יום שלישי, 11 ביוני 2013

Essie For the Twill of It Collection (סתיו 2013)

קולקציית הסתיו של essie ל-2013 מציגה מיגוון מרהיב של גוונים, שבקלות אפשר להתאהב בכל אחד מהם ולהרגיש איתם הכי נוח בעולם - בדיוק כמו פריט לבוש נעים שכייף ללבוש שוב ושוב.


הקולקציה כוללת 6 גוונים עשירים וטרנדיים:
For The Twill Of It – חום בינוני עם השתקפות של ירוק שימרי
Afterschool Boy Blazer – כחול חצות עמוק
Twin Sweater Set – אדום ארגמני תוסס
Cashmere Bathrobe – אפור פלנל אמיתי
The Lace Is On – פוקסיה פנינתית
Vested Interest – אפור ירקרק



הקולקציה אמורה לעלות על המדפים במהלך אוגוסט 2013.

4 תגובות:

  1. פעם ראשונה שאני מחבבת את כל הקולקציה! מעניין כמה זמן אחרי ההשקה בחו"ל היא תגיע אלינו...

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני ממש אוהבת את כל הגוונים בקולקציה, אבל שמתי עין במיוחד על For The Twill Of It ועל The Lace Is On.

      מחק
  2. מסקרנת ביותר אולם, אני עכשיו בצבעים של קיץ, מסרבת להביט ימין או שמאל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, בטח... אילולא הייתי מכירה אותך עוד הייתי מאמינה לך בטעות... :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails