יום שישי, 15 באוקטובר 2010

AHAVA מציעה לעונת המעבר קרם לחות לפנים מסדרת Dermud

עור יבש זקוק, יותר מכל סוג עור אחר, לרמת ליחוח מתמדת ואחידה לקיום תפקודו התקין ולשמירה על חיוניותו. חברת AHAVA השכילה לנצל את התכונות הטבעיות של בוץ ים המלח ליצירת קו טיפולים ייחודי, המאפשר גם לעור היבש ביותר לשמור על מאזן הלחות. כל מוצרי Dermud™ מכילים את בוץ ים המלח בתכשיר בעל נוסחה הרשומה כפטנט, והם עשירים במינרלים המשפרים את מאזן הלחות ובחומרים מרגיעים טבעיים אחרים. הוכח קלינית שמוצרים היפואלרגניים אלה מחדשים ומטפחים את תאי העור בדרך טבעית. הם מטפלים ביעילות בכל השפעות היובש הניכרות בעור (עור מתקלף, עור קשה, אודם וסדקים).

קרם לחות מסדרת DERMUD מיועד לטיפול בעור הפנים היבש והרגיש. הקרם בעל תכולת לחות גבוהה מאד לליחוח ארוך טווח ולהגנה על העור.

קרם לחות דרמד לעונת המעבר צילום מחיר 148 שח ל50 מל עודד קליין

בחורף, חלקנו הגדול סובל מתופעות יובש וגירוי בעור. הודות לתערובת רכיבי לחות והרגעה, כמו פנטול פרו ויטמין B-5, ויטמין E, חמאת שיאה, שמן אובליחה, ג'ל אלוורה ותמצית קמומיל בשילוב עם תמצית ייחודית ממי ים המלח והבוץ הרפואי, הקרם מעניק לעור לחות מירבית והגנה מפני פגעי מזג האוויר. העור מקבל מראה רגוע, חלק וגמיש - אידיאלי כבסיס לאיפור. הקרם אוגר לחות לטובת העור ומכיל מרכיבים המונעים את התנדפותה. בנוסף, הקרם מועשר במקדם הגנה 15SPF.

כל מוצרי סדרת DERMUD הינם נטולי פרבנים, מאושרים לשימוש לבעלי עור רגיש, ללא בישום, נבדקו לאלרגיה, לחולי סכרת נבדקו על ידי רופא עור.

המחיר: 148 ₪ ל-50 מ"ל.

להשיג ברשתות הפארם המובחרות וברשת חנויות AHAVA.
לאתר החברה: www.ahava.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails