יום שלישי, 24 בספטמבר 2024

Pupa Night Heroes Fall 2024 Collection

פופה מציגים את Pupa Night Heroes Collection – קולקציית האיפור שלהם לסתיו 2024, שמבטיחה לסייע לנו ליצור מראה זוהר ועוצר נשימה למסיבה ליילית.


האוסף מוקדש לשעות הלילה, בהן הקסם שולט כשאורות העיר נדלקים והרחובות מתעוררים לחיים. זהו אוסף שמאפשר לנו לזרוח כמו שלטי ניאון, לנצנץ כמו כוכבים בשמים עירוניים ולהיות פשוט... יוצאי דופן!

עצמו את העיניים לרגע. תארו לעצמכם שאתם בניו יורק, טוקיו או מילאנו אחרי רדת החשיכה. האורות של גורדי השחקים המשתקפים על האספלט הרטוב, המועדונים פועמים במוזיקה, האנרגיה המחשמלת באוויר. בדיוק האווירה התוססת והקוסמופוליטית הזו שימשה השראה לקולקציית Night Heroes ("גיבורי הלילה") של פופה.

פופה תפסו את המהות של "אווירת המסיבות המגניבות ביותר במטרופולינים בעולם" ולכדו אותה בכל מוצר באוסף באמצעות צבעים נועזים, גימורים זוהרים וטקסטורות חדשניות, שמועצמים תחת אורות מלאכותיים.

Night Heroes Eye Palette – פלטת צלליות הכוללת ארבעה גוונים בגימורים שונים של מאט, שימר ומטאלי ליצירת מיגוון מראות איפור. כמו כן, בפלטה שתי צלליות המשלבות בתוכן שני גוונים שונים לקבלת גימור יוצא דופן. באוסף מוצעת הפלטה בשני שילובי גוונים שונים:

·         001 Wonder Girl

·         002 True Queen



Vamp! Creamy Duo – מוצר 2 ב-1: בצד אחד עפרון שפתיים לתיחום ובצד השני שפתון למילוי וכיסוי השפתיים בצבע עז וזוהר. מושלם לנשיאה בתיק ולביצוע טאצ'אפ בכל זמן. המוצר מוצע באוסף בשני גוונים שונים:

·         013 Fabulous Nude

·         014 Unconventional Pink



Night Heroes Highliting Blush – סומק אפוי בעל מרקם רך ומשיי וגימור זוהר, המעניק לעור מראה בריא ורענן. הודות לשילוב של שני גוונים, קר (ורוד) וחם (זהב), הוא מתמזג בצורה טבעית עם כל גוון עור.

·         001 Irriverent Attitude



Night Heroes Face Highlither – היילייטר פודרה בעל מרקם אפוי, רך ומשיי. משלב שני גוונים יחד (זהב ופנינה כסופה) ומעניק לעור גימור חלק וזוהר, תוך שהוא מתמזג איתו מבלי להדגיש קווים וקמטוטים או נקבוביות.

·         001 Hypnotic Shine



Night Heroes Pearly Lip Balm Oil – שמן שפתיים, באלם רך ועוטף המזין את השפתיים בגימור פנינתי עדין, הלוכד ומחזיר את האור ויוצר אפקט תלת מימדי שגורם לשפתיים להראות מלאות ועסיסיות יותר. המרקם הסמיך מועשר בחומרים פעילים המעניקים לחות עשירה לשפתיים ומזינים אותן.

·         001 Wonder Elixir



Night Heroes Illuminating Drops – היילייטר נוזלי לפנים ולאיזור המחשוף.  הפורמולה הדו-פאזית שלו מכילה ריכוז גבוה של פנינים לגימור מנצנץ במיוחד. ניתן להשתמש במוצר לבדו לאפקט טבעי אך זוהר, או לערבב איתו עם המייקאפ המועדף עלינו לקבלת גימור זוהר. המרקם על בסיס מים נצמד לעור בקלילות לתוצאה העמידה לאורך זמן.

·         001 Sparkling Potion



Night Heroes Face Fixing Spray – ספריי על בסיס מים מושלם לקיבוע האיפור. משאיר צעיף בלתי מורגש על העור ומאריך את עמידות האיפור לשעות ארוכות. התחושה היא כמו של ענן דק במיוחד, שמותיר את העור רענן באופן מיידי, ללא תחושת דביקות או שמנוניות.



Night Heroes Face Jewels – מדבקות של אבני חן בשלושה צבעים וגדלים שונים לקישוט הפנים והגוף. מוצעים בקולקציה בשתי צורות:

·         001 Diamond

·         002 star



הקולקציה הושקה בימים אלו באיטליה ובקרוב תהיה זמינה גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails