יום רביעי, 7 באפריל 2010

מה אתן יודעות על הדאודורנט שלכן?

women-deodorant-lg

לרגל השקת סדרת הדאודורנטים החדשה של "גרנייה" - דאודורנט מינרל, נערך מחקר מקיף באינטרנט[*] עבור המותג בשיתוף עם חברת "הגל החדש", בנושא הרגלי צריכת דאודורנטים בקרב ישראליות.

מהתוצאות עולה, כי כ-50% מהנשים משתמשות בממוצע בדאודורנט פעמיים ביום ורוב מובהק של הנשים (73%) רוכשות דאודורנט לפחות פעם ב-3 חודשים.

ממצאי הסקר מראים ש- 75% מהנשים מדווחות על שימוש מוגבר בדאודורנט בקיץ. 45% מהנשים משתמשות ביותר מדאודורנט אחד. כמעט כל הנשים מחזיקות דאודורנט בבית ושליש מהן מחזיקות דאודורנט נוסף גם בתיק היד. ניתוח דמוגראפי של הממצאים מראה כי שיעור המחזיקות בדאודורנט בתיק היד האישי, גבוה יותר בקרב נערות (61%) והוא הולך ופוחת עם הגיל.

60% מהישראליות שהשתתפו במחקר מדווחות על הזעה במידה בינונית-גבוהה.

באשר לסוג הדאודורנט המועדף, עולה כי שיעור המשתמשות בספריי גבוה יותר בקרב נערות (33%), בעוד ששיעור המשתמשות ברול עולה עם הגיל. בסה"כ 36% מהנשים משתמשות ברול, 28% משתמשות בסטיק ו- 22% משתמשות בספריי. הבוחרות בדאודורנט רול העידו, כי העדפה נבעה בעיקר מתוך נוחות השימוש.

deodorant-works

הגורם המכריע, אליו מתייחסות הצרכניות הישראליות, בבחירת הדאודורנט הוא הגנה מפני ריח רע לאורך זמן. לאחר מכן מגיעים שיקולים של האם משאיר סימנים, תחושה נעימה בבית השחי וריח.

לגבי התנסות בדאודורנט חדש: כ- 40% העידו, כי הן ישמחו לנסות מוצרים חדשים ולגוון. 34% מקרב הנשאלות העידו, כי הן רוכשות את הדאודורנט שלהן בהתאם למבצעים ברשתות השיווק השונות ולא על פי נאמנות ספציפית למותג אחד.

 


[*] מתוך "מחקרי הגל החדש", נובמבר 2009, בקרב מדגם מייצג של 500 נשים בגילאי 15+

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails