יום ראשון, 29 בספטמבר 2024

Chanel Holiday 2024 Makeup Collection

שאנל מציגים אוסף איפור לעונת החגים 2024, המורכבת מגוונים דומיננטיים כמו בורדו ושזיף, להבדיל משאר המותגים שבחרו להתמקד בגוונים המסורתיים יותר של זהובים אדמדמים...


האוסף, שמושק במהדורה מוגבלת, נוצר בהשראת אור הליבון של הזוהר הצפוני וההשתקפויות הכסופות של פתיתי שלג חלביים היוצרים לילה קסום:

Chanel Les 4 Ombres Eyeshadow – רביעיית צלליות בגימור סאטן פנינתי:

·          Enchanted Night – ורוד פוקסיה, טופ קוט כסוף, קורל נחושתי וחום סגול עז עם ברק כחלחל



Chanel Ombre Première Laque – צללית נוזלית עם גימור מטאלי ועמידות של עד 8 שעות. העפעף מכוסה בצעיף עם אפקט של עור שני ובגוון הניתן לבניה מכיסוי עדין ועד אינטנסיבי. באוסף מוצע בגוון אחד:

·         47 Milky Way




Chanel Le Liner De Chanel – אייליינר נוזלי עם אפליקטור גמיש ומדוייק, המאפשר מריחה קלה במשיחה אחת. הפורמולה העמידה שלו יוצרת פילם דמוי לטקס, המאפשר להאריך את תנועת האפליקטור למקסימום. עם מרקם עמיד למים שאינו מכתים, המספק תוצאת איפור אינטנסיבית במיוחד לאורך כל היום. מוצע באוסף בשני גוונים שונים:

·         536 Brun Feu

·         538 Prune Mysterieux



Chanel Diamond Dust Face Powder – פודרת מאירה בהשראת הקסם הנוצץ של החורף, כשעליה מופיעה הטבעה של פתית שלג וסמל המותג. מיועדת לשימוש על העיניים, הפנים והגוף להענקת גימור זוהר ומואר לעור:

·         Diamond Dust Pink – ורוד אפרסקי



Chanel Rouge Allure L'extrait – השפתון החדש של המותג, המשלב עוצמת צבע גבוהה עם ריכוז של אור וטיפוח וגימור סאטן. הפורמולה שלו לחותית, נוחה ומגינה על השפתיים הודות לשילוב של תמציות של פרחי שזיף יפני ושעווה צמחית. השפתון מגיע באריזה דקה שחורה עם ניואנסים מוזהבים וסגירה בקליק. אגב, האריזה ניתנת למילוי מחדש. באוסף החגיגי ניתן למצוא ארבעה גוונים שונים:

·         17 Rose Boreal – ורוד

·         927 Orange Polaire - כתום



·         937 Spectral Rouge – אדום

·         947 Pouring Night - בורדו



Chanel Rouge Allure Laque – השפתון הנוזלי הראשון של שאנל בגימור סאטן, המשלב ברק ועמידות לאורך זמן. בעל מרקם ייחודי עמיד בפני מים וכתמים עם צבע, ברק ולחות למשך 12 שעות. נוח במיוחד ומשאיר את השפתיים רכות ונוחות למשך כ-10 שעות. הפורמולה שלו כוללת פיגמנטים עדינים בשילוב מיוחד של שמנים המעניקים לו את הגימור המבריק. כמו כן, שילוב פטנט של 2 פולימרים היוצרים פילם המבטיח עמידות גבוהה למים. מגיע בבקבוקון מצופה לכה, שקוף למחצה, החושף מיד את צבעו העז. בקולקציית החג ניתן למצוא 2 גוונים:

·         94 – ורוד סגלגל

·         95 – בורדו



Chanel Le Vernis – לקים:

·         191 – ורוד פוקסיה כהה

·         193 – סגול שחור



הקולקציה החגיגית הושקה ממש כעת ברשת הרודס ובקרוב תהיה זמינה בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails