יום שני, 3 ביוני 2013

CHINA GLAZE Sunsational Collection (קיץ 2013)

גם בצ'יינה גלייז רוכבים על הגל הניאוני של הקיץ ומשיקים קולקציית לקים מרהיבה במיוחד, הכוללת 12 גוונים לוהטים.



הקולקציה שתעלה על המדפים בעולם במהלך יולי 2013, מחולקת למעשה לשני חלקים – האחד עם גימור קרמי והשני עם גימור ג'לי:


Sun of A Peach – אפרסק תוסס (קרם)
Neon & On & On – ורוד פלרטטן (קרם)
Bottoms Up – ורוד מסטיק-סגלגל משולהב (קרם)
That’s Shore Bright – סגול שובב (קרם)
Too Yacht to Handle – טורקיז קנטרני (קרם)
Highlight of My Summer – ירוק מנטה רך (קרם)


Shell-O – ורוד-קורלי עסיסי (ג'לי)
Heat Index ורוד מפתה (ג'לי)
You Drive Me Coconuts – סגול מעורר פאניקה (ג'לי)
Are You Jelly? – סגול נמרץ (ג'לי)
Isle See You Later – כחול ים (ג'לי)
Keepin’ It Teal – טורקיז מדליק לגמרי (ג'לי)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails