יום ראשון, 22 בספטמבר 2024

Bvlgari Omnia Crystalline Eau de Parfum

בולגרי מציגים את Bvlgari Omnia Crystalline Eau de Parfum – גרסה אינטנסיבית ויוקרתית יותר של הבושם האייקוני המקורי של המותג.


גרסת האו דה פרפיום של הבושם אומניה קריסטלין, שנוצרה על-ידי מאסטר הבישום אלברטו מורילס (Alberto Morillas), הינה חזון ריח מהפכני, המשלב את הזוהר של פרח לוטוס פורח ואת הבהירות של הקריסטל לטיפות ענוגות של אור ריחני.



עם תווים דומים לגרסת האו דה טואלט שלו, שהושקה במקור ב-2005, ה- BVLGARI Omnia Crystalline Eau de Parfum הינו גרסה משופרת עם תווים חדשים ומלאי חיים. האור הזוהר של הקריסטל התעצם בניחוח עוטף וקיבל פרשנות יקרה ואינטנסיבית יותר. הניחוח הפרחוני-עציי עוצב סביב תווי החתימה של אגס נאשי ולוטוס כמו בגרסת האו דה טואלט, אליהם הוסיף מורילס הרכב חדש שדוחף את גבולות היצירתיות ואומנות הריח.



האו דה פרפיום מעלה את היופי של החזון המקורי עם שלוש פניני טבע תוססות חדשות: תמצית מנדרינה ירוקה, יסמין אבסולוט ותמצית אלגום (סנדלווד).

תווים עליונים: אגס נאשי, תמצית מנדרינה ירוקה אורגנית
תווי לב: תה ירוק, לוטוס, יסמין אבסולוטי
תווי בסיס: מאסק קריסטלי, תמצית אלגום (סנדלווד), עץ בלזה


כדי להביע רמות חדשות של ביטחון עצמי קורן ולהוסיף פרחוניות עשירה ללב האו דה פרפיום, אלברטו מורילס בחר ביסמין. ולא סתם יסמין: לראשונה ביצירת הניחוחות שלה, מציגה בולגרי את היסמין שנקטפה מתוכנית "אבני חן פרחוניים של הודו". היוזמה ממנפת עקרונות פרמקלצ'ר ליצירת מודל חדש של חקלאות יסמין בר קיימא ומהווה דוגמה חיה למחויבותה ארוכת הטווח של בולגרי לסטנדרטים הגבוהים ביותר של אתיקה במקורות ובייצור.



בקבוק ה-Eau de Parfum נאמן לעיצוב המקורי שלו, המייצג את סמל האינסוף. קימורי הבקבוק האייקוני של Omnia מתחממים על ידי גוונים ורודים עדינים, המשחקים באלגנטיות עם השתקפויות אור וזהב ורוד.



את השקת הבושם החדש Omnia Crystalline Eau de Parfum מלווה פרק חדש בקמפיין של בולגרי- "Reveal Your Light", בהובלתה של השחקנית קיילי ספאני (Cailee Spaeny).




הבושם
Bvlgari Omnia Crystalline Eau de Parfum זמין בשני גדלים: 50 מ"ל (מחיר: 429 ₪) ו- 100 מ"ל (מחיר: 589 ₪), וניתן להשיגו בסניפי רשת סופר פארם והמשביר לצרכן ברחבי הארץ ובאתר CHOZEN.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails