יום שלישי, 29 בספטמבר 2009

מזותראפיה לא פולשנית !

המרכז לאסתטיקה ורפואת אנטי אייג'ינג בהרצלייה פיתוח, הכניס לשימוש בימים אלה, מכשיר חדש המוגן בכ- 10 פטנטים בשם Ultra peel II plus לשיפור מרקם העור ולמראה צעיר ומוצק של העור. המכשיר מחדיר חומרים פעילים לשכבת הדרמיס ללא הזרקות.

מכשיר זה, בשילוב חומרי מזותראפיה מתאימים, אושר גם לטיפול - בנוסף לאנטיאייג'ינג וחידוש העור ומיצוקו - בצלוליטיס, בריפוי אקנה, בהעלמת סימני מתיחה בעור, להסרת סימני צלקות והסרת קעקועים, להעלמת נקבוביות פתוחות וכתמי פיגמנטציה.
המכשיר משלב שני תהליכים מהמתקדמים ביותר: Microdremabration – סוג של תהליך פילינג של העור, הנעשה ע"י זרם קריסטלים קטנים של אבני ספיר קשות, ותהליך שני: Dermoelectroporation – החדרה תת עורית לא פולשנית, הנעשית ע"י פולסים אלקטרומגנטיים של חומרים פעילים. תהליך זה מהווה תחליף להזרקות במזותראפיה, הכרוך בכאב וסבל.



שילוב שני התהליכים הנ"ל גורם להמרצת קצב התחדשות תאי העור ומסייע לגוף להאיץ את קצב ייצור הקולגן והאלסטין, מה שמביא לשיפור מרקם העור באופן משמעותי, למראה צעיר ומוצק ולהעלמת קמטים. מה גם, שהטיפול נטול כאב ונטול סיכונים.

כיצד פועל המכשיר Ultra peel II plus ?
בשלב הראשון מתחילים בתהליך Microdremabration, באמצעותו מבצעים פילינג מכאני ע"י זרם קריסטלים קטנים, ה"מקרצפים" את העור ומכינים אותו לשלב השני - החדרת החומרים הפעילים בתהליך ה- Dermoelectroporation.

בתהליך זה מופעל (באמצעות מספר אלקטרודות), מחולל פולסים אלקטרומגנטיים מבוקרים, שבמקביל מחולל המכשיר רטט קל. תדירות הרטט מותאמת לתדירות הפולסים האלקטרומגנטיים (כ- 100 פעימות בשנייה). כתוצאה מפעילות משולבת זו נפתחות, לפרקי זמן קצרים של כאלפית השנייה, "תעלות המים" שבעור, מה שמאפשר חדירה פעילה של חומרים אקטיביים.


דוגמאות "לפני ואחרי" הטיפול במכשיר

שימו לב, לקראת השנה החדשה יוצא המרכז לאסתטיקה ולרפואת אנטי אייג'ינג, השוכן ברח' רמות ים 17 בהרצליה פיתוח, במבצע היכרות מיוחד למחזיקי כרטיס האשראי לאומי כארד. במסגרת המבצע, מוצע טיפול התנסות במזותראפיה במחיר של 750 שקלים בלבד, במקום 1,500 שקלים. לתיאום פגישה, ניתן לפנות לשרה בטלפון: 09-9517111.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails