יום שבת, 24 באפריל 2010

MARKO מציגה: קולקציית אביב/קיץ 2010

MARKO מציגה את קולקציית הנעליים לקיץ 2010, הכוללת עשרות דגמים ייחודיים בשלל סגנונות - מנעליים קז'ואל למראה יום יומי ועד נעלי ערב מוקפדות, אופנתיות ומאובזרות היטב.

הקולקציה מתאפיינת בשימוש בחומרים מגוונים: עורות, פרחי משי, בדי יוטה, סאטן, עורות לכה, עורות מנוחשים, שילובי עור וג'ינס/בד, עורות עם פיתוחים ועורות בראש משופשפים במראה יוזד.

צבעוניות העונה עליזה: אדום, צהוב, כתום, ירוק, ורוד, טורקיז , צהוב וכחול, לצד הצבעים הקלאסיים: שחור, חום, קאמל, אבן ומנוחש.

הדוגמאות משלבות כיווצים, קשירות, סרטים אבזמים, רוכסנים תכשיטים, אבני סברובסקי ועוד. העקבים: עקבי סטילטו מברזל, עקבים עבים או דקים מעץ, עקבי סיכה, פלטפורמות, עקבי שעם, עקבים מפוסלים, וגם נעליים שטוחות.

מס' טרנדים בולטים העונה בקולקציה:
הטרנד האתני ממשיך לככב גם הקיץ במראה בוהמי יוקרתי, הנוצר בעקבות שימוש באבני קריסטל, אבני חן, ניטים ועורות לכה. הקולקציה מציעה, במסגרת טרנד זה: נעלי ערב על עקבים, נעליים שטוחות, סגורות או פתוחות מקדימה, נעליים במראה תנכי, נעלי כפכף שטוחות עם רצועות עור קלועות או משובצות אבנים.

נעלי הפיפ-טואו (עם הבוהן המבצבצת החוצה) מופיעות בשלל וריאציות, מנעל שטוחה ועד לנעל סטילטו עם עקב גבוה. בעורות חלקים, מטאליים, לכה, סאטן מנוחשים, עם תיפורים גסים קרסול פתוח או חלקות עם קרסול סגור במראה בובתי יותר.

נעלי המולטי קלור: נעליים המשלבות יחדיו 3, 4 צבעים, המשתלבים יחדיו בהרמוניה ויוצרים מראה עשיר ומרשים. בתוך הג'אנר הזה ניתן למצוא החל מנעלי שטוחות באבזור אבנים, טבעות, וניטים, דרך נעלי פלטפורמה גבוהות המתוכשטות בקדמת הנעל בחרוזים ואבנים ועד סנדלי ערב על עקב דק גבוה מעוטרות בשרשרת אבנים בקדמת הנעל או תכשיטים מעוטרים יהלומים המעטרים את הרגל.

נעלי הגלדיאטור - ממשיכות איתנו גם העונה, אך באופן מעודן ונקי יותר, בשלל צבעים, עיטורים ודוגמאות, עם עקבים או שטוחות.

מחירים:
נעלי קז'ואל: 400-150 ₪.
נעלי ערב: 1,000-400 ₪.
מידות: 35 עד 41.

ניתן להשיג ברשת נעלי האופנה MARKO ברחבי הארץ.

תגובה 1:

  1. שלום רב, אני עדי, מהנדסת ביוטכנולוגיה ומאפרת מקצועית. פיתחתי קו מוצרי איפור מינרליים בשיתוף עם מפעל "ניחוח טבע", שבמצפה רמון, באישורי ורשיון משרד הבריאות.
    אני אשמח לקחת חלק בדיונים שלכם ולתת עצות וטיפים לשימוש באיפור מינרלי טהור ואיכותי.
    תודה מראש

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails