יום שישי, 15 באוקטובר 2010

ל'אוקסיטן משיקה בארץ את קו ה-PEONY

מאז יוון העתיקה, האדמונית (PEONY) היא פרח פופולרי מאוד הקשור ליופי הנשי ונחשב למביא מזל. ישנה אגדה, לפיה נימפה יפה בשם Peonia, חוזרה מאוד על ידי כל האלים, אלת הקנאה הפכה אותה לפרח בעל אלף עלי כותרת – פרח האדמונית. מאז, האדמונית היא סמל של יופי ונשיות המופיע מדי אביב במופע "מסנוור" של צבעים וניחוחות.

landscape peony 10 EXP 20800101

פרח האדמונית גדל על פני כל גבול הים התיכון. הרבה לפני שהתפרסמה כצמח נוי, היתה האדמונית צמח מרפא בעל שם. כ-5 עד 7 שנים יעברו עד שיצמח הפרח הראשון מהשתיל ועל כך נאמר, כי פרח האדמונית חושף את יופיו רק למי שראוי לו. לא פחות מ-60 פרחים יפרחו משתיל אחד של הצמח הנדיב, הגדולים שבהם יגיעו לקוטר של 30 ס"מ!

כדי להבין את סודות פרח האדמונית הקימה L'OCCITANE שותפות בלעדית עם מומחה בעל שם עולמי לגידול ורביית הפרח - ז'אן לוק ריוויאר, אדם עם תשוקה לאדמוניות, שמשפחתו מקדישה מזה 160 שנה את חייה לגידול ופיתוח פרח האדמונית באזור Drôme שבצרפת. L'OCCITANE פיתחה ביחד עם ז'אן לוק ריוויאר תמצית של שורש האדמונית שהיא מקור הריח המדהים של כל מוצרי הסדרה – PEONY.

קו ה- PEONY כולל את המוצרים הבאים:

או דה טואלט PEONY - ניחוח של גן מלא אדמוניות בבוקר אביב ...
האו דה טואלט פאוני  לוכד את ההילה העדינה של פרח האדמונית בניחוח פרחוני עשיר עם נגיעות של רעננות ירוקה. תווי הניחוח העליונים - התפרצות של ריח לימוני עם ברגמוט ואשכולית; תו האמצע - זר של אדמונית וורדים; תו תחתון - סנדלווד (עץ אלגום) ומאסק לבן.
הבקבוק הנשי בצורתו העגלגלה מזכיר את עגלגלותו העדינה של האדמונית.
המחיר: 191 ₪ ל-75 מ"ל.

בושם או דה טואלט peony מסדרת האדמונית לאוקסיטן מחיר 191 שח צילום גון סל

Beauty milk- קרם גוף:
חלב גוף עשיר בשמן זרעי ענבים ובחמאת שיאה, מזין ומעניק לחות מוגברת לעור. קרם גוף נפלא לנשים ולנערות גם יחד. מרקמו הקליל והעדין נספג מהר ומותיר ריח עדין ועור מבושם וחלק. מכיל שמן שורש פרחי הפאוני.
המחיר: 140 ₪ ל- 250 מ"ל.

חלב גוף peonyמסדרת האדמונית של לאוקסיטן מחיר 140 שח צילום גון סל

Beauty powder- פודרה ביוטי:
עלי הכותרת של פרח האדמונית מאופיינים ברכות מנצנצת, מהם מפיקים פודרה מדהימה, אשר משמשת לעור הגוף ולצוואר. הפורמולה המיוחדת מורכבת ממרכיבים טבעיים (אבקת תירס ותמצית שורש פרחי האדמונית). מרקמה המיוחד והאצילי של הפודרה מעניק מראה זוהר ורענן לעור הגוף. הפודרה יוצרת שכבת "מאט" זוהרת המגנה על הפנים מפני נזקי מזג האוויר ולכלוך (אינה מכילה טלק).
המחיר: 149 ₪ ל-40 גרם.

פודרה ביוטי 149 שח 40 גרם- לאוקסיטן צילום גון סל

בושם רול און Peony:
גירסה מחוזקת של האו דה טואלט פאוני, הלוכדת את "ההילה" של פרח האדמונית, בעל אלף עלי הכותרת. הבושם מגיע בבקבוק המתאים לנשיאה בתיק, עם ראש "רול און" למריחה קלה וממוקדת.
מכיל תמצית פרח האדמונית, שמקורה בדרום צרפת (Drome) בריכוז גבוה מהרגיל והוא מחזיק מעמד זמן רב. "מקל ריחני" מדהים בעל ניחוח חזק של פרח האדמונית.
המחיר: 100 ₪ ל-10 מ"ל.

בושם רול און 1 peony- לאוקסיטן 10 מל 100 שח

סבון טבעי בצורת פרח PEONY:
סבון ריחני טבעי בצורת פרח האדמונית. פרחי האדמונית ייחודיים במתן הרגשת רעננות המתווספת לריח העדין. לסבון הטבעי צורה של ניצן של פרח האדמונית, רגע לפני פריחתו.
הסבון מנקה את הידיים והגוף מבלי לייבשם ושומר על רמת ה-PH של העור. מכיל תמצית פרח האדמונית ומותיר את העור מבושם בעדינות ורך כמו משי. מתאים לכל סוגי העור.
המחיר: 39 ₪ ל-12 גרם.

קרם רחצה PEONY:
קרם רחצה בעל מרקם עשיר במיוחד, אשר הופך לקצף במגע עם מים. מנקה את הגוף ביסודיות אך מרקמו דומה לקרם. מועשר בחמאת שיאה ובתמצית שורש הפאוני וניחוחו כפריחה באביב.
קרם רחצה עשיר זה, מטהר את הגוף בעדינות, מנקה ומזין בו זמנית ומבלי לייבש את העור. מתאים לכל סוגי העור והופך את חווית הרחצה לעונג רצוף...
המחיר: 100 ₪ ל-250 מ"ל.

קרם רחצה peonyמסדרת האדמונית של לאוקסיטן מחיר 100 שח צילום גון סל

את המוצרים בסדרת הפאוני (האדמונית) ניתן להשיג בסניפי רשת ל'אוקסיטן ברחבי הארץ, בחנות המקוונת ובאתר: www.loccitane.co.il.

2 תגובות:

  1. איזה כיף! הפודרה במיוחד נראית מעניין, לדעתי, המרכיבים שלה אכן נשמעים בריאים יותר לעור. תודה על הפוסט הזה, אני שמחה שאתם מעדכנים אותנו בדברים חדשים. :)

    השבמחק
  2. אני זמן מה רוצה ליקנות אותו אבל פוחדת שיש לו ריח חזק מידי

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails