יום שני, 17 ביוני 2013

Clarins Graphic Expression Makeup Collection (סתיו 2013)

אם אתם מאלו שמאסו כבר בגווני הניאון שצצים מכל עבר העונה, בטח תשמחו לדעת שקולקציית הסתיו של קלרינס, הנושאת את השם Graphic Expression ("ביטוי גרפי"), מורכבת מגוונים "טבעיים" יותר.



בקולקציה זו מציגה החברה את Be Long Mascara – מסקרה מאריכה חדשנית, בעלת מברשת מיוחדת שעוצבה ותוכננה לצפות את הריסים באופן שווה תוך כדי עיגולם כלפי מעלה. עם זאת, זוהי אינה עוד מסקרה מאריכה רגילה – לדברי החברה, פורמולת המסקרה עשירה ברכיבים מזינים שונים המחזקים את הריסים ומעודדים את צמיחתם. אמנם ההשפעה המיידית בשימוש במסקרה הינה קוסמטית בלבד, אבל בחברה מבטיחים כי שימוש בה על-בסיס קבוע לא רק יגרום לריסים להראות ארוכים יותר, אלא הם באמת יהיו כאלו! לטענתם, מבדקים שנערכו הראו צמיחה של 1.1 מ"מ באורך הריסים לאחר ארבעה שבועות של שימוש.


המסקרה החדשה תוצע בשני גוונים: שחור (01) וחום (02).


עוד בקולקציה:

Khol Pencil Eyeliners – מוצר חדשני נוסף מבית קלרינס: עפרונות עיניים שניתן להשתמש בהם בצורה המסורתית והמוכרת לתיחום העיניים, או בשילוב המברשת הרכה המצויה בצידו השני של העפרון, המאפשרת לטשטש את העפרון וליצור מראה עיניים מעושן.
בקולקציה ניתן למצוא שמונה גוונים שונים של עפרונות: שחור, חום, כחול, פלטיניום (אפור מתכתי), סגול, ברונזה, שזיף מעושן וטאופ. אגב, העפרון השחור מגיע גם עם מחדד.


3-Dot Liner Eye Liner – אייליינר המיוחד שכבר הכרנו בקולקציות קודמות של המותג: מדובר אייליינר בעל שלושה חודים (או אם תרצו, בצורה קלשון קטן), המאפשר לשרטט קו מדוייק, או לחילופין – למלא את הרווחים שבין ריס וריס באופן שיגרום להדגשת העיניים ולמראה ריסים שופע וטבעי יותר.


Eye Quartet Mineral Palette (מהדורה מוגבלת) – רביעיית צלליות בגוון 11 Forest, הכוללת צלליות בגוונים הרמוניים המתאימים לעונת הסתיו: חאקי, פחם שימרי, ברונזה כהה וזהב חיוור. לפלטה מצורפים שני אפליקטורים קטנים ומראה והיא מגיעה באריזה מוזהבת ויוקרתית עם מראה קומפקטית.


Face & Blush Powder (מהדורה מוגבלת) – פודרה/סומק המשלב בתוכו שלושה גוונים: אפרסק בז'י, בז' כהה וורוד, באמצעותם ניתן לפסל את הפנים ו/או להאיר אותם ולהעניק מראה זוהר יותר. הפודרה מעוטרת בתבנית מעניינת של פסים וגם היא מגיעה באריזה מוזהבת עם מראה מובנית.


Joli Rouge – סדרת השפתונים הלחותיים של המותג מגיעים בקולקציה זו בשלושה גוונים חדשים: Pink Camellia (ורוד), Spicy Cinnamon (חום) ו- Royal Plum (שזיף).


אם אתם כמוני, משתוקקים כבר לנסות את המסקרה החדשה של קלרינס ואת שאר המוצרים בקולקציה, תאלצו להמתין עוד קצת, כי הקולקציה תושק בעולם בסביבות אוגוסט-ספטמבר 2013 (אצלינו, סביר להניח, שאפילו קצת יותר מאוחר...).


תגובה 1:

  1. חובה לבדוק אם המסקרה מגשימה את ההבטחה ו......הסומק (נו טוב אין לי מספיק כאלה) מעלףףףףףףףףףףףףףף

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails