יום ראשון, 25 באפריל 2010

מעצבת האופנה דונה קארן מציגה בושם חדש לנשים: "Love from NEW YORK DKNY"

יש רגעים קטנים שלא ניתן לשכוח:
ללכת יחד יד ביד בסנטרל פארק,
לחלוק נקניקיה,
נסיעה במעבורת מאוחר בלילה בנהר ההדסון,
לצפות בנוף מבניין האמפייר סטייט…

dkny_ad

לא ניתן לעצור התאהבות בניו יורק. כל נשיקה היא עם חותם, כל חיבוק הינו בלתי נשכח, כל רגע הוא תמונה בליבך. Love from New York DKNY - הפיתוי וההרפתקה של ניו יורק, נלכדים לנצח בבושם זה. Love from New York DKNY הוא סיפור של תשוקה לעיר האהובה.

זוהי גלויה מודרנית המתארת את סיפור האהבה הגדול ביותר עם ניו יורק, ארץ האפשרות וההבטחה, הנשלחת אלייך מ- DKNY, המותג שנולד וצמח בניו יורק, המייצג את כל מה שהוא צעיר, מגניב, מלהיב ואורבאני. Love from New York DKNY הוא מזכרת, כשם שהוא זיכרון מהלב. כל אחד אוהב את ניו יורק ושואף להביא חלק ממנה הביתה. ניחוח ייחודיי זה נוצר במיוחד עבור נשים האוהבות לנסוע, לחקור, לגלות אהבה והרפתקה בכל מקום אותו מבקרים. עדיין יש להם מקום רך עבור ניו יורק, עיר האהבה, האנרגיה וההתרגשות. Love from New York DKNY הוא חלק מניו יורק לשימוש והנאה במסעות החיים.

nd_6230

Love from New York DKNY לנשים הוא חוויה חושנית. שושנת מים ופרסייה מעוררות על ידי השינוי הבלתי צפוי של מנדרין ודמדמנית שחורה בשילוב מגנוליה עטופה בשושנת מים ועלי סיגלית. נשיות רכה פורצת על ידי ניחוח חושני של העור עם החמימות של עצים זהובים, עם הלהט של ציפוי משמש. Love from New York DKNY לנשים הוא מהות השיק המודרני.

הבושם מגיע בבקבוק מלבני שקוף, עם מכסה גלילי כסוף. "Love from new York" כתוב על הבקבוק באותיות קטנות על הלוגו DKNY. המכסה נושא חותמת שקופה של פסל החירות. הניחוח הוורוד משקף את השקפתה הרומנטית של האישה על העולם. קולאז' נוסטלגי בתמונות שחור לבן עוטפות את הקרטון; השחור בהשראת גלויה עם סימן של בול. זהו מראה האומר "הלוואי והיית כאן Love from New York DKNY".

LoveFromDKNY

המותג DKNY נוסדה ב-1989 על ידי דונה קארן והפך להיות אופנת הרחוב של הקולקציה היוקרתית שלה. ב-DKNY הביגוד הוא ידידותי, האופנה מתחלפת במהירות, והגישה חדה.
הבשמים במשפחת DKNY הינם מצליחים מאוד ברחבי העולם.

הבושם Love from New York DKNY יהיה זמין בלעדית ברשת סופר פארם, החל מ- 1.5.2010.
המחיר: 310 ₪ ל-48 מ"ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails