יום שני, 16 בספטמבר 2024

Guerlain Holiday 2024 Collection

לכבוד החגים, בית גרלן בחר לשתף פעולה עם מעצבת התכשיטים הצרפתיה שורוק (Shourouk) ליצירת קולקציית איפור מדהימה במהדורה מוגבלת.


הקולקציה החגיגית משלבת את האלגנטיות הנצחית של גרלן עם הסגנון הנועז והמסנוור של שורוק, כאשר כל פריט בה מהווה תכשיט אספנות, שנועד למשוך את כל תשומת הלב במהלך עונת החגים.

הקולקציה בנויה מצבעים חגיגיים וגימורים מנצנצים. מאדומים עמוקים ועד בז'ים חמים, דרך זהב נוצץ וורוד עדין, כל מוצר בה עוצב כדי להעצים את היופי הטבעי להוסיף מגע של קסם למראה החג שלנו.

Ombre G Eye Shadow Palette – פלטת הצלליות האיקונית של המותג, הכוללת ארבעה גוונים בגימורים שונים, מוצעת באוסף באריזה זהובה זרועה באבנים מנצנצות עם איור מקסים של עין (נגד עין הרע, אולי?). הצלליות בפלטה מוצעות בגוונים ורודים עדינים, אדומים עמוקים ונחושת מטאלית, שיוצרים יחדיו מראה אופנתי. המרקם של הצלליות משיי ויש להן פיגמנט עז.




Rouge G Lipstick – השפתון האגדי של המותג מוצע באוסף בשני גוונים שונים:

·         Berry Red – אדום עז

·         Warm Beige – בז' חם



Rouge G Case – הקייס (אריזה) המהודר לשפתון, עם המראה המובנית, מוצע באוסף בעיצוב נחשק, ממש כמו תכשיט אמיתי שיש לשאת אותו תמיד איתנו! הקייס בקולקציה משובץ באבני חן מדהימות בעיצוב ייחודי, שלוכד את האור מכל זווית. פשוט יצירת אמנות לשמה!



Meteorites Beaute – שום קולקציה לא תהיה שלמה בלי פודרת המטאוריטים האיקונית של המותג! באוסף היא מוצעת בגרסה בהירה עוד יותר עם פנינים זהובות רכות להארת הפנים בזוהר טבעי ופורמולה קלת משקל המתמזגת בצורה חלקה עם העור. כמובן, שגם האריזה של הפודרה מגיעה בעיצוב חגיגי מיוחד עם מכסה משובץ אבני חן המזכירים שמים מעוטרים כוכבים.



Terracotta Bronzer Powder – ברונזר הטרקוטה המפורסם מקבל בקולקציה מראה חדש לכבוד החגים, עם החתימה המוכרת של שורוק המעצבת: “En Plein Soleil” ("תחת השמש"). כמו תמיד, פורמולת הברונזר הפופולרי מתמזגת בצורה מושלמת עם העור ומעניקה לו מראה שזוף בריא וזוהר טבעי במשך כל ימות השנה.



הקולקציה תהיה זמינה לרכישה בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם החל מה-15 באוקטובר 2024.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails