יום שלישי, 27 בפברואר 2024

Guerlain Summer 2024 Makeup Collection

קולקציית קיץ 2024 של מותג הקוסמטיקה "גרלן" מבוססת ברובה על פודרת המטאוריטים המפורסמת שלה, שמעניקה ברק ואור של פנינים לעור הפנים. הפודרה שודרגה והיא מוצעת באוסף בגוונים חדשים, יחד עם מברשת ייעודית, פלטת צללית וליפ באלם.


מאז שהושקה לראשונה ב-1987, פודרת המטאוריטים של גרלן - Guerlain Meteorites Pearls, הפכה למוצר אייקוני ואהוב. מדובר בפודרת פנים בצורת כדוריות/פנינים שמגיעות בשילובי גוונים שונים. הפודרה מקבעת את האיפור, מטשטשת פגמים קלים בעור ומוסיפה לו מראה זוהר וקורן כאילו מבפנים.

כעת כאמור, לקיץ 2024, פודרת המטאוריטים שודרגה וקיבלה מרקם קליל חדש ופורמולה ידידותית עוד יותר, המורכבת מ- 95% רכיבים טבעיים. היא כוללת קומפלקס המורכב משני סוגים של אם הפנינה, שמפיצים אור ויוצרים זוהר רב-גוני וטבעי לאורך זמן. כמו כן, הניחוח הפרחוני המסורתי שלה קיבל תוספת של תווים מודרניים יותר, כמו אלגום (סנדלווד), מאסק ווניל. גם המארז האלגנטי של הפודרה קיבל שידרוג ועוצב בהשראת אריזת הפודרה של המלכה מארי אנטואנט, עם עיטור בסגנון פנינים צבעוניות, היוצר איזון מושלם בין מסורת למודרניות.



שלושה מהגוונים הפופולריים של הפודרה - "02 Rose", "03 Warm" ו- "04 Amber", הותאמו ופותחו מחדש. אליהם הצטרף גוון חדש - "01 Pearly White", שמורכב בעיקר מכדוריות לבנות, כך שכעת הפודרה זמינה בארבעה גוונים שונים המתאימים לכל גוון עור:

·         01 Pearly White – גוונים של לבן, ורוד בהיר ובז', מעניקים זוהר טבעי במיוחד לעור בהיר;



·         02 Rose – גווני פסטל של ירוק, סגול, ורוד, לבן וזהב, מתקנים גוון עור בהיר ומאירים אותו;



·         03 Warm – בז' מאט בשילוב גוונים פנינתיים זוהרים של ורוד, זהב וסגול, מאחדים גוון עור חם ומעניקים לו זוהר;



·         04 Amber – הרמוניה של פנינים בגווני קפה, צהוב, אפרסק, פוקסיה וזהב, שנועדה להאיר בזוהר חם גוון עור כהה.



באוסף מוצעת גם מברשת קבוקי, שפותחה במיוחד עבור המרקם החדש של פודרת המטאוריטים. כשמחליקים את המברשת על פני הכדורים הצבעוניים, היא לוכדת את הכמות המדוייקת. אגב, ידית המברשת המוזהבת עוצבה בעיצוב התואם את מארז הפודרה.




Guerlain Ombres G Eyeshadow Quad (מהדורה מוגבלת) – רביעיית הצלליות המוכרת של המותג מגיעה לראשונה עם גימור דואוכרומי ססגוני, דמוי פנינה, בהשראת פודרת המטאוריטים של המותג. הפלטה כוללת ארבעה גוונים שונים: כחול-לבנבן ואדום נחושתי, שמשתנים בהתאם לזווית האור שפוגעת בהם; ורוד קורלי וסגול עמוק בגימור מטאלי.

·         NO.458 Aura Glow



Guerlain Kiss Kiss Bee Glow Lipstick Balm – שפתון באלם עם גימור של דבש נמס, המשלב רכיבי טיפוח שמקורם בדבורים. הפורמולה הטבעית מכילה 98% מרכיבים טבעיים והיא מספקת רכות והזנה לשפתיים. המראה המתקבל הינו של שפתיים תפוחות ולחות, ממש כמו אחרי ליקוק דבש. באוסף השפתון באלם מוצע בגוון חדש ורוד רענן:

·         NO.458 Rose Pop Glow



הקולקציה תהיה זמינה בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מה-1 באפריל 2024.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails