יום שלישי, 19 באוקטובר 2010

כשהיידי שולפת ציפורניים…

Picture-114

היידי בת ההרים אולי לא חלמה על ציפורניים מטופחות, אך לו רצתה להרשים את בני העיר הגדולה, הייתה בוודאי בוחרת באחד הגוונים באוסף הסתווי "SWISS" של OPI, המושפע מארץ האלפים והיודל. סגול כהה, זהב נוצץ, לבן כסוף, כחול עמוק, ירוק דרמטי, ורוד עז ואדום חם הם הבולטים מבין 12 הגוונים החדשים, השואבים השראה מהנופים שבהם התפרסמה שווייץ ומקשת הצבעים המאפיינת תכשיטי יוקרה ושעונים משובצים באבנים יקרות.

"צבעי האוסף מותאמים לניגודים האופנתיים שנראו העונה על מסלולי התצוגות והתאפיינו בשחור ובחום הנצחיים שהודגשו בגוונים עשירים של אזמרגד, ספיר וזהב", מסבירה סוזי וייס-פישמן, מי שקובעת את הטרנדים האופנתיים ב-OPI והאחראית על בחירת הצבעים של האוספים. "כשהם משוחים על קצות הציפורניים בידיים וברגליים, הגוונים החדשים מאבזרים היטב את פרטי החובה שנראו על המסלולים וכללו גם הם שפע ניגודים – ממקטורנים גבריים על שמלות נשיות ועד לבגדים בסגנון בוהמי רך וחופשי משולבים במגע קשוח של עור", היא מוסיפה.

opi_swiss_collection_01

על אף שחלק ניכר מהצבעים נראים בהירים ועזים, המשותף לכולם הוא תת-צבע אפרפר-שחור כרקע, היוצר אווירה כללית אפלולית, מהורהרת ומתוחכמת, התואמת לרוח העונה.

השמות השובבים שלהם זכו הלקים החדשים בקולקציה השוויצרית, נשענים אף הם על מקור ההשראה:

וילהלם טל הונצח בצבע סגול אופנתי, William Tell Me About OPI; הגוון הזהוב קריר מכונה Glitzerlandואילו הגוון הכסוף נקרא Lucerne-tainly Look Marvelous. הצבע הכחול העמוק כונה Yodel Me On My Cell, ואדום ורוד עז זכה לתואר Diva of Geneva. לצידו מככבים גם אדום לוהט ששמו So Hot it Berns ואדום חם - From A to Z-urich.

חובבות השוקולד השוויצרי תשמחנה לגלות את הגוון האדום-חום המכונה I’m Suzi & I’m a Chocoholic, ומי שטעמה נוטה דווקא ללביבת תפוחי אדמה, הרושטי, תוכל להתרפק על אדום אלמוגי Just a Little Rösti at This. לחסידות שעוני הקוקייה והסווטש מיועדים Cuckoo For This Color הירוק ו- The Color To Watchהסגלגל. לספורטיביות שמור הגוון התכלכל-ירוק של Ski Teal We Drop.

opi-swiss-big

הלקים של OPI הינם איכותיים, עשויים מחומרים ידידותיים ומצטיינים בעמידות יוצאת דופן. המרקם מושלם ונוח למשיחה ומברשת הפטנט הייחודית הרחבה מאפשרת דיוק אולטימטיבי.

המחיר: 59 ₪

את מוצרי OPI ניתן להשיג בסניפי רשת "נייל-סטודיו" ובמרכזי הטיפוח המובילים בארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails