יום שבת, 21 בספטמבר 2024

MAC Gift of Gold Holiday 2024 Collection (חלק ראשון)

אחת מקולקציות החגים שחובבי האיפור בכל העולם מצפים לה היא של מותג הקוסמטיקה MAC. לשנת 2024 היא מגיעה כולה באריזות חגיגיות מוזהבות.


הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת מוצרים בגוונים חמים ובהירים, בהתאמה מושלמת למגמות האיפור הנוכחיות. כאמור, המוצרים בקולקציה מגיעים באריזות מוזהבות המזכירות תכשיטים נוצצים:



Chromacrayon – צלליות בפורמט סטיק במרקם קרמי, שמחליק בקלות על העפעף, ופיגמנט עשיר ועמיד בגימור מטאלי מנצנץ. בקולקציה הוא מוצע בשלושה גוונים שונים:

·         BubbleGlam – חום ורדרד




·         Flirty Martini – ירוק מרווה




·         High Taupes – חום טאופ זהוב





Frost Lipstick – שפתון בעל מרקם רך וקרמי, כיסוי בינוני חלק שניתן לבניה וגימור חצי מבריק הודות לרמה גבוהה של חלקיקי פנינה זהובה בפורמולה קלת המשקל שלו. באוסף הוא מוצע בשלושה גוונים שונים:

·         Brushed in Bronze – חום מוזהב




·         M·A·Cgenta – ורוד מג'נטה




·         Regal Red - אדום





Lipglass – ליפגלוס מבריק מאד המעניק אפקט נפח מיידי לשפתיים. הפורמולה שלו מועשרת בהשתקפויות זהובות, המעניקות מגע של זוהר ותחכום לשפתיים. מושלם לבד או גם מעל שפתון. באוסף מוצעים שלושה גוונים שונים:

·         Galactic Glisten – ורוד מנצנץ




·         Liquid Lurex – זהב מנצנץ




·         Ruby Sparks – אדום מוזהב





Skinfinish Metallic Cream Blush – סומק קרמי המעניק מראה רענן וזוהר לעור. הפורמולה הקרמית שלו מחליקה בקלות על העור ומציעה צבע הניתן לבניה עם גימור זוהר מטאלי. באוסף שלושה גוונים שונים המאופיינים בהשתקפויות זהובות עדינות:

·         Coveted Coral – קורל

·         Glowing Treasure – כתום מוזהב

·         Priceless Purple - סגלגל



M·A·Cstack Mascara – המסקרה הפופולרית של המותג מעניקה אפקט של נפח והארכה לריסים. הפורמולה הקרמית שלה עוטפת את הריסים מבלי להותיר גושים, והמברשת שלה מסרקת את הריסים ומעגלת אותם. באוסף היא מוצעת בשני גוונים:

·         Black Stack – שחור (בליין, אריזה מוגבלת)



·         Emerald Stack – ירוק אמרלד




Jelly Slime All-Over Highlighter – היילייטר במרקם ג'לי לפנים, עיניים וגוף. מועשר בחלקיקים מנצנצים הלוכדים את האור ואת העין. הפורמולה ניתנת לבניה מברק עדין לצבע פיגמנטי וכרומטי. מוצע באוסף בגוון אחד:

·         24K Copper – נחושת מטאלי




טרם ידוע לי המועד המדוייק להשקת הקולקציה, אך כמובן אדאג לעדכן אתכם בהקדם. כמו כן, גם השנה כמו בכל שנה, מוצעים גם "לוח שנה" ומארזים שונים של מוצרי המותג בהרכבים וגדלים שונים, אבל על כך כבר בפוסט נפרד...

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails