יום שלישי, 20 בפברואר 2024

KIKO Days In Bloom Spring 2024 Collection

אביב 2024 מציג מותג הקוסמטיקה קיקו מילאנו את KIKO Days In Bloom Collection – קולקציית איפור צבעונית וריחנית, המזכירה גוונים וריחות של פרחים יפים. הצבעוניות והניחוחות באים גם לידי ביטוי על-ידי הטבעתם על אריזות המוצרים והאקססוריז.


כבר משם הקולקציה - Days in Bloom ("ימים של פריחה"), ניתן להבין שהיא חוגגת את הצבעוניות המדהימה של הפרחים הפורחים תחת שמש האביב. המותג האיטלקי מנסה לעורר בנו שמחה ויצירתיות דרך מוצרי הקולקציה, העשירה במוצרי איפור וטיפוח בצבעוניות מקסימה וניחוחות נפלאים.



בקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

Multi-Faceted Eyeshadow Palette – פלטת צלליות הכוללת תשעה גוונים בעלי גימורים שונים וכן מראה פנימית מובנית. הפלטה מגיעה באריזה פרחונית יפייפיה והיא מוצעת בשני שילובי גוונים:



·         01 Piece of My Earth – גוונים ורודים וחומים משולבים עם זהב ונחושת




·         02 Green Serenade – גוונים ירוקים כחולים משולבים עם גוונים ורודים בהירים וכהים





Metamorphic Eyeshadow – צללית בודדת בעלת גימור מטאלי, שמרגיש קרמי במגע עם העור. הצללית מגיעה בתוך אריזה עם מכסה פרחוני ומוצעת בארבעה גוונים שונים:



·         01 Lilac Future – לילך



·         02 Gold in Progress – זהב



·         03 La Vie En Rose – ורוד



·         04 Be Green – טורקיז



Trio Eye Pencil – עפרון עיניים קרמי הכולל שלושה גוונים שונים בגימור מאט במוצר אחד. בעפרון מוצע בקולקציה בשלושה שילובי גוונים שונים:

·         01 Modern Allure – שחור, כחול טורקיז וסגול בהיר




·         02 Sweet Wishes – שחור, סגול חציל וורוד פודרה



·         03 Emblematic Soul – שחור, חום קר ובז'




Brow Perfecting Pen – עפרון גבות פיגמנטי למילוי ועיצוב הגבה. הפורמולה שלו מתייבשת במהירות והיא כוללת רכיבים כמו פפטידים וגליקופרוטאין שמטפחים ומחזקים את שיער הגבה. העפרון זמין בארבעה גוונים שונים:

·         01 Blonde – בלונד

·         02 Auburn – חום אדמדם

·         03 Deep Brunettes – חום קר

·         04 Blackhaired - שחור



Length & Definition Mascara – מסקרה להארכה והגדרת הריסים, בעלת פורמולה עמידה לטווח ארוך. הפורמולה שלה כוללת תמצית שושנת יריחו, המכונה בשם "צמח התחייה" ומתפקדת כמעודדת את צמיחת הריסים ומחזקת אותם. המסקרה מוצעת בצבע שחור.





Hydra-Glow Lipstick – שפתון לחותי בעל פיגמנט עשיר וגימור מבריק. הפורמולה שלו מלחחת את השפתיים והיא כוללת תמצית שמן רוזהיפ ושעוות פרחי יסמין. על השפתון עצמו יש הטבעה בצורת עלים, הוא מגיע באריזה פרחונית ויש לו ניחוח עדין של פרחים לבנים. באוסף הוא מוצע בששה גוונים ורדרדים שונים:



·         01 Perfect Beige – חום ורדרד ניודי



·         02 Lady Rose – ורוד ניודי



·         03 Coral Mood – ורוד קורלי



·         04 Fancy Rosewood – ורוד אפרסקי



·         05 Red Mindset – אדום ורדרד



·         06 Muave Kiss – ורוד סגלגל



2-In-1 Vibrant Lipstick & Pencil – עפרון שפתיים דו-צדדי, בעל קצה אחד דק המשמש לתיחום השפתיים, וקצה שני עבה יותר המשמש כשפתון קרמי למילוי שטח השפתיים. הפורמולה שלו לחותית ועמידה לטווח ארוך ויש לו ניחוח של פריחת התפוז. המוצר זמין בקולקציה בששה גוונים שונים:

·         01 Classic Nude ניוד ורדרד

·         02 Mauve Addict – חום ורדרד

·         03 Iris in My Mind – ורוד מאובק



·         04 Magenta Memory – ורוד מג'נטה

·         05 Red Lovers – אדום

·         06 Pink Life – אדום קורלי



Volumizing Lip Shine – ליפגלוס בעל פורמולה המכילה רכיבי ריכוך ולחות לשפתיים וניחוח פרחוני רענן של פרחי פריזיה. המרקם שלו אינו דביק והוא מעניק לשפתיים גימור מבריק מאד במראה רטוב ואפקט אופטי של שפתיים מלאות יותר. באוסף ניתן למצוא אותו בארבעה גוונים שונים:

·         01 Lilac Waves – לבן ורדרד



·         02 Innovative Nude – ורוד בייבי



·         03 Revolution Rose – ורוד קורלי



·         04 Modern Mauve – ורוד סגלגל



Nutri Glow Lip Oil – שמן שפתיים, המרכך ומזין את השפתיים ומעניק להן ברק. השמן השקוף מכיל חלקיקי עלי כותרת והפורמולה שלו מועשרת בוויטמין E. כמו כן, יש לו ניחוח פרחוני עדין.



Natural Touch BB Cream SPF 30 – קרם BB עם מקדם הגנה ברמה של 30SPF. קרם הלחות עם הגוון מבוסס על תמציות פרחים וספוג ימי והוא מספק לעור מראה אחיד עם גימור זוהר טבעי והגנה גבוהה מפני קרני השמש המזיקות. הכיסוי שלו קל עד בינוני, הוא מגיע באריזת שפופרת קלה לשימוש ולנשיאה והוא זמין בשבעה גוונים שונים:

·         01 Ivory

·         02 Porcelain

·         03 Honey

·         04 Warm Almond

·         05 Caramel

·         06 Hazelnut

·         07 Cocoa



Hide & Shine All-Over Concealer – קונסילר חדש, מועשר בתערובת של תמציות פרחוניות המעניקות לחות לעור ומרגיעות אותו. המרקם הקליל שלו מחליק בקלות על העור ומעניק לו גימור קורן טבעי. הכיסוי הבינוני שלו מבטיח לתקן פגמים בעור והוא מצוייד באפליקטור מתכתי לאפקט קירור והורדת נפיחויות. הקונסילר זמין בשלושה גוונים שונים:

·         01 Ivory

·         02 Honey

·         03 Hazelnut



Soft Touch Face Palette – פלטת פנים הכוללת ארבע פודרות לפיסול והארת הפנים ולקיבוע המייקאפ. הפודרות אינן מכילות טלק והן מועשרות בניחוח אדמונית ואפרסק. גווני הפודרות מתאימים לשימוש כברונזר, סומק, היילייטר ופודרה לקיבוע.





Luminous Cushion Blush – סומק נוזלי בעל פיגמנט עשיר היוצר גימור זוהר עם אפקט מטאלי. הכיסוי שלו קל לבניה ויש לו אפליקטור ספוגי המאפשר יישום מהיר עם כמות מדודה של חומר. הסומק מוצע בשלושה גוונים שונים:

·         01 Toasted Almond – זהב נחושתי חם



·         02 Peach Flowers – ורוד אפרסקי



·         03 Elegant Pink – ורוד פסטלי



Face & Body Stick Highlighter – היילייטר בפורמט סטיק לפנים ולגוף, מעניק אפקט זוהר יפהפה עם גימור מנצנץ וניחוח עדין של פרחים לבנים. פורמט הסטיק מאפשר פיזור נוח של המרקם הקרמי ישירות על העור. הסטיק זמין בשני גוונים שונים:

·         01 Lilac Vibes – ורוד פנינתי



·         02 Golden Attitude – זהב



Perfecting Face Powder – פודרה בגוון ורדרד, שנועדה להעניק לשפר את גוון העור, להעניק לו גימור זוהר יפהפה ולקבע את האיפור.




3-In-1 Silky All-Over – מוצר רב-תכליתי המיועד לשימוש על העיניים, השפתיים והלחיים. יש לו מרקם נוזלי קליל וכיסוי הניתן לבניה. הפורמולה הלחותית שלו מועשרת בתמציות פרחים ושמני שקדים והוא מוצע בארבעה גוונים שונים:

·         01 Endless Sand – ניוד ורדרד חם



·         02 Rose Dreams – ורוד פסטלי



·         03 Creative Peach – ורוד אפרסקי



·         04 Mauve Infusion – ורוד קורלי



2-In-1 Cleanser & Makeup Remover – תכשיר ניקוי פנים והסרת איפור המיועד לכל סוגי העור. הפורמולה שלו, בעלת הניחוח הפרחוני, חומצה היאלורונית, שמן שקדים מתוקים ותמציות פרחי פורצלן (הידועים גם בשם בת-שבע מטפסת) להענקת לחות, הזנה והבהרה של העור. יש לו מרקם של ג'ל ורדרד שמרגיש נעים ורך על העור תוך הסרת האיפור והלכלוך.



Radiant Universal Oil – שמן רב-תכליתי לשימוש על הפנים, הגוף והשיער. מועשר בוויטמין E, שמן שקדים מתוקים ותמציות פרחי פורצלן המעניקים לחות, מזינים ומביאות זוהר לעור ולשיער. המרקם השמנוני נספג במהירות, תוך שהוא משאיר אפקט זוהר יפה וניחוח פרחוני.



Garden Vibes Nail Polishes – לקים עם אפקט של ג'ל, בעלי פורמולה עמידה עד 7 ימים, גימור זוהר וניחוח נעים של פרחים. בקולקציה מוצעים ארבעה גוונים שונים:

·         01 Holo Generation – לבן ורדרד עם אפקט הולוגרפי

·         02 Next to Rose – ורוד אפרסקי פסטלי

·         03 Lilac in My Mind – לילך פסטלי

·         04 Think Green – ירוק בהיר פסטלי





Flowery Brushes Set – סט מברשות המוצע בתוך תיק קלאץ' יפהפה בצבע ירוק ים עם איורים פרחוניים צבעוניים. בתוך הנרתיק מצויה מברשת איפור רב-תכליתית עם ארבעה ראשים מתחלפים, המיועדים לעיניים ולפנים. הודות לסיבים הסינטטיים של המברשות ניתן להשתמש בהן הן במוצרי אבקה והן במוצרי קרם.





קולקציית האביב של קיקו הושקה בימים אלו באיטליה ובקרוב תהיה זמינה בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

2 תגובות:

  1. תשובות
    1. בימים הקרובים הקולקציה הזו תושק בארץ

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails