יום רביעי, 7 באפריל 2010

כשהטבע פוגש ביופי ...

"AVANOVA", חברת קוסמטיקה ישראלית, משיקה לראשונה בימים אלו, את Extra Rich Nutritive Cream - קרם הזנה עשיר, המבוסס על תמציות טבעיות של "פירות- על" (Super Fruits – אוכמניות, דובדבנים, ענבים ורימונים), הנהנים מהיתרונות האזוריים של רמת הגולן כגון: אדמת בזלת העשירה במינרלים, אקלים ההר הגבוה, שפע הנחלים, מאגרי מי הגשמים הטהורים, מעיינות המים המינרלים והאוויר הנקי.

קרם הזנה עשיר. צילום מוטי פישביין

הפירות עשירים בוויטמינים וברמה מירבית של נוגדי חמצון, הנלחמים ברדיקלים חופשיים:

אוכמניות - מכילות אנטוציאנינים נוגדי חימצון הפועלים להגנה מנזקי השמש והסביבה, ויטמינים C ו- K ומרכיבים בעלי תכונות אנטיספטיות. עוזר בחילוף חומרים, נלחם בהזדקנות העור.

דובדבנים – עשירים בפלאבונים, סידן ואשלגן, ומסייעים לחיזוק סיבי הקולגן. מכילים מלטונין הידוע בשם הורמון הנעורים כמסייע בהאטת הזדקנות העור.

רימונים - מכילים ריכוז גבוה של נוגדי חמצון וויטמין C שהינם בעלי השפעה אנטי- דלקתית. מקובל ברפואה וברפואה האלטרנטיבית כמשפר תקינות כלי הדם.

ענבים - מכילים פוליפנולים - חומרים בעלי פעילות גבוהה ביותר נגד נזקי הרדיקלים החופשיים בעור. זרעי הענבים הינם בעלי תכונות של רטינול טבעי וגורמות לקילוף עור עדין של תאי העור המתים.

בנוסף, מכיל הקרם גם Mexican Wild Yam - בטטה פראית, המכונה גם האסטרוגן הנשי. זוהי בטטה מיוחדת המהווה חלופה טבעית ובטוחה להורמונים הנשיים (Bio Identical Hormones), הפוחתים בגוף האישה החל משנות בגרותה. הבטטה הפראית מסייעת בהגנה על העור ושימורו המיטבי.

עוד ניתן למצוא בקרם: פנטנול ("ויטמין היופי") המעניק לעור מראה קורן ובריא, ויטמין E הנחוץ להגנה על תאי העור, אלנטואין המרגיע את העור וכן מרכיבים השומרים על שכבת העור העליונה ומעניקים הרגשה של קטיפתיות ורכות לעור.

הקרם מתאים לעור יבש עד יבש מאוד.

המחיר: 135 ₪ ל- 50 מ"ל.
להשיג: ברשת חנויות "עדן טבע מרקט", רשת "ניו-פארם", קופת חולים "מכבי", בתי טבע ובתי המרקחת בכל רחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails