יום ראשון, 17 באוקטובר 2010

Schwarzkopf Professional משיקה: מראות שיער מרהיבים לחורף 2010/11

ELEGANT_SIMPLICITY

חברת Schwarzkopf Professional, הידועה כמכתיבת קוד אופנה בכל הקשור לשיער, חושפת בקטלוג ה– Essential Look לאופנת חורף 2010/11 את מגמות השיער המרתקות והעכשוויות, החובקות עולם בעיצוב השיער וטיפוחו. אופנת ה- Essential Look מציגה את החידושים הלוהטים בתחום, אותה מיישמים מעצבי שיער מובילים בעולם בשיתוף מעצבי בגדים מפורסמים (ורסאצ'ה, גוצי, ארמני וכו') ומאפרים ידועי שם, תוך שילוב מגמות איפור והלבשה היוצרים את ה-Total Look המושלם, שהוא הרעיון מאחורי קולקציית האופנה של "שוורצקופף פרופשיונל". רוב המראות מיוצגים הן על ידי גברים והן על ידי נשים, במטרה להראות את הדמיון בין המינים. כל זאת מתאפשר באמצעות שימוש בטכניקות ייחודיות וחדשניות של צבע ותספורת.

ארבעת המגמות הלוהטות מבית "שוורצקופף פרופשיונל" לחורף 2010/11 מציעות מראה אופנתי ומרהיב, לכל אחד ואחת מאיתנו:

ELEGANT SIMPLICITY – פשטות אלגנטית
מראה זה קיבל השראתו משנות ה- 40 וה- 60. מראה השיער נחלק למראות גזירה שבחלקן מאופיינות במראה שיער רך, משוחרר וסקסי, ובחלקן השיער משוך לאחור ומלוטש. "פשטות אלגנטית" מבשרת לנו את החזרה לתחכום שהיה חסר לאחרונה ומעניקה לנו מראה בוגר וחושני.

ELEGANT_SIMPLICITY1 ELEGANT_SIMPLICITY2

LOVE STORY – סיפור אהבה
זהו המראה הרך יותר של העונה, עם קריצה שובבה לעבר שנות ה- 70 ולגיבורות התקופה: אלי מקגרו ב"LOVE STORY", דיאן קיטון ב"Annie Hall" וכמובן, המלאכיות של צ'ארלי.

love story

מראה השיער של "סיפור אהבה" שופע ורומנטי, בדיוק כפי המצופה עבור טרנד ששאב השראתו בין השאר ממראה פארה פוסט, ומהמלאכיות של צ'ארלי המקוריות. המראה מתרפק על נוסטלגיה רומנטית וחולמנית, המעוררת בנו את התחושה, שלמעשה, כל מה שאנחנו צריכים בחיים, זו אהבה.

MINIMAL MODERNIST - מודרניות מינימליסטית
החיים כיום מלמדים אותנו, שכל מה שחשוב כיום, זה מה שחיוני ועיקרי – ואנו צריכים לחיות את החיים היטב ולקחת אותם בקלות ככל שמתאפשר. המראה המינימליסטי, חוזר אלינו עם גזירות שיער שונות, כמו: מראה מאופק, מראה מלוטש ומראה של שיער שצמוד לראש, עם סיומת מבריקה וחלקלקה.

MODERN

ROAD WARRIORS – הלוחם בדרכים
מראה שיער זה, הינו מראה משולח רסן, בטוח בעצמו, המציע גזירות שיער שונות, כמו: מתוחות ומשוכות לאחור, פרועות, שופעות ונפוחות, עתידניות עם קצוות שיער מחודדים. במידה וחזון אחרית הימים יגיע, תרצו להיות בקרבת אותן הנשים, הלוחמות בדרכים.

ROAD_WARRIOR

אם חשקה נפשכם להתהדר באחד ממראות החורף המרהיבים הנ"ל, תוכלו לעשות זאת במספרות המורשות של "שוורצקופף פרופשיונל" ברחבי הארץ. אגב, לאחרונה נחנכו שתי מספרות דגל חדשות לבית "שוורצקופף פרופשיונל":

הראשונה היא מספרתו של מעצב השיער המוכשר יובל חדד מבאר שבע, שחנך את מספרתו בחדשה בשדרה השביעית הנחשבת למרכז הכי יוקרתי בנגב, בה ניתן למצוא חנויות אמנים ומעצבים רבים ממיטב בתי האופנה בארץ ובעולם.
המספרה של יובל חדד היא מספרת קונספט עם צוות עובדים מקצועי ומנוסה שעבר הכשרה מקיפה על ידי צוות בכיר של חברת שוורצקופף. זוהי מספרת בוטיק שעוצבה ברמה מקצועית עם רמת שירות גבוהה מאוד. השירותים הניתנים בה הם: עיצוב שיער, תספורות מתוך קולקציות עכשוויות של מיטב בירות האופנה בעולם, החלקות, מתן טיפולים עם מגוון מוצרי הטיפול והטיפוח של "שוורצקופף פרופשיונל", אותם מתאים יובל לכל לקוחה באופן אישי, לאחר שיחה ומילוי כרטיס אישי. יובל ממליץ ומביע דעה עיצובית תוך כדי הקשבה לרצון הלקוחות ומתן יחס אישי ומסור. במספרה ניתן גם, כמובן, לקנות את מוצרי הטיפול והטיפוח של "שוורצקופף פרופשיונל".

יובל חדד

המספרה של יובל חדד: מתחם השדרה השביעית, דרך חברון 48, באר שבע (צילום: אייל ברזילי)

מספרה נוספת שעברה שינוי וחידוש, תוך שהיא הופכת למספרת דגל של שוורצקופף פרופשיונל", היא המספרה של ניסו בר, מעצב שיער ושגריר בצוות ההדרכה של חברת "שוורצקופף פרופשיונל", אשר השיק את המספרה המחודשת שלו במסיבה רבת משתתפים.
ניסו מתעדכן באופן שוטף בכל החידושים והטרנדים בתחום עולם השיער, ואף משתמש בחומרים ובמוצרים האיכותיים ביותר מבית "שוורצקופף פרופשיונל". השירות במספרה הינו ממעלה ראשונה, תוך מתן יחס אישי, אבחון והתאמת הטיפולים, התספורות והמוצרים, בהתאם לצרכיהם האישיים של הלקוחות.

ניסו בר

המספרה של ניסו בר: ברודצקי 13, רמת אביב, תל אביב 03-6419040 (צילום: גבי הלפרין)

תגובה 1:

  1. מקווה שקו התסרוקות/תספורות הללו ייתפס כי כבר נימאס לי לראות את נשים קצוצות השיער שמאבדות את נשיותן ברגע של חולשה.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails