יום רביעי, 16 בספטמבר 2009

LAVIDO - רימונים לטיפוח הפנים

במושב נהלל, בין הנופים הקסומים של עמק יזרעאל, ממוקמת חברת Lavido , המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי טיפוח טבעיים משמנים טהורים ומצמחי מרפא. החברה הוקמה בשנת 2003 ע"י עידו מגל ומאז מתמחה בפיתוח וייצור המוצרים. מגל מתמחה בצמחי מרפא שונים: צמחי הרפואה הסינית, צמחי ארץ ישראל, צמחי מרפא של העולם המערבי ובפולקלור הארץ ישראלי. בנוסף, הוא מדריך קק"ל לצמחי בר ולשימושם הרפואי.

עידו מגל

מוצרי הטיפוח והבריאות של החברה עשויים מרכיבים טבעיים, מתוך מטרה לייצר מוצרי טיפוח עם הניחוח האמיתי של צמחי השדה ושמירה על תכונות המרפא הטבעיות שלהם. רכיבי המוצרים בהם צמחי המרפא, נבחרים ממגדלי תוצרת חקלאית בארץ. שמנים אתריים אחרים מיובאים ממקומות שונים בעולם, המתמחים בייצור שמנים באיכות גבוהה, אותם מספקת Lavido גם למטפלים וקליניקות. חשוב מאוד לציין, כי המוצרים הללו לא נוסו על בעלי-חיים.




לכבוד החג, מציעה לנו Lavido את סדרת הרימונים המפורסמת שלה, שמבוססת על שמן זרעי רימון, המונע הזדקנות מוקדמת של העור. הזדקנות של העור אינה תלויה רק בגיל, אלא גם בתחזוקתו: גורמים רבים מזיקים לעור וגורמים לקמטים וחוסר ברק, בהם עישון, קרינת שמש, מתח נפשי, חוסר במינרלים ועוד. גורמים אלו נקראים 'רדיקאליים חופשיים'.
החומרים האנטי אוקסידנטים (נוגדי החמצון), אשר נמצאים בריכוז של 80% בשמן זרעי הרימון של LAVIDO, נקשרים לרדיקאלים חופשיים, מנטרלים את השפעתם ההרסנית ובכך מסייעים לשמירה על מראה עור בריא, רענן וצעיר ואורך זמן.
בסדרת הרימונים ניתן למצוא את המוצרים הבאים:

קרם יום רימונים (87.9% טבעי) עם 15SPF
קרם לטיפוח יום יומי ושמירה על עור הפנים, מכיל מקדם הגנה 15 ורכיבים אנטיאוקסידנטים, המשקמים את העור ומגנים עליו מפני נזקי הזמן והסביבה. הקרם מועשר בויטמין E ומכיל שמן זרעי רימון בריכוז גבוה ותמצית זרעי ענבים. (99 ₪ ל- 50 מ"ל).



פילינג רימונים (אורגני 97.95%)
קרם פילינג עדין, המסייע בהתחדשות ותחזוקת עור הפנים ומעניק להם מראה חלק ובריא.
הקרם מסיר בקלות את שכבת התאים העליונה המצטברת על הפנים, מנקה אותם היטב ומסייע בהתחדשות התאים. רכיבים פעילים: שמן זרעי רימון וגרגירי קליפת רימון אורגנית, המכילה רכיבים אנטיאוקסידנטים ומסייעת בהבהרה עדינה של עור הפנים (80 ₪ ל-50 מ"ל).



קרם לילה רימונים (98.3% טבעי)
קרם במרקם קטיפתי, עשיר בלחות וחמאות מזינות, למראה חיוני ורענן. הקרם מזין את העור בחומצות שומן, השומרות את הלחות הטבעית בעור ובכך מסייע לשיקום עור הפנים. מתאים גם לעור יבש ומבוגר. הקרם מועשר בשמן זרעי רימון בריכוז גבוה, שמן יסמין וחמאת קקאו (119 ₪ ל-50 מ"ל).

סרום רימונים משקם (96.8% טבעי)
סרום פנים עשיר בריכוז גבוה של שמן זרעי רימון, המשמש כאנטי-אוקסידנט רב עוצמה. הסרום מאיץ את קצב התחדשות התאים, מחזיר את הלחות הטבעית ומסייע בשיקום והבראת עור הפנים. הוא מכיל שמן זרעי רימון, שמן פקעות וורדים אורגני, שמן מור ושמן עץ הוורד (189 ₪ ל-30 מ"ל).




סבון פנים רימונים (98% טבעי)
סבון לניקוי יום יומי של הפנים, על בסיס, מים ארומאטיים טהורים, מיצוי קליפות רימונים אורגניות ופירות הדר. עשיר באנטיאוקסידנטים, מנקה היטב את עור פנים ומעניק ויטמינים השומרים על חיוניותו:
• סבון פנים סנדלווד, לבנדר ורימון - לעור רגיל עד יבש.
• סבון פנים גזר ורימון - לעור יבש.
• סבון פנים רוזמרין, רימון ופרופוליס - לעור שמן (מעניק חיטוי עמוק ומתאים גם לאקנה).
הסבון אינו מכיל אלכוהול, SLS, פרבאנים, צבעים מלאכותיים, משמרים אגרסיביים, רכיבי נפט ומקציפים סינתטיים. מומלץ גם להסרת איפור (75 ₪ ל-100 מ"ל).

מי פנים רימונים (95.15% טבעי)
מי פנים לניקוי עמוק של הפנים, למראה נקי ורענן. על בסיס מים ארומאטיים טהורים ומיצוי קליפת רימונים אורגנית. עשיר באנטיאוקסידנטים, מנקה ומחטא את העור ביסודיות:
• לבנדר ורימון - לעור רגיל עד יבש.
• רימון וקמומיל - לעור יבש.
• רוזמרין, פרופוליס ורימון, לעור שמן וחיטוי עמוק (מתאים גם לאקנה).
אינו מכיל אלכוהול. SLS, פרבאנים, צבעים מלאכותיים, משמרים אגרסיביים, רכיבי נפט ומקציפים סינתטיים (65 ₪ ל-100 מ"ל).

את מוצרי חברת Lavido ניתן להשיג בחנויות טבע ברחבי הארץ ובבתי מרקחת מובחרים (הרשימה המלאה מופיעה באתר החברה: http://www.lavido.co.il/) וכן בחנות המפעל. אגב, מומלץ גם לבקר במקום עצמו, המציע סיורים חווייתיים בגן הבוטני שלו, סדנאות שונות וכמובן – לא לוותר על ביקור בחנות המבושמת, המציעה שלל מוצרים טיפוליים וריחניים להפליא.

2 תגובות:

  1. חברה מעולה !! יש לי את כל המוצרים שלהם .... מבסוטה עליכם. :-)

    השבמחק
  2. excellent products and worth every penny you have. and ...they work! well

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails