יום שבת, 12 בספטמבר 2009

"נסיעת מבחן" - רבלון קולורסטיי מינרל מוס


"מינרל מוס" – נכון ששתי המילים הללו נשמעות נפלא ביחד?
המהפכה המינרלית הסוחפת בשנה האחרונה את עולם האיפור, הגיעה גם לחברת רבלון, אשר השיקה מייקאפ מינרלי חדש בסדרה הנפלאה שלה - "קולורסטיי".

כשמו, המייקאפ הינו במרקם מוס ובגימור מאט. הכיסוי קל עד בינוני והמראה המתקבל הינו טבעי לחלוטין, כמעט שאינו מורגש כלל – לא למראה עיניים וגם לא בתחושה הכללית על עור הפנים. לאור העובדה, שהמייקאפ מתקבע די מהר, כדאי למרוח אותו באזורים קטנים בכל פעם. לדעתי, בעלות עור רגיל עד יבש, תוכלנה להשתמש בו ללא פריימר, אבל מאוד רצוי למרוח קרם לחות מתחתיו היות והוא עלול להדגיש קמטוטים, במיוחד על עור יבש. לבעלות העור השמן יותר (כמוני, למשל), מומלץ לא לוותר על הפריימר מתחתיו ו/או פודרה קלילה מעליו.

המייקאפ מגיע בשפופרת שחורה קטנה, המכילה 30 מ"ל. בעקרון, הכמות נראית קטנה (יחסית למייקאפים נוזליים לדוגמא), אבל מספיקה כמות קטנה של חומר בכל שימוש. עפ"י רשימת המרכיבים המופיעה על האריזה, נראה שהוא אינו מכיל פרבנים למיניהם – דבר נפלא לכשעצמו. עם זאת, הוא מכיל טיטניום דיאוקסיד (מרכיב אשר לגביו הדעות חלוקות לאחרונה) בריכוז של 3.8%.

על-פי האתר של רבלון, קיים טווח של 10 גוונים למייקאפ הנ"ל – לארץ הגיעו רק חמישה מהם. הגוון שאותו ניסיתי הוא 050 (לייט מדיום/מדיום). למרות שבמבט ראשון במוצר הוא נראה כהה יותר מגוון העור שלי, הוא התאים לי באופן מושלם.
במודעות הפרסום למייקאפ מובטחת עמידות של 16 שעות. אחרי שלבשתי את המייקאפ בממוצע של 10 שעות ביממה, נראה שהוא די עמיד, אם כי בהחלט נדרשתי לפדר את הפנים שוב לקראת סוף היום.

באופן כללי, אני מאוד מרוצה מהגימור המאט של המוצר והתחושה החלקה והקלילה שלו על עור הפנים. יתרון נוסף במוצר שלא מבוטל לחלוטין, הוא העובדה שהוא מגיע עם 20SPF ומספק הגנה די גבוהה מפני קרני השמש המזיקות.

המחיר: לא זול במיוחד (165 ₪) בהתחשב בכמות החומר שהמוצר מכיל, אבל כידוע, כמעט תמיד יש מבצעים והנחות יפות על מוצרי החברה, כך שסביר שניתן יהיה לרכוש אותו גם במחיר נמוך יותר.

הציון שלי: 4/5 - מומלץ!

4 תגובות:

  1. דווקא 30 מ"ל זאת הכמות הסטנדרטית למייקאפים.
    גם הקולורסטיי הרגיל מגיע ב-30 מ"ל.

    השבמחק
  2. נכון, אבל במראה ראשוני זה נראה כאילו פחות...

    השבמחק
  3. את יודעת אולי אם הוא OIL FREE??

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails