יום שני, 10 ביוני 2013

הרגע שלנו, הבושם שלהם...

One Direction, להקת הבנים מהמצליחות ביותר בעולם, מצטרפת לטרנד בשמי הסלבריטאים ותשיק בקרוב בושם ראשון חדש, שיקרא Our Moment ("הרגע שלנו"), על-שמו של אחד הלהיטים מהאלבום הראשון שלהם - “Up All Night”.



הבושם החדש,  פרי שיתוף פעולה שנוצר לפני קצת יותר משנה עם חברת הבישום Firmenich, נחשף השבוע במסיבת השקה מאד מתוקשרת שהתקיימה בלונדון. ליאם פיין, אחד מחברי הלהקה, מתאר אותו כך: "הניחוח אינו חזק מידי והוא דיי מתקתק ועדין.... אף אחד מאיתנו לא אוהב בשמים חזקים מידי. זוהי ממש יצירת אומנות, הרבה אהבה הוכנסה לתוכו". 

חברו ללהקה, לואי טומלינסון, ציין כי לא היו חילוקי דעות משמעותיים בכל הנוגע לניחוח: "כולנו אוהבים, פחות או יותר, את אותם הדברים, כך שזה היה ממש קל מהבחינה הזו. האנשים שעבדנו איתם עזרו לנו מאד, הם יצרו דברים טובים עבורנו ואנחנו היינו צריכים רק לאשר ולהסכים על הניחוח הסופי. הם נתנו לנו את מה שרצינו". ובכן, נראה שלא סתם בחרו ללהקה את השם One Direction ("כיוון אחד")... 

אגב, חברי הלהקה מודים, כי הרעיון ליצירת הבושם הגיע למעשה מאחד ממעריצי הלהקה, שהעלה עצומה בנושא לטוויטר. הרעיון מצא כן בעיניהם והם החליטו ללכת על זה.



Our Moment הינו ניחוח פרחוני-פירותי המוגש בבקבוק ורוד יפיפה שלראשו כתר כסוף. הבושם פותח בתווים של אשכולית ורודה, גרגירי יער ודומדמניות אדומות; ליבו- תווים של יסמין, פרסיה ופראנגיפאני ואילו בסיסו עשוי מתווים של מאסק קרמי, עצי יער ופטצ'ולי לבן להשלמת הניחוח. נשמע בהחלט מבטיח!

כך או כך, חברי הלהקה מקווים שהאוהדים שלהם ייהנו ממנו, רק דבר אחד מדאיג אותם בקשר אליו, לפחות לפי ההסבר של ליאם פיין: "אני מאד מקווה שזה לא יהיה חלק מאותם הדברים שהם זורקים לעבר הבמה, כי אם כן זה יהיה באמת כואב. פעם מישהו זרק עלי קופסא שפגעה לי ביד וחשבתי לעצמי 'מה היה קורה אם זה היה פוגע לי בפנים'?" בהחלט מזעזע, אם כי אנחנו בטוחים שבמקרה הזה המעריצים יעדיפו לשמור לעצמם את הקופסא בה ארוז הבושם, היות ופניהם של חברי הלהקה מקשטים אותה.

הבושם החדש יוצע בשלושה גדלים שונים: 30 מ"ל, 50 מ"ל ו-100 מ"ל, והוא אמור לעלות על המדפים לקראת סוף אוגוסט הקרוב - תחילה באנגליה ולאחר מכן בשאר העולם.


*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי
Bbeauty

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails