יום ראשון, 4 בפברואר 2024

Tous LoveMe The Emerald Elixir

קצת יותר משלוש שנים אחרי השקת הניחוח הראשון בסדרת LoveMe, משיק מותג התכשיטים והבישום הספרדי Tous ניחוח חדש בסדרה, בהשראת אחת מאבני החן הנחשקות והמוערכות בעולם התכשיטים – האזמרגד. Tous LoveMe The Emerald Elixir לוכד את המהות של אבן חן זו ומשדר התרגשות ושמחה בבקבוק בעל עיצוב יוקרתי משובץ זהב.


למכורי Tous יש סיבה חדשה לאהוב את הדובי המפורסם ביותר בעולם: השקתו של Tous LoveMe The Emerald Elixir – בושם חדש שמתאהבים בו ברגע שמנסים אותו. סם ריח אמיתי, המעורר רגשות ייחודיים כאשר הוא בא במגע עם העור!



אין לטעות ב-DNA של Tous. מותג מהנה עם חוש הומור, שמעודד אותך לחיות את החיים באומץ. LoveMe, התליון הסמלי שלו בצורת דוב מבית Tous, הוא הצלחה עולמית חסרת תקדים. והדוב של Tous תמיד מפתיע ומרגש עם הגרסאות והניואנסים המרובים שלו.



הניחוח החדש Tous LoveMe The Emerald Elixir נוצר בהשראת האזמרגד, אחת מאבני החן הנחשקות והמוערכות בעולם התכשיטים. פנינה ירוקה עמוקה המשדרת שפע, התלהבות ושמחה. זהו הקמיע החדש שללא ספק תרצו לאמץ לעצמכן!

כבר ברגע שאוחזים ביד בבקבוק של LoveMe The Emerald Elixir אי אפשר להוריד ממנו את העיניים. הברק שלו מרתק והשקיפות שלו היא מקור להנאה מאבן החן הטובה בעולם. זהו פריט יוקרתי משובץ באצילה מבין כל המתכות היקרות: הזהב.



נצנוצי אמרלד מקיפים את הבקבוק בצורת הדוב ולוקחים אותו לאולימפוס הסמלים. סם מתוחכם הממזג זהב ואמרלד עם אומנות, והכל במארז בהשראת קופסת התכשיטים האקסקלוסיבית ביותר. הדרך שבה פותחים אותו גורמת לך להרגיש כמו הגיבורה המוחלטת של סיפור אהבה.



והבפנים של ה- LoveMe The Emerald Elixir לא פחות נחשק מהחיצוניות שלו. בקבוק התכשיט שלו מכיל צוף אוריינטלי עם הרכבים מתוחכמים מאד של הדרים ופרחים. סם זה הוא פרי יצירתו של אמן הבישום דומיניק רופיון (Dominique Ropion), שעשה פה מחווה ליוקרה עם יצירה מקורית אוריינטלית, פרחונית וטעימה. גחמת ריח שמפתה את החושים.

הניחוח נפתח בתווים הדריים של צוף אגס ירוק, אשכולית ותפוז מתוק, המסתירים לב של יערה, יסמין סולארי וסיגלית אבקתית. והכל נשען על בסיס מתוק וחם של וניל מקורמל, פצ'ולי אינדונזי ומאסק.



את הבושם TOUS LoveMe The Emerald Elixir ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות, בחנויות הבוטיק של TOUS, באתר הסחר CHOZEN ו- TOUS.COM (מחיר מומלץ לצרכן: 429 ₪, תכולה: 90 מ"ל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails