יום שלישי, 27 בפברואר 2024

Estée Lauder X Shuting Qiu Collection

מותג הקוסמטיקה אסתי לאודר חבר למעצבת הסינית שוטינג צ'יו (Shuting Qiu) להשקת קולקציית קפסולה, הכוללת את המוטיבים הפרחוניים התוססים הייחודיים של צ'יו לצד אלמנטים סיניים מסורתיים אחרים.


קולקציית האיפור עליה עבדו שני הצדדים במשך שנתיים ימים, הינה מהפנטת ביופיה. המעצבת שוטינג צ'יו בחרה להשתמש בהדפס פרחוני צבעוני ייחודי, שמאפיין אותה בכל עיצוביה, כולל אלמנטים שונים המגיעים מהתרבות הסינית המסורתית. ההדפסים האמנותיים המופיעים על גבי מוצרי קולקציית האיפור נועדו להדגיש את האסתטיקה "הרומנטית המודרנית" של צ'יו, המתבטאת באמצעות הדפסים פרחוניים צבעוניים במיוחד שמתנגשים עם הדפסים ליניאריים בגוונים בהירים מבריקים.



במותג אסתי לאודר אומרים, שהקולקציה שואבת השראה מהאמנות הסינית הקלאסית – בין אם זה שירה, הדפס ברוקד או עיצובי משי קלאסיים – היא בסופו של דבר חוגגת את "הדואליות של האשה הסינית".

"הקולקציה מתייחסת לשטיחי קיר סיניים מסורתיים בשילוב עם שפת עיצוב משלי כדי להביא לידי ביטוי את המאפיינים של האשה של שוטינג צ'יו, שהיא נועזת אך רכה, עוצמתית אך רומנטית, חזקה אך עליזה," אומרת צ'יו.

קולקציית האיפור, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת ארבעה מוצרים בלבד: מייקאפ קושן, פלטת צלליות ושני גווני שפתון בגימור מאט – אחד מהם הינו גוון חדש שנוצר בשיתוף עם שוטינג צ'יו ומספר הגוון שלו (#116) מציין, למעשה, את יום הולדתה. "היה לי המון חופש יצירתי בעבודה על שיתוף הפעולה הזה. כמה מהעיצובים שלי מומשו בתלת-מימד – כולל השפתונים עם תבליטי הפרחים ורקמה אמיתית על אריזת פלטת הצלליות – שיכולים להיות מאד מורכבים," מציינת צ'יו.

הפריטים בקולקציה:

Velvet Mist Lipstick – שפתון בעל פורמולה לחותית הכוללת רכיבים מטפחים ומזינים את השפתיים. על גוף השפתון בקולקציה מופיע תבליט פרחוני מהמם וייחודי והוא מגיע באריזה מוזהבת מעוטרת בעיטורים צבעוניים. באוסף מוצעים שני גוונים:

·         #669 Stealing Rose – ורוד ניודי

·         #116 Light Kiss Apricot – ורוד קורלי



Eyeshadow Palette – פלטת צלליות הכוללת 10 גוונים שונים, מניוד ועד ורוד, מלבנדר ועד כחול. פורמולת הצלליות הינה קלילה ונוחה למריחה. הפלטה עוצבה עם תבליט פרחוני מקסים והיא מגיעה באריזה עם רקמה אמיתית עליה. אגב, יצירה של כל פלטה כזו הצריכה השקעה של יותר מ-20 שעות עבודה, מה שהופך אותה ליצירת אמנות אמיתית!



Flawless Soft Mist Cushion Foundation (מוגבל לסין בלבד) – מייקאפ קושן בגוון 1W1 המוצע באריזה מעוצבת. המייקאפ בעל מרקם קליל ונוח, המתמזג עם העור בגימור מאט טבעי ואחיד. הכיסוי שלו בינוני-גבוה והוא מצליח לטשטש בקלות פגמים בעור עם עמידות עד ל-24 שעות.



הקולקציה הושקה בימים אלו בסין והיא תהיה זמינה בשאר נקודות המכירה האחרות של אסתי לאודר ברחבי העולם ב-8 במרץ 2024 – יום האשה הבינלאומי.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails