromefinity – לילך בהיר בוהק

·         03 Galactic Chrome – ירוק הולוגרפי






Call Me Queen Dramatic False Lash Effect Mascara – מסקרה המעניקה לריסים אפקט נפח והארכה דרמטיים כמו ריסים מלאכותיים. המסקרה מצויידת באפליקטור אלסטומר חדשני, שנועד להפריד ולהגדיר כל ריס ולהגיע לריסים הקצרים ביותר ללא מאמץ. הפורמולה עוצבה להיות ניתנת לבניה, מבלי ליצור גושים או להכביד על הריסים.




Brow Lifting Gel Set – ג'ל שקוף לסידור וקיבוע שיער הגבה במהירות ובקלות. הג'ל עמיד לשעות ארוכות, ללא צורך בטאצ'-אפ. בזכותו היותו שקוף הוא מתאים לכל גוון שיער והוא שומר על מראה טבעי. הג'ל מגיע עם מברשת מתאימה, שהופכת את היישום לקל ופשוט. המברשת ניתנת לאיחסון בתוך המכסה של הג'ל.





The Super Balm – ליפ באלם בעל גימור מבריק מאד, המשלב לחות עמוקה עם מגע קל של צבע לשפתיים רכות וחלקות. הפורמולה שלו מועשרת בחמאת שיאה וויטמין E והוא מצוייד באפליקטור גדול ורך, שמאפשר יישום קל.

·          01 Balmazing! – ורוד בהיר




Meta Glow Color Changing Lipstick – שפתון מחליף צבעים לפי החומציות (pH) של השפתיים. יוצר צבע ייחודי ואישי למשתמשת בגוון עדין של ורוד ומשפר את הצבע הטבעי של השפתיים. המרקם שלו חצי שקוף והוא מעוטר בחלקיקים הולוגרפיים, המציעים גימור מיוחד ומושך את העין. המרקם הרך והחלק שלו נמרח בקלות על השפתיים ומותיר אותן לחות ועם תחושת נוחות מתמשכת.









What The Fake! Extreme Plumping Lip Filler – גלוס מנפח שפתיים. מועשר בשמן פלפל שחור, חומצה היאלורונית וויטמין E. הוא יוצר מראה של שפתיים מלאות יותר עם אפקט עקצוץ חזק. הגלוס זמין בשלושה צבעים מבריקים: שחור (הופך על השפתיים לגוון פירות יער עדין), פוקסיה ותכלת.



Meta Glow Multi-Reflective Lipgloss – ליפגלוס בעל אפקט הולוגרפי עם גימור פנינתי. הגלוס מרגיש נעים על השפתיים וללא תחושת דביקות. ניתן להשתמש בו לבדו או כטופ מעל שפתון כלשהו. מוצע בארבעה גוונים שונים:



·         01 Cyber ​​Space

·         02 Digital Pink

·         03 Pink Vision

·         04 Golden Future







The Slim Stick – שפתון בעל צבע אינטנסיבי ועמידות של עד 6 שעות, מבלי לדהות או להמרח. הגימור שלו מאט קטיפתי ובזכות המרקם הקרמי שלו הוא נמרח בקלות על השפתיים. כמו כן, הוא מכיל רכיבי טיפוח כמו שמני חוחובה, מקדמיה וקוקוס המעניקים לחות והזנה לשפתיים, וויטמין E הפועל כנוגד חימצון עוצמתי ומסייע לשמור על שפתיים רכות ומוגנות. העיצוב הדק שלו מאפשר מריחה מדוייקת וקלה. זמין בששה גוונים שונים:

·         101 Choco Holic – חום בהיר

·         102 Over de Nude – חום ניודי

·         103 Brickroad – אדום בריק

·         104 Baby Got Blush – ורוד בינוני

·         105 Velvet Punch – אדום ורדרד

·         107 Hot Chili – אדום אש




Hello, Good Stuff! Skin Repair Serum – סרום בעל פורמולה המועשרת בסרמידים ושיבולת שוערל. פועל בעדינות על העור ומציע טיפול מתקן שמותיר אותו מחודש בעליל וקטיפתי למגע. מצוייד באפליקטור טפטפת (פיפטה) שבעזרתו מטפטפים כמה טיפות על הפנים. לאחר מכן מעסים את החומר לתוך העור והוא נספג במהירות כשהוא מכין את העור לאיפור שיונח מעליו. לחילופין, הוא יכול לשמש כחלק משגרת הטיפוח היומית. אגב, חשוב לציין, כי הפורמולה שלו מכילה 98% מרכיבים ממקור טבעי!




Ice, Eyes, Baby! Hydro Gel Eye Patches רטיות ג'ל לעיניים עייפות המציעות אפקט מרענן בזכות רכיב המנטיל לקטט שבהן. אידיאלי ללחות ורענון האיזור סביב העיניים ללא צורך בקירור. מה שמיוחד בהן הוא שאפקט הרענון שלהם מתעצם עם הזמן ומעניק תחושת רעננות לאורך זמן.




Glazed Donut Transforming Top Coat – טופקוט לציפורניים עם גימור כרום כסוף שקוף למחצה, היוצר אפקט פרוסטי בהשראת הטרנד "Glazed Donut Nails" של היילי ביבר.





Sugar Touch Transforming Top Coat – טופקוט לציפורניים עם גימור של נצנצים מוזהבים מאט שקופים למחצה שיוצרים אפקט של חול.




Confetti Party Transforming Top Coat – טופקוט עם אפקט קונפטי, שבזכות הנצנצים הרב-גוניים שלו מוסיף מגע חגיגי ונוצץ לכל מניקור.






Super Matte Transforming Top Coat – טופקוט שקוף, המעניק אפקט סופר מאט לכל לק מבריק.




Nail Gloss Nail Polish – לק בגוון ורוד חיוור חצי שקוף למראה טבעי ומטופח. מעניק לציפורן גימור מבריק והכיסוי שלו ניתן לבניה.




Glossy Jelly Nail Polishes – לק בעל גימור חצי שקוף המעניק לציפורנים אפקט תלת-מימדי עם ברק גבוה וגוון קטיפתי עם כיסוי שניתן לבניה. בנוסף, ברגע שהלק מתייבש יש לו ניחוח פירותי עדין. מוצע בשני גוונים:

·         01 Summer Splash – אדום פירות יער





·         02 Candy Gloss – ורוד קורלי





Meta Glow Top Coat – טופקוט בעל אפקט דואוכרום בגווני כסף וכחול, המשתנה בהתאם לזווית האור.





Gel Nail Colour – לקים בגימור של ג'ל, קלים למריחה הודות למברשת הפטנט שלהם. הם מתייבשים בתוך 40 שניות בלבד ויש להם עמידות לאורך זמן רב. חשוב לציין, שהפורמולה שלהם טבעית ונקיה עם רשימת רכיבים קצרה וללא חלקיקי מיקרופלסטיק. הלקים מוצעים בחמישה גוונים שונים:

·         66 Give Me Space – סגול פנינתי




·         67 Rosy Future – ורוד בינוני




·         68 Peach Club – אפרסק בהיר רך




·         69 Up In The Air – כחול חילזון פסטלי




·         70 Light Rose – ורוד פסטלי בהיר




Nail Polish Thinner – מדלל לק בעל ניחוח פירותי נעים. מוסיפים כמה טיפות ממנו ללק שנהיה סמיך מידי, מנערים וזהו. אפשר לחזור על הפעולה בעת הצורך. המדלל אינו פוגע בגוון הלק או באיכות של הלק.




Ultra Strong and Precise! Nail Glue – דבק אולטרה חזק לציפורניים מלאכותיות.




Nail Art Stampy Designs – חותמת ושבלונות לקישוט הציפורניים.




אוסף המוצרים של "אסנסס" לאביב/קיץ 2024 זמין בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מפברואר 2024.

2 תגובות:

  1. אפרת. הכי תמורה לכסף. בכל מותג אפשר למצוא את הפריטים שטובים עבורנו

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails