יום שלישי, 22 בספטמבר 2009

ג'ילט מזמינה אתכם לאתגר את הדאודורנט שלה!


אתם מכירים את זה שכל הדאודורנטים מבטיחים הגנה, אבל עדיין אין לכם בטחון מלא בדאודורנט שלכם? אתם עדיין חוששים שברגע האמת הדאודורנט עלול לאכזב?
עכשיו ג'ילט מזמינה אתכם לבחון בעצמכם את הדאודורנט הכי טוב שניסיתם אי פעם, במבחן האולטמטיבי: אירוע ספנינג וקיקבוקסינג ענק.

מדובר במרתון שיחל, ביום חמישי ה-8/10 מהשעה 17:00 ועד יום שישי ה-9/10 בשעה 19:00, במנחת המסוקים על גג מגדלי עזריאלי, בהנחייתם של טובי המדריכים מכל רחבי הארץ. במרתון יועברו 24 שיעורי ספינינג במתחם הכולל 55 זוגות אופניים, כאשר את הפעילויות ילוו די. גייז מתחלפים ותאורה מטורפת מול נוף עוצר נשימה של העיר תל אביב, בשעות הערב והלילה.

במקביל למרתון הספינינג, יתקיים בגג המגדל המשולש מרתון שעורי קיקבוקסינג, הכולל 24 שעורים בשעות השקיעה והזריחה בהדרכת צוות מדריכי קיקבוקס מובילים מכל רחבי הארץ.
ההשתתפות במרתון הספינינג והקיקבוקסינג בשחקים כרוכה בהרשמה מראש ובתשלום של 100 ₪ לשיעור לנרשמים עד לתאריך 24/9. התשלום כולל מתנה לכל רוכב – הדאודורנט החכם והחדשני של ג'ילט בגודל מלא ועוד מתנות בהפתעה!

יש לציין, כי המשתתפים במרתון יוכלו לבחור מראש את המדריך המועדף עליהם בהתאם לסגנון, קצב השיעור וסוג המוסיקה. פרטים מלאים והרשמה באתר: www.shvoong.co.il.

משתתפי האירוע ייהנו מסדרת הדאודורנטים החדשה, המצוידת בטכנולוגית ההגנה (Betacyclodextrine (BCD, הרשומה כפטנט ומספקת הגנה חכמה, המגיבה לחום הגוף המשתנה: יותר הגנה מזיעה, ככל שהגוף שלך זקוק ליותר.

בקו הדאודורנטים המהפכני החדש, ג'ילט משלבת את מומחיותה בעולם הגילוח וניסיונה במכשירים וסכיני גילוח, עם ניסיונה הנרחב של "פרוקטר אנד גמבל" בטיפוח אישי, ומחזקת את מעמדה כמומחית בתחום טיפוח הגברי עם מורשת מחקר ופיתוח מתקדמת. האפקט המקסימאלי של דאודורנט רגיל, מתקבל בתחילת היום ודועך לאורכו באופן אחיד. כך קורה, שלפעמים דווקא כשאנו זקוקים לו הכי הרבה: ברגעי הלחץ בעבודה או באימון ספורט בשעות הערב הוא אינו מספק את ההגנה המקסימאלית. הדאודורנט החדש של ג'ילט, נועד לענות בדיוק על הצורך הזה, ולספק הגנה חכמה לאורך היום.

מוכנים לאתגר?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails