יום שלישי, 29 בספטמבר 2009

לוריאל פרופסיונאל - חורף 2009/10


רוק & פולק - קולקציית מראות השיער לסתיו-חורף 2009-2010 של לוריאל פרופסיונל, מחזירה את הנשים לתקופה מרתקת של ספקות, אפשרויות ותקוות לשינוי. תקופה בה בני הדור שרו ב"וודסטוק" שירי מחאה שלנצח ייזכרו, על שלום ועל מרד ואהבה. מראות השיער החדשים מזמינים למפגש עם הרוקיסטיות הנצחיות של המאה העשרים, שהפכו בערוב השנים לאייקונים של המוסיקה חסרת הפשרות. זמרות הקאונטרי והפולק, הלוא הן ממשיכות דרכן של ג'וני מיטשל, ג'ואן באזז וג'ניס ג'ופלין, אשר שרו שוב ושוב את הסיפורים הפשוטים של החיים.

רוק & פולק מציעה לכל אישה את המראה המתאים לה בדמותן של 6 נשים יפיפיות, המציעות לוקים שונים. האחת בשיער פזור, חופשי וטבעי, אחרת במראה אסוף ומוקפד ואחרות בלוק חצוף ומרדני.


הנשים של "ROCK & FOLK"
"ROCK & FOLK" מציעה לכל אישה את הלוק המתאים לה. צבע לשיער מג'ירל פונה לאישה הדומיננטית, הלוקים הם מתריסים, סקסיים, איפור העיניים מודגש – והנשים נראות כאילו "נתפסו" רגע לפני עלייתן לבמה.
משפחת הצבע לואו קולור - צבע עם אופי לאישה הרומנטית, ההשראה היא טבעית וקלילה, השיער פזור, טבעי וגולש. כל אישה יכולה להראות ולהרגיש כפי שהיא באמת רוצה: רכה, נשית, סקסית, אלגנטית ועוצמתית.

האשה של מג'ירל:

בילי - מראה בהשראת שנות השמונים, תספורת קצרה בעורף ובצדדים, אך עם זאת בחלקו העליון של הראש, נשאר מספיק שיער ארוך כדי ליצור מראה פרוע ומסוגנן. הלוק הזוהר של הבמה מתקבל בזכות העיניים המאופרות באיילינר דרמטי המדגיש את המבט החודר.


איימי - הלוק של השיער הארוך מקבל השראה מהנפח של התספורת של איימי ויינהאוס, במראה שנות ה 60. מראה זה דורש מעט דירוג לאורך השיער כדי לשמור על סגנון תוסס אך מתוחכם. איימי לובשת את "מדי הרוק" - חולצת טי ואפודת ג'ינס מעוטרת בניטים ונטולת שרוולים. עיני החתול הושגו בתיחום איליינר במראה עכשווי.


דבי - שיער באורך בינוני בהשראת תספורות ה"קסדה" של שנות ה 70. השיער גזור קצר בעורף, כשהוא חושף את הצוואר והכתפיים. המראה מתקבל באמצעות לוק ה"קסדה" אך עם דירוג קל בצדדים ובחלק העליון של הראש. דבי עצמה לובשת להשלמת המראה ז'קט צמוד מעור שחור ורך.

האישה של לואו קולור:

ג'וני - לוק בסגנון ג'וני מיטשל האגדית. מראה השיער של ג'וני מוגש בקצוות שדוללו במקצת בכדי להעניק את המראה האסימטרי והוא מודגש באמצעות ג'קט בצבע חציל וצעיף פרנזים קליל המשלים את ההופעה. האיפור רך ובלתי נראה. עור הפנים מאופר בגוון בריא וטבעי, ועיניה מודגשות עם מגע קליל של מסקרה.


ג'ניס - ג'ניס ג'ופלין הייתה רוקרית בנשמתה, אך המראה שלה היה מאוד בסגנון "שלום ואהבה", והוא מקור ההשראה ללוק זה. שערה מדורג לאורך השליש התחתון שלו והיא לובשת עליונית משי רקומה בהשראת הודו. הכובע שלה הוא מחווה למכשפי וודו, בעלי הידע העתיק יומין. היא אינה זקוקה לכיסוי כלשהו באיפור, היא מדברת בעד עצמה.

ג'ואן - ג'ואן היא בלוק הלוחמת בסגנון היפי שיק עם מראה השכבות. השיער שלה בתספורת ה"קסדה" באורך בינוני, עגול סביב הפנים ומדורג ליצירת מראה קליל יותר. גווני השיער טבעיים וקרובים לצבע הבסיסי שלה.


במספרות מורשות של לוריאל פרופסיונל ניתן להשיג את קטלוג השיער לחורף 2010 עם טיפים לטיפוח שיער בבית, שיעשו את החורף.... חם מאוד.

תגובה 1:

  1. כלכך אהבתי את קו האופנה של חורף 2009-2010. עכשיו שסופסוף אפשר לחוש את חורף 2010-2011 אני מקווה שהוא יהיה דומה לזה של אשתקד. שילוב הביגוד-איפור-שיער פשוט מרסק!!!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails