יום שלישי, 4 ביוני 2013

GARNIER 5 Sec Perfect Blur

גרנייה, המותג שהתחיל את טרנד ה-BB קרם מחוץ לגבולות אסיה, השיק לאחרונה מוצר טיפוח חדש עם מגע של קסם, הנושא את השם הכל-כך מחייב "5 Sec Perfect Blur" ("טשטוש מושלם בתוך 5 שניות").



מדובר במוצר - או ליתר דיוק, סוג של פריימר - המבטיח ביצועים של איירבראש על העור שלנו. הווה אומר, טשטוש של כל הפגמים בעור בתוך שניות אחדות ללא כל כישוף דיגיטלי כלשהו. נשמע טוב מידיי מכדי להיות אמיתי? אולי, אבל התמונה שלהלן לא עברה ריטוש (לפחות על-פי הצהרת החברה) וכמו שניתן לראות, הצד של הפנים עם הפריימר (הצד הימני בתמונה) מראה שיפור משמעותי ואפילו דרמטי.

(ליחצו על התמונה להגדלה)

הפריימר מבוסס על טכנולוגיה מיוחדת, הגורם לו להתנהג ממש כמו רפלקטור. כלומר, האור שמשתקף על-פני העור מטשטש אותו וגורם לו להראות צעיר יותר (מעין אפקט פוקוס רך). בנוסף, הפורמולה שלו מכילה רכיבים שונים הגורמים לנקבוביות להיות הדוקות יותר, מפחיתים את הברק השמנוני של העור ומעניקים לו גימור מאט.

כמו פריימרים אחרים, יש להניח את המוצר לפני המייקאפ, כך שלא רק שהקמטוטים והפגמים האחרים יטושטשו מייד אלא גם העור יהיה חלק יותר והאיפור שיונח מעליו יראה רענן יותר ויהיה עמיד לאורך זמן רב.

4 תגובות:

  1. ניתן להשיג אותו בארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. למיטב ידיעתי, עדיין לא.
      אני מנסה לברר האם המוצר צפוי להגיע אלינו ומתי. ברגע שאדע, מבטיחה לעדכן את הפוסט בהתאם.

      מחק
  2. Sounds amazing, I hope it is possible to buy soon in Israel.

    השבמחק
    תשובות
    1. Unfortunately, it seems that it will not happen any time soon...

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails