יום רביעי, 20 באוקטובר 2010

שימי ידך

dreamstime_13132431

כפות הידיים הן אחד האזורים הראשונים בגוף המושכים את תשומת לבם של אנשים אחרים. המשימות היומיומיות האינסופיות שמבצעות הידיים והחשיפה המתמדת לתנאים הקשים של מזג האוויר, הזיהום, הגשמים והשמש, גובים מחיר ומשפיעים על צורת כפות הידיים, מרקם העור ועל בריאותן הכללית.
לעיתים קרובות, למרות שאנו דואגות לטפח בקפידה את עור פנינו, אנו מזניחות משום מה את עור ידינו. לא משנה כמה צעירות נראה, מצב הידיים שלנו יסגיר מיידית את גילנו האמיתי. מריחת קרם ידיים איכותי, עשיר במרכיבי לחות והרגעה, מספר פעמים במהלך שגרת הטיפוח היומיומית שלנו, תגרום להבדל משמעותי באופן שבו אנו נתפסים בעיני אנשים אחרים וללא ספק אף תשפר את הרגשתנו האישית.

בחברת AHAVA ניתן למצוא מספר מוצרים לטיפוח כפות הידיים, המיועדים להפחית את השפעת הגורמים המזיקים עליהן. התכשירים מכילים חומרים מזינים טבעיים מים המלח המעניקים טיפול כולל לידיים צמאות ומשאירים אותן רכות, גמישות ומטופחות:

קרם ידיים מינרלי מסדרת ה SOURCE: קרם המועשר בבוץ מינרלי טבעי מים המלח ואלו-ורה, המחדש ומחייה את עור הידיים. מטפל ומזין גם ידיים יבשות במיוחד. גם העור הקשה ביותר יתענג על תחושת הרכות שמעניק תכשיר מרגיע זה וייהנה לגמוע את הלחות הטבעית.
המחיר: 54 ₪ ל-100 מ"ל.

AHAVA קרם ידיים מינרלי, 54 שח, צילום- אבי ולדמן

קרם ידיים מינרלי מסדרת ה DERMUD: קרם עשיר המטפל באקזמות ודלקות בעור הידיים, האופייניות לעונת החורף. הקרם נספג במהירות, מרגיע גרד ועקצוץ האופיינים למצב. מכיל בנוסף לשילוב של בוץ ואוסמוטר גם את שמן הקוקוס ושמן החוחובה המעניקים לחות והגנה, אלנטואין מרפא פצעים וחתכים וכל שאר המרכיבים שישנם בקרם הפנים.
המחיר: 60 ₪ ל-125 מ"ל.

קרם ידיים60 שח 125 מל  DERMUD ל AHAVA

המוצרים לטיפוח כפות הידיים של AHAVA הינם היפו אלרגניים, שנבדקו דרמטולוגית ואושרו לשימוש לעור רגיש. להשיג ברשתות הפארם המובחרות וברשת חנויות AHAVA.

* * *

מותג הטיפוח הצרפתי DARPHIN מציע את Aromatic Hand Cream - קרם ידיים ארומטי, המעניק לחות, רכות, גמישות ומסייע במניעת כתמי גיל תוך שילוב תועלות טיפוח האנטי אייג'ינג המופלאות של DARPHIN:

קרם ידיים דרפין צילום יחצ חול

הקרם הינו בעל מרקם קליל ועשיר בתמציות צמחים וויטמינים להזנה של העור, הרגעה והגנה מנזקים חיצוניים: מכיל שקדים מתוקים, שמן כותנה, שמן לימונים אתרי, תמציות ענבים ותות עץ, פנטול וויטמינים C ו-E. בנוסף, הקרם מחזק את הציפורניים וניתן לשימוש אף בכפות הרגליים. הוא נספג בקלות ומותיר את העור כשהוא רך ומלא חיים.

המחיר: 165 ₪ ל-75 מ"ל. 
להשיג ברשת סופר פארם ובבתי מרקחת ברחבי הארץ).

* * *

קרבטרי & אוולין, מותג הטיפוח הבריטי היוקרתי, השיק לאחרונה פורמולה משודרגת וחדשה לסדרת קרמי הידיים הקלאסית - Hand Therapy, הנחשבת ל- Best Seller של המותג. הנוסחה החדשה מעניקה הגנה והזנה מקסימאלית לעור כף היד ולציפורניים ומונעת אובדן לחות לאורך כל היום.
קרמי הידיים, המוצעים בניחוחות מי ורדים, לבנדר ולה-סורס (בריזת ים), מועשרים בחמאת שיאה ותמציות שמן אגוז מקדמיה המותירים את העור רך ונעים.

קרם ידים של קרבטרי & אוולין 100 גרם 69.90 שח

הפורמולה החדשה שומרת על מאגר הנוזלים הטבעי של עור כפות הידיים, באמצעות רכיבים חדשים: מולקולות Ceramide3 ו-Ceramide6 המסייעות בהפחתת אובדן הלחות בעור, וחומצה היאלורונית הסופחת נוזלים, מגבירה את הלחות ומרככת את שכבת העור. בנוסף מכילה הנוסחה החדשה תמציות עץ מור (Myrrh), הידועות בסגולותיהן לחיזוק הציפורניים, ריכוך והזנה של העור מסביב לציפורן (הקיוטיקל). כל המוצרים בקולקציה לטיפוח הידיים אינם מכילים פאראבנים (רכיב משמר), שמנים מינראליים או פרופילן גליקול.

קרמי הידיים זכו גם לשפופרות ומארזים חדשים בעלי נראות צבעונית וקלאסית יותר. כל אחת מהסדרות מגיעה בשפופרת בצבע הסדרה ומארז קרטון מהודר, המשדר קווים נקיים בשילוב איור של המרכיב המרכזי של ניחוח הסדרה (ורדים, לבנדר או לה-סורס).

המחיר: 69.90 ₪ (שפופרת, 100 גר').
ניתן להשיג ברשתות: סופר-פארם, המשביר לצרכן, עדן טבע מרקט, מדינה מילאנו, בתי מרקחת מובחרים ובמועדוני הכושר והספא – "סייבקס". לבירור נקודת מכירה קרובה: 1-700-70-90-33.

* * *

לסיום, מספר טיפים שיסייעו בטיפוח כפות הידיים:
1. הקפידו על רחיצת הידיים רק באל-סבון עדין עתיר חומרים מלחחים.
2. מומלץ לשטוף את הידיים במים פושרים. מים חמים מייבשים את עור כפות הידיים.
3. ניגוב יסודי של הידיים לאחר הרחצה מונע את היסדקות העור.
4. הקפידו להחזיק את קרם הידיים המועדף עליכם בהישג יד – תרצו ודאי להשתמש בו כמה פעמים ביום.
5. העור חשוף תמיד לשמש. הקפידו להשתמש בקרם ידיים המכיל מסנני קרינה אולטרה-סגולה.
6. השתמשו פעם בשבוע בקרם עדין לקילוף תאי עור מתים לטיפול בצד הפנימי של כפות הידיים.
7. אם הנכם נוהגים להשתמש בכפפות גומי לשטיפת כלים, הקפידו למרוח קרם ידיים איכותי לפני שטיפת הכלים ואחריה.
8. כפפות המגנות על הידיים בחורף מונעות התייבשות והיסדקות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails