יום ראשון, 4 בפברואר 2024

NIVEA Derma Skin Clear

"ניוואה" משיקה בישראל את Nivea Derma Skin Clear - סדרת מוצרי ניקוי לפנים, המיועדת לעור הנוטה לאקנה ופגמים.


נקודות שחורות, נקבוביות סתומות, פצעונים ופגמי עור אחרים מטרידים לא רק בני נוער, אלא גם מבוגרים. בדיוק בשביל זה מציגה ניוואה את סדרת המוצרים החדשה שלה - Nivea Derma Skin Clear, המיועדת לנשים וגברים כאחד. הסדרה מציעה מוצרים לניקוי עמוק של העור עם הרכב יעיל ביותר, המפחית פגמים ומונע את הישנותם. למעשה, המותג מבטיח תוצאות נראות לעין בתוך 7 ימים בלבד, עם עור נקי ומתחדש.



כידוע, פצעונים ופגמים אחרים נגרמים בעיקר מייצור מוגזם של סבום בשילוב עם הצטברות של תאים מתים. הסוד לעור נקי לחלוטין הוא פילינג. זה עוזר להסיר תאים מתים ובכך תומך בתהליך חידוש העור הטבעי, שלאחר מכן נראה נקי ובריא יותר. הסדרה החדשה משלבת בתוכה שלושה מרכיבים עוצמתיים המסייעים לעור הנוטה לאקנה, נלחמים בהתפרצויות קיימות, מזינים את העור ומעניקים לו מראה בריא יותר:

חומצה גליקולית (AHA): מאפשרת פילינג של העור, מסייעת נגד עודפי שומן ופגמים, ובמקביל מספקת לחות לעור.

חומצה סליצילית (BHA): מאפשרת פילינג של העור, משחררת זיהומים מהנקבוביות ומפעילה את תהליך חידוש העור. בנוסף, יש לה השפעה אנטיבקטריאלית.

ניאצינמיד (ויטמין B3): מרגיע את העור, יש לו השפעות אנטי דלקתיות והוא מסייע בשיקום מחסום הלחות הטבעי של העור.

בסדרה ניתן למצוא ארבעה מוצרים:

Derma Skin Clear Wash Gel (מחיר: 49.90 ₪, תכולה: 150 מ"ל) – ג'ל ניקוי, המנקה את העור לעומק, מסייע בניקוי הנקבוביות והסרת עודפי שומן. הג'ל מכיל חומצה סליצלית וניאצינמיד כדי להילחם ביעילות בפגמים בעור. הוא מיועד לשימוש בבוקר ובערב על-ידי תנועות עיסוי על עור פנים רטוב ושטיפתו לאחר מכן במים פושרים.




Derma Skin Clear Chemical Exfoliator (מחיר: 59.90 ₪, תכולה: 40 מ"ל) – תכשיר מרוכז, המעדן ומנקה את העור במהירות וביעילות. הפורמולה האנטי-בקטריאלית, הכוללת 8% חומצה סליצילית, חומצה גליקולית וניאצינמיד, תומכת בתהליך ההתחדשות הטבעי של העור, מפחיתה באופן גלוי התפרצויות קיימות ומסייעת במניעת התפרצויות חדשות. מיועד לשימוש פעם ביום (בלילה) לאחר ניקוי העור. אין להשתמש בו על עור מגורה!




Derma Skin Clear Anti-Blemish Scrub (מחיר: 49.90 ₪, תכולה: 150 מ"ל) – ג'ל פילינג המסייע לעדן את מרקם העור. משחרר נקבוביות סתומות ומפחית הופעת נקודות שחורות וראשים לבנים כאחד. הפורמולה שלו מכילה חומצה סליצלית וגם ניאצינמיד, הוא אינו מייבש את העור ומתאים לשימוש על עור הפנים והגוף. מומלץ להשתמש בו 2-3 בשבוע, ע"י תנועות עיסוי על עור רטוב ולאחר מכן שטיפה במים פושרים.




Derma Skin Clear Toner (מחיר: 49.90 ₪, תכולה: 200 מ"ל) – טונר (מי פנים) נטול אלכוהול, המסייע לאיזון מחדש של העור ושליטה בשמנוניות שלו. מעניק לעור לחות מבלי לסתום את הנקבוביות. מכיל חומצה סליצילית וניאצינמיד לעור בריא וצלול בתוך 7 ימים בלבד.





את סדרת המוצרים Nivea Derma Skin Clear ניתן להשיג ברשת סופר פארם.

 

תגובה 1:

  1. ניוואה מותג מעולה כל מוצר שלהם עובד פגז

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails