יום שני, 10 ביוני 2013

משוודיה באהבה

נבחרת שגרירות היופי של מייבלין ניו-יורק מתרחבת בימים אלו: פרידה גוסטבסון, דוגמנית-על ממוצא שבדי, מצטרפת לרשימה מכובדת של שגרירות המותג, הכוללת את כריסטי טרלינגטון, ג'וליה סטגנר, ארין וואסון, אמילי דידונאטו, ג'סיקה וייט, שרלוט פרי ועוד יפות אחרות.



"בנוסף לקריירה המדהימה שלה על מסלולי האופנה, היופי הקורן של פרידה והאנרגיה החיובית שלה מעוררים השראה רבה. אישיותה החמה והאופטימית מגלמת באופן מושלם את האשה של מייבלין ניו-יורק של ימינו... פרידה תהווה תוספת מבורכת בזכות האנרגיה שלה, סגנונה ויופיה", כך מסבירים במותג את הבחירה בפרידה היפה.


עבור גוסטבסון, אין זו ההתנסות הראשונה בתחום היופי, לאחר שבמשך כמה שנים כיכבה בתור "הפנים" של מותג היופי "אנה סוי" ואף הופיעה בפרסומות לבשמי המותג, כמו גם לבושם "דייזי" מבית מארק ג'ייקובס ולאחרונה גם לבושם החדש מבית נינה ריצ'י. 
את קריירת הדוגמנות שלה החלה פרידה גוסטבסון ב-2008, לאחר שהתגלתה על-ידי סוכן דוגמניות במהלך מסע שופינג שערכה בשטוקהולם. נקודת הפריצה המשמעותית ביותר בקריירה שלה היתה כאשר פתחה את תצוגת ההוט קוטור של בית האופנה ולטינו שהתקיימה בפריז בשנת 2009. מאז היא החלה לעבוד ללא הפסקה עם מעצבים ובתי אופנה מהמפורסמים והמובילים ביותר בעולם כמו מארק ג'ייקובס, שאנל, פראדה, פנדי, לואי ויטון, כריסטיאן דיור, מייקל קורס, אוסקר דה לה רנטה, קלווין קליין, קרולינה הררה, ראלף לורן, ויקטור ורולף, אלכסנדר מקווין וג'ורג'יו ארמני.



גוסטבסון בת ה-20 ידועה גם בזכות הופעותיה הרבות על-גבי שערי המגזינים המובילים כמו ווג, אל, W, אלוור, אינטרוויו לצד כיכוב בקמפיינים של פראדה, ג'יל סטיוארט, אנה סוי, פול & ג'ו, רוברטו קוואלי, מקס מרה, H&M, ולנטינו ואחרים.


מבחינתה, פרידה מרוצה מאד מהחלטורה החדשה שלה: "האשה של מייבלין ניו-יורק היא אשה חזקה ובעלת ביטחון עצמי – אני מאד אוהבת את הגישה הזאת", היא אומרת. "זהו כבוד גדול עבורי ואני מאד נרגשת לייצג מותג אייקוני כזה ולהיות חלק ממשפחת מייבלין ניו-יורק".

את המודעות הראשונות בכיכובה של גוסטבסון כשגרירת היופי של מייבלין ניו-יורק נוכל לראות בשלב מאוחר יותר השנה.


*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי
Bbeauty


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails