יום שבת, 10 באפריל 2010

לוריאל פריז - COLLAGEN VIBRATION EYE

העיניים הן המפתח לנשמה, הן משקפות את הרגשות שלנו, הגיל שלנו וגם את העייפות שלנו. אזור העיניים הוא האיזור ש"מזדקן" הכי מהר, מאחר והעור שם הינו רגיש ועדין מאוד והקמטוטים מתפתחים בו בשלב מוקדם. באיזור זה נמצאים כלי דם רבים ומעט מאוד תאי שומן. עם ההתבגרות מאטה המיקרו-סירקולציה של תאי הדם וכהויות ונפיחויות מופיעות סביב העיניים.

1

תנאים אלו והמשמעות הפסיכולוגית הנלוות להם, דורשים טיפול מיוחד מאוד עם השפעה גלויה ומרקם רך ועדין. כדי לענות על הדרישות הגבוהות של נשים ביחס לאיזור עדין זה של העיניים, לוריאל פריז השיקה בימים אלו (בחו"ל) את COLLAGEN VIBRATION EYE – מוצר חדש המשלב בתוכו שני שלבים: נוסחה טיפולית חדשנית עם מסג' מיוחד לאיזור העיניים.

2

שלב 1 – טיפול אינטנסיבי נגד כהויות וקמטוטים:
קרם בעל קומפלקס עשיר בפפטידים וקולגן, המסייע בהפחתת הכהויות וריכוך הקימטוטים סביב העיניים.

שלב 2 – עיסוי רוטט נגד נפיחות:
כדור העיסוי הרוטט מסייע להגביר את סירוקלוזיית הדם באיזור העיניים עם 130 מיקרו-תנודות בשניה – עוצמה אידיאלית כדי לתמוך בפעולת הניקוז הטבעית ולהקל על הנפיחויות באיזור זה. בנוסף, כדור המתכת הינו בעל אפקט קירור נעים בזמן העיסוי.

התכשיר ניתן לשימוש בכל שעות היממה ומהווה בסיס אידיאלי לאיפור המונח מעליו. הפורמולה מושלמת לאיזור העדין של העיניים והיא עברה מבחנים דרמטולוגיים ואופטולוגיים. התוצאה – העור סביב העיניים נראה מואר ואחיד יותר והכהויות והנפיחויות פוחתות באופן ניכר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails