יום שלישי, 17 בספטמבר 2024

Givenchy L’Interdit Absolu Eau de Parfum Intense

ז'יבנשי מציג את Givenchy L’Interdit Absolu Eau de Parfum Intense - ניחוח חדש בסדרת הבישום האייקונית של המותג.


הניחוח החדש – "ז'יבנשי ל'אינטרדיט אבסולו", הינו המצאה חדשה של הקלאסיקה הנצחית L’Interdit, שהושק לראשונה ב-1957 ועבר פרשנות מודרנית ב-2018, כשהופיע בשם L'Interdit Eau de Parfum. הריח המחודש הזה הדגיש את הניגודיות של זר פרחים לבנים, במיוחד טוברוז, אל מול גווני עץ ואדמתיים עזים. כעת, לשנת 2024, האבסולו מחזיק בזהות, מגדר וארומה חדשים, אבל עדיין נושא את ה-DNA הממגנט שהריח הניצחי הזה תמיד גילם.



L'Interdit Absolu Eau de Parfum Intense הוא ניחוח יוניסקס מפתה, חוצה גבולות ושובה את החושים עם השובל הנועז, המעושן והחם שלו. זהו ניחוח פרחוני-עצי-ענבר יוקרתי שכובש עם התערובת התוססת שלו של לבנדר טרי, הל מתובל ונרולי מתוק. הלב כולל את הזר הלבן הייחודי של L'Interdit עם תווים של פריחת תפוז, טוברוז ויסמין, מעוגן על ידי וטיבר אדמתי ופצ'ולי, ומועשר בטבק שמוסיף לו נגיעה של מסתורין. L'Interdit Absolu הינו ריח בעל רעננות מתמשכת, המקיף את תמצית האלגנטיות המודרנית והוא מושלם עבור אלה שמעזים לבטא את האינדיבידואליות שלהם ולפרוץ את הגבולות שלהם.


תווים עליונים: נרולי, לבנדר, הל

תווי אמצע: פריחת התפוז, טוברוז, יסמין

תווי בסיס: טבק, פצ'ולי, וטיבר האיטי, רום



הבקבוק של L'Interdit Absolu קיבל אף הוא עיצוב מחודש ומושחז שמותיר רושם נועז יותר. כדי להעצים את הצורה היוקרתית, הולבש הבקבוק בשחור מכף רגל ועד ראש, כשהוא משחק עם ניגודיות בין אטימות לאור. הסרט מסביב לצווארו, החתום בלוגו ה-G4 המובהק של הבית, מעניק לבקבוק גימור מושלם לעיצוב הניצחי שלו.



את הקמפיין המלווה את השקת הבושם מובילה השחקנית רוני מארה, המגלמת באופן מושלם את ערכי הניחוח מאז שהפכה לפנים של L'Interdit בשנת 2018. הקמפיין התקשורתי החדש בכיכובה צולם בסגנון פילם נואר במעמקי תחנת המטרו הנמוכה ביותר בפריז, עם צילומים בהשראת האסתטיקה האפלה של רומנים בלשיים.

את הבושם L'Interdit Absolu Eau de Parfum Intense ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ והוא זמין בשני גדלים: 50 מ"ל (מחיר: 519 ₪) ו- 80 מ"ל (מחיר: 659 ₪).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails