יום ראשון, 27 בספטמבר 2009

מאדינה מילאנו - סתיו/חורף 2009


חברת האיפור הבינלאומית "מאדינה מילאנו" פותחת את עונת החורף עם קולקציית Miss Dragon. הקולקציה בהשראת הדרקון הסיני, אשר לפי המסורת הסינית הוא משמש כסמל המבשר על טובות. בתרבות המיסטית הדרקון מסמל חוכמה, ידע, שלמות וכוח. הדרקון הסיני מקושר עם מזג האוויר והמים בתור מביא הגשם.

האישה שלמענה עוצבה הקולקציה החדשה של "מאדינה מילאנו" היא אישה מסתורית בעלת עוצמה וידע. היא אמנם נראית מאיימת אך היא מאוד רכה ונשית, היא מביאה עימה בשורות טובות. Miss Dragon, מרשה לעצמה יותר מכולם, היא קצת חצופה ונועזת. Miss Dragon, מזמינה אותך בחורף הקרוב להתחבר לעוצמה שבך.

מה בקולקציה:

בחורף הקרוב הצבעים הם צבעי אדמה, כאשר הגוונים הבולטים הם החומים, בורגונדי וסגול. הקולקציה כוללת 9 (מספר מזל בסין) מוצרים, כאשר על כל אחד מהם ישנו הדפס של דרקון סיני:
- 4 צלליות בגוונים בורגונדי, סגול עש, חום אגוז ובז' (98 ₪).
- סומק בגוון ורוד עתיק (179 ₪).
- Lip Lock Duo - ארבעה גלוסים כפולים עם פיגמנט, עמידים לאורך זמן רב בגוונים אדום נועז וסגול עתיק בגימור מאט, חום סגלגל וברונזה עם גימור מטאלי (109 ₪).





שלבי איפור להשגת מראה Miss Dragon:

בסיס
1. מרחי אבסולוט מייק אפ (Absolutely Ageless Foundation) מס' 811 בעזרת מברשת למייק אפ A11 על כל הפנים למעט האזור שמתחת לעיניים. זכרי, אבסולוט מייק אפ הוא מייק אפ מרוכז למדי, ולכן למראה קל ורענן, השתמשי בכמות קטנה ממנו בלבד.
2. מרחי קונסילר נוזלי עם מקדם הגנה (SPF7) מס' 01 בעזרת קצות האצבעות על האזור שמתחת לעיניים. שימי לב, העור באזור זה עדין ומלא קמטוטי הבעה ועל כן יש לכסות אותו באמצעות קונסילר נוזלי בלבד. מומלץ להשתמש בקונסילר בגוון אחד בהיר יותר מאשר גוון המייק אפ.
3. הניחי פודרה סטופ שיין (Stop Shine Balancing Compact Powder) בעזרת כרית פודרה על אזור הטי, כלומר על המצח, על האף ועל הסנטר. למראה אחיד ולקיבוע המייק אפ והקונסילר, אספי כמות קטנה של פודרה בעזרת הכרית והחדירי אותה בתנועות סיבוביות לתוך כף ידך. פעולה זו נועדה להדק את הפודרה לכרית. לאחר מכן, הניחי את הפודרה על פנייך בטפיחות קלות וזכרי להימנע מתנועות מריחה.
4. פזרי סומק דרקון אול אובר (Dragon All Over) בעזרת מברשת לסומק 13A על כריות הלחיים לכיוון עצמות הלחיים.

עיניים
1. השתמשי בצללית בגוון שמנת טבעי בגימור מאט לעצם הגבה ולחלק הפנימי של העין. את שקע העין מרחי בצללית בגוון חום אדמדם בשילוב גוון הבורדו בורגונדי בתנועות רכות וסיבוביות משקע העין לכיוון הגבה.
2. מרחי קו דק לאורך כל מתאר העין בעזרת איילנר שחור טרו ווליום מספר 01 להדגשת מבנה העיניים.
3. הדגישי את העיניים בעזרת עיפרון עיניים לוקס איילנר מספר 04 בצבע ירוק לתיחום הקו התחתון של העין.
4. עגלי את הריסים העליונים בעזרת מעגל ריסים ולאחר מכן מרחי על הריסים העליונים והתחתונים כמות נדיבה של מסקרה עשירה מעבה ריסים (True Volume Lashes) מס' 501 בצבע שחור.
5. להשלמת מראה רך וטבעי, הדגישי ומלאי לפי הצורך את הגבות בעזרת עיפרון גבות מס' 105 בגוון חום אפרפר.

שפתיים
להשלמת המראה העוצמתי, תחמי ומלאי את השפתיים בעזרת עיפרון ליפ לוקס מספר 07 בגוון חום. מרחי על השפתיים שכבה אחידה של שפתון Lip Lock Gloss, כאשר בצידו האחד פיגמנט בגוון חום ברונזה ובצידו השני גלוס שקוף למראה זוהר.

להשיג בחנויות "מאדינה מילאנו" ברחבי הארץ, ואתר האינטרנט: WWW.MADINA.CO.IL

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails