יום רביעי, 21 באפריל 2010

גדולה ביפן

gaga6

הזמרת ליידי גאגא, המשמשת כאחת מדוברות קרן Viva Glam של המותג MAC, התומכת בגברים, נשים וילדים בכל רחבי העולם, החיים עם נגיף האיידס ו-HIV, הגיעה ליפן לרגל השקת השפתונים החדשים בסדרה.

אירוע ההשקה התקיים במלון "גראנד הייאט" בטוקיו, בהשתתפות כוכבי הביצה העיתונאית ביפן, וכלל מופע חשמלי מרהיב של הזמרת, אשר הופיעה יחד עם פסנתר שעוצב במיוחד לאירוע על-ידי האמן הקנדי טרנס קו.

באירוע נכחו, בין השאר, פיגורות נחשבות ובעלות השפעה מעולם האופנה, המוזיקה והאמנות – כולם הגיעו במיוחד לצפות מקרוב בהופעה של ליידי גאגא, אשר ביצעה כניסה מפוארת לאולם, שכללה תהלוכה בהשראת חתונה יפנית. האורות באולם עומעמו וליידי גאגא, כולה לבושה בלבן, התיישבה ליד הפסנתר שהוצב על במה מסתובבת. גאגא, כמו תמיד, נתנה הופעה מהפנטת במיוחד כשפתיתי שלג ופרחי דובדבן נושרים מהתקרה בכל האולם.

gaga1

gaga2

gaga3

gaga4

gaga5

אגב הפסנתר, שכאמור עוצב במיוחד עבור קרן "ויוה גלאם" של MAC ועליו מתנוססת חתימתה האישית של לייד גאגא, יועבר אחר כבוד לניו-יורק וימכר במכירה פומבית במסגרת אירוע מיוחד בחסות דונטלה ורסאצה ואנה וינטור, שיתקיים ב-30 באפריל 2010. כל ההכנסות מאירוע זה יועברו למרכז לטיפול משפחתי של בית החולים "הארלם" בניו-יורק, המספק טיפולים רפואיים, פסיכולוגיים וסוציאליים מקיפים לילדים נגועים בנגיף ה-HIV ומשפחותיהם.

יש לציין, כי קמפיין "From Our Lips" של "ויוה גלאם", בכיכובן של ליידי גאגא וסינדי לאופר, אשר הוקם להעלאת המודעות לבעיות איתן מתמודדות נשים ברחבי העולם במלחמתן באיידס ונגיף ה-HIV, הינו הקמפיין המוצלח ביותר בתולדות המותג MAC. באמצעות הכריזמה שלהן וקולן המיוחד, הן הצליחו לגרום לאנשים ברחבי העולם לרכוש את שני השפתונים בסדרה בסכום העולה על 2.2 מיליון דולר(!!!) ועוד היד נטויה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails