יום ראשון, 17 באוקטובר 2010

חושניות אחרי החשיכה

Copy of Sensuous Noir Model Carolyn Murphy photo craig mcdain .jpg

אחרי שהציגה בשנת 2008 את Sensuous - ניחוח עצי-ענברי חדש וזוהר שכבש היבטים רבים ההופכים את האישה של היום למרתקים ומורכבים ביותר, משיקה כעת "אסתי לאודר" את Sensuous noir (סנסואס נואר) - ניחוח חדש, המהווה אינטרפרטציה חדשה לניחוח המקורי, המוסיפה לו עומק פרחוני ומסתורין. זהו ניחוח עשיר יותר, בעל ביטוי מסתורי וכובש יותר של חושניות, ממש כמו הקימורים הרכים, המפתים והמסתוריים של צללית האשה.

Sensuous noir מבוסס, בין השאר, על תווים נימוחים של עץ, דבש וענבר, אולם האספקטים הפרחוניים הוגברו בו כדי לחזק את החושניות העמוקה יותר. את הניחוח מכתרת הילה קודרת של ורד סגול אקזוטי – סמל התשוקה, תמצית ורדים, ושושנה מתובלת, לצד תווים מודגשים של פלפל שחור המוסיפים לו ניחוח מתוק ומשכר. לסיום, אקורד של קרם שחור עם פטצ'ולי פריזמה מסתורי, ענבר, בנזואין, דבש ווניל גורמים להעשרת הערפיליות של הבושם. התוצאה היא מימד חדש חושני ועשיר יותר של הבושם הייחודי לאחר החשיכה...

Sensuous Noir ארוז בבקבוק בצורה עגולה, עם קישוטים עדינים ומכסה מוזהב, כמו של הבושם המקורי אך הפעם מציג גוון חדש: בקבוק בגוון סגול כהה הלוכד את החושניות העוצמתית של הבושם ומקנה מימד גדול יותר לצללית הקלאסית. לחיזוק הרושם, האריזה החיצונית הינה בגוון של סגול כהה ועשיר.

Style: "ESTEE_2"

את קמפיין הפרסום של הבושם, שצולם על-ידי הצלם הידוע קרייג מקדין, מובילה הדוגמנית היפה קרולין מרפי, כשהיא מופיעה בו בחצאית שחורה נשית ויוקרתית וחולצת משי, שהיא בעת ובעונה אחת גם אלגנטית וגם מסתורית. הקמפיין בא לחזק את ההיבט החדש של החושניות הבאה לידי ביטוי על ידי הבושם – אחד שהוא עמוק, קודר, ועוצמתי, המציג מימד נוסף של האישה המודרנית של אסתי לאודר – אישה אשר אינה רק חזקה ובעלת ביטחון עצמי, אלא גם נשית בצורה מפתה ומסקרנת.

המחיר: 485 ₪ (ל-50 מ"ל).

את הבושם החדש של אסתי לאודר – Sensuous noir, ניתן להשיג בנקודות המכירה של אסתי לאודר ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, אפריל, המשביר לצרכן ובבתי המרקחת ובפרפומריות הנבחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails